سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>در گفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام والمسلمین علی بهجت؛

 بررسی سیره جوانی عارف وارسته آیت الله العظمی بهجت(ره)


کار‎‎هایی مانند طی الارض و امثالهم برای عارف چیزی عادی است. مهم‎تر از همه این است که بصیرت داشته باشیم و به آن‎ها محل نگذاریم. اگر به ما یک فندک بدهند، به این و آن نشان می‎دهیم؛ چه برسد به این‎که چشم بصیرت یا طی الارض داشته باشیم. ایشان هیچ چیزی را اظهار نکرد، الا این‎که آقا وقتی وارد نجف می‎شوند 18 ساله بوده است. در مدرسه سید محمد هاشم یزدی که مدرسه تمیزی بود، حجره می‎گیرد. اندازه حجره‎ها به قدری کوچک بوده که خود آقا می‎گفت مریض شدم و آقای خویی و دیگران می‎آمدند جای نشستن پیدا نمی‎کردند.

ادامه مطلب ...

>>رهبر موقت حزب اسلام در گفت وگوی اختصاصی با بولتن نیوز :

آذربایجان را تبدیل به جهنم می کنیم   


اگر خدای ناکرده این اتفاق شوم در خاک کشورمان بیفتد خون های ما در راه دفاع از اسلام ریخته می شود و ما به هیچ وجه اجازه انجام آن را نخواهیم داد . آن ها برای برگزاری یوروویژن باید از روی جنازه های ما رد شوند و بدانند . . .

ادامه مطلب ...

>>لوازم آرایشی؛ بلای جان بشر

 

دختران ایرانی روزانه چقدر بابت آرایش کردن هزینه می کنند؟

 

استفاده از لوازم آرایشی چه مضراتی دارد؟ چه کشورهای در صدر جدول مصرف کنندگان مواد آرایشی هستند؟ کشورهای پیشرو در صادرات لوازم آرایشی کدامند؟ سهم ایران در بازار جهانی لوازم آرایشی چقدر است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه باشید...

ادامه مطلب ...

>>نور"خدا" در خانه جانباز 100 درصد

نور "خدا" در خانه جانباز 100 درصد/ به احترام این زن بایستید! 

 

وقتی قرار بر نوشتن است از اسطوره و الگو و نمونه گاهی قلم هم واهمه دارد از سقوط در عمق شعارزدگی و استیصال؛ ولی اینجا باید نوشت تا همه به احترام یک زن قیام کنند، زنی که برای خودش اسطوره ای شده است.

ادامه مطلب ...

>>نتیجه پژوهش یک تیم اسرائیلی درباره ایرانی‌ها

یک تیم پژوهشی نابغه! اسرائیل به کشف مهمی درباره مردم ایران نایل آمده است. 

 

 آنها می گویند کشف کرده اند که ایرانی ها باورمندترین مردم خاورمیانه به مردم سالاری و دموکراسی هستند!!

ادامه مطلب ...

>>فروش فحشا در میدان انقلاب

فروش فحشا در میدان انقلاب



صراط، در حالی که ترویج فساد و فحشا در جامعه این روزها بسیاری از مردم و به خصوص قشر مذهبی را نگران کرده است عده ای سودجو بدون داشتن کوچک ترین واهمه ای از برخورد های قضایی و انتظامی حاشیه میدان انقلاب تهران را به محلی برای رواج فیلم های سیاه و مبتذل در سطح جامعه تبدیل کرده اند.

ادامه مطلب ...

>>احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازن

بازی جدید مهدی‌هاشمی برای عدم حضور در دادگاه ایران:

احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازنگشتن


احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازنگشتن

سایت گویا نیوز که توسط سازمان CIA اداره می گردد، خبری را مبنی بر احضار مجدد مهدی هاشمی به دادگاه عالی ایالت انتاریو در کانادا برای ارائه توضیح در خصوص اتهام دست داشتن در شکنجه یک مهندس فیزیک و مشاور پروژه های نفتی به اسم "هوشنگ بوذری" منتشر نمود. لذا با توجه روابط بالای مهدی هاشمی در کشور کانادا می توان حضور مهدی هاشمی را در دادگاه کانادا، بازی جدید وی و همدستانش برای جلوگیری از حضور او در محاکم قضایی ایران به بهانه ممنوع الخروج شدن وی با حکم دادگاه کانادایی دانست.

ادامه مطلب ...

>>عکس / کارت عروسی خاطره انگیز

عکس / کارت عروسی خاطره انگیز 


در سال های آغازین دهه شصت ، بسیاری از جوانان حزب الله ، با عنایت به توصیه های حضرت امام برای آسان گیری در ازدواج ، از تشریفات و رسوم متعارف عروسی صرف نظر کرده یا آن ها را به ساده ترین شکل ممکن به اجرا در می آوردند.

ادامه مطلب ...

>>شگردهای فرقه انحرافی"ریکى" برای جذب دختران و زنان مطلقه

شگردهای فرقه انحرافی"ریکى" برای جذب دختران و زنان مطلقه 

سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشی ى‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها ى‏شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.

ادامه مطلب ...

>>نقویان:خاله شادونه و پورنگ آدم تربیت نمی‌کنند

نقویان:خاله شادونه و پورنگ آدم تربیت نمی‌کنند  


حجت‌‌‌الاسلام نقویان با تاکید بر نقش تربیتی زن در خانواده گفت: خاله شادونه، عمو پورنگ و فیتیله آدم تربیت نمی کنند.

ادامه مطلب ...

>>ایران قطب مهم شبیه سازهای نظامی در جهان + تصاویر

گزارش مشرق از یک توانایی ناشناخته دفاعی کشور؛

ایران قطب مهم شبیه سازهای نظامی در جهان + تصاویر 


دانش های مختلفی نظیر دینامیک و کنترل، واقعیت مجازی، برق الکترونیک و کنترل، ساخت و تولید، طراحی صنعتی، هوانوردی و خلبانی و ... باید به صورت هماهنگ و دقیق برای مراحل طراحی معادلات پروازی، نرم افزارها، طراحی و نصب و راه اندازی سامانه تصویری و سامانه های حرکتی مورد استفاده قرار گیرند تا یک شبیه ساز کامل ساخته شود.

ادامه مطلب ...

>>امن ترین کشور منطقه، دستاورد دستگاه اطلاعاتی

از پروژه های تحسین برانگیز امنیتی حاصل شده است

امن ترین کشور منطقه، دستاورد دستگاه اطلاعاتی


ایجاد امنیت در جهان بحرانی امروز، مهم ترین انتظار مردم هر سرزمین، برای زندگی بهتراست. این انتظار در ایران، توسط نیروهای اطلاعاتی مومن وحرفه ای و با اجرای گسترده ترین پروژه های عملیاتی در زمینه های سیاسی، اقتصادی و مقابله با ترور و قاچاق، تحقق یافته و تحسین و تعجب کشورهای جهان را بر انگیخته و پروژه هایی مانند زمین گیر کردن هواپیمای جاسوسی آمریکایی و دستگیری ریگی، دستگاه اطلاعاتی ایران را به عنوان مقتدرترین و ... 

ادامه مطلب ...

>>مهدی هاشمی در راه ایران/رایزنی با هاشمی

مهدی هاشمی در راه ایران/رایزنی با هاشمی

مهدی هاشمی رفسنجانی که شهریورماه سال ۸۸ پس از افشای پرونده امنیتی وی در فتنه از کشور گریخت، قرار است طی روزهای آینده به کشور بازگردد.

ادامه مطلب ...

>>آیت الله خامنه ای در مدیریت بحران ها بی نظیر است

هفته نامه انگلیسی اکونومیست:

آیت الله خامنه ای در مدیریت بحران ها بی نظیر است

«آیت الله خامنه ای رهبر ایران به روشی غیرمتعارف اما کارساز بحران ها را مدیریت می کند و این یکی از دلایل اصلی مقاومت و پایداری حکومت اسلامی در برابر مسائلی است که از نگاه دیگران بحران و مشکل بسیار جدی ارزیابی می شود».

ادامه مطلب ...

>>گزارش محرمانه‌ وزارت دفاع فرانسه از خطرات حمله به ایران

گزارش محرمانه‌ وزارت دفاع فرانسه از خطرات حمله به ایران

به‌تازگی گزارش محرمانه‌ای از سوی وزارت دفاع فرانسه منتشر شده که در آن خطرهای مشارکت این کشور در هرگونه حمله نظامی و جنگ علیه ایران را مورد بررسی و گوشزد قرار داده است.

ادامه مطلب ...

>>تازه‌ترین گستاخی مفتی اعظم سعودی علیه مسلمانان

تازه‌ترین گستاخی مفتی اعظم سعودی علیه مسلمانان

مفتی عربستان سعودی در جدیدترین ادعاهای مضحک خود جنبش‌های ملی معاصر را که به سرنگونی چهار دیکتاتور عرب منجر شد به علت گناهان بندگان خدا دانست.

ادامه مطلب ...

>>میراژ در ایران؛ مهمان ناخوانده ای که عزیز شد + عکس

گزارش مشرق از اقدام بزرگ متخصصان ارتش؛

میراژ در ایران؛ مهمان ناخوانده ای که عزیز شد + عکس

این هواپیماها در حالی وارد ایران شدند که نه تنها هیچ کتاب راهنما و دفترچه فنی به همراه نداشتند بلکه شاید همه آنها فاقد جایگاه های حمل جنگ افزار بودند. بدیهی است که قطعات یدکی نیز برای این هواپیما موجود نبود اما سطح فناوری های میراژ اجازه نمی داد از آن صرف نظر شود.

ادامه مطلب ...

>>دریافت اطلاعات مهم از پهپاد جاسوسی آمریکا؛

آغاز ساخت "RQ170" توسط سپاه پاسداران





فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات جدید و بسیار مهمی از پهپاد جاسوسی آمریکا که دراختیار ایران قرار دارد خبر داد.
ادامه مطلب ...

>>پخش فیلمی با ادعای بررسی جزئیات حمله اسرائیل به ایران

شوی تلویزیونی اسرائیل به‌دنبال عصبانیت از دست برتر ایران در استانبول



یکی از شبکه‌های تلویزیونی اصلی در اسرائیل، به‌دنبال دست برتر ایران در مذاکرات "استانبول 2" به انتشار یک شوی تلویزیونی با عنوان جزئیات مفصل درباره حمله احتمالی اسرائیل به ایران درصورت شکست مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌ها دست زد.
ادامه مطلب ...

>>ادعای امارات به نفع ایران تمام شد:

اتحاد همه‌ ایرانی‌ها علیه دشمن خارجی

 احمدی‌نژاد چگونه سناریوی انگلیسی‌ها را به هم ریخت؟

البته این وسط آدم با احمدی‌نژاد هم می‌ماند که چه‌کار کند. احمدی‌نژاد آدم عجیب و غریبی است. درست در شرائطی که کسی انتظار کاری از او ندارد، همان کار را انجام می‌دهد. اهل سیاست غرب در کار این مرد مانده‌اند چه برسد به این کشورک کوچک، امارات. چندی پیش حتی نشریه‌ی فارین پالیسی نیز مواردی را در...
ادامه مطلب ...

>>فعالیت‌های یک عنصر ویژه MI6 در تهران + اسناد و تصاویر

فعالیت‌های یک عنصر ویژه MI6 در تهران + اسناد و تصاویر 


شاخه رسانه ای دربار سلطنتی انگلیس در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 طرح شبکه تلویزیونی فارسی زبان بی بی سی جهانی را به سرعت عملیاتی کرد تا در آستانه برهه ای تاریخی در دوران سیاسی ایران فعالیت بازوی فارسی زبان بی بی سی کلید بخورد.

ادامه مطلب ...

>>آیا انسان واقعا بر روی ماه قدم نهاد؟ + فیلم و عکس

آیا انسان واقعا بر روی ماه قدم نهاد؟ + فیلم و عکس 


آیا انسان به راستی به ماه سفر کرده است؟ و یا این دروغی بزرگ برای حفظ امپراطوری پوشالین آمریکا و غلبه بر روسیه بوده است؟مدارک و شواهد متعددی مبنی بر دروغ بودن برنامه سفر به ماه وجود دارد که 'مشرق به رازگشایی از آنها می پردازد...

ادامه مطلب ...

>>میروسلاو بلاژویچ : آرزو می‌‌کنم به عنوان یک بسیجی با آمریکا ..

میروسلاو بلاژویچ : آرزو می‌‌کنم به عنوان یک بسیجی با آمریکا مبارزه کنم


میروسلاو بلاژویچ با بیان اینکه آرزو می‌کنم به عنوان یک بسیجی با آمریکا بجنگم، گفت: ایران، سرزمین مقدسی است و جوانان این کشور باید قدر ایران را بدانند. به خاطر وجود این جوانان غیور است که ایران تضمین می‌شود تا غربی‌ها به ایران حمله نکنند.

ادامه مطلب ...

>>هراس کارشناسان اسراییلی از واکنش ایران

پاسخ ایران خواب را از ما می گیرد



بر اساس بررسیهای ما پس از حمله به سایتهای هسته ای ایران صدها موشک ایرانی به اسرائیل اصابت می کند.حدود دو یا سه الی چهار برابر حملات موشکی صدام حسین به اسرائیل در سال 1991.


ادامه مطلب ...

>>پشت پرده‌ی بازی مضحک امارات مشخص شد

پس از چند روز از گذشت جنگ روانی و رسانه‌ای:

پشت پرده‌ی بازی مضحک امارات مشخص شد

 آمریکا: از ادعای امارات حمایت می‌کنیم


در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: تلاش های امارات متحده عربی را در این خصوص مورد تایید آمریکاست و آمریکا از ایران می خواهد که به ابتکار امارات متحده عربی برای حل موضوع از طریق مذاکرات مستقیم، دیوان بین المللی دادگستری، یا هر مرجع مناسب دیگری، به صورت مثبت پاسخ دهد...



ادامه مطلب ...

>>بیشترین متقاضیان استفاده از RQ170 ایران

بیشترین متقاضیان استفاده از RQ170 ایران


مشاور ویژه وزیر دفاع با اشاره به اینکه بیشترین تقاضاها برای استفاده از فناوری RQ170 از کشورهای چین و روسیه است، افزود: شکار این هواپیما از افتخارات ایران اسلامی است.

ادامه مطلب ...

>>تکذیب خبر حرکات غیر اخلاقی دیپلمات ایرانی

تکذیب خبر حرکات غیر اخلاقی دیپلمات ایرانی

رامین مهمانپرست روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در این رابطه اعلام کرد ‌: بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که مطالب منتشر شده توسط این گونه رسانه ها ، خلاف واقع وفاقد صحت است.

ادامه مطلب ...

>>زن ایرانی وزیر دفاع کانادا کیست؟ + عکس

زن ایرانی وزیر دفاع کانادا کیست؟

 

اوج اقدامات خصمانه افشین جم در سال 2009 و همزمان با فتنه 88 نمود پیدا کرد؛او عملا و با حضور در چند رسانه معتبر بین المللی اقدامات فتنه گران را هم مسیر با منشور حقوق بشر دانست و اعلام کرد از حقوق جوانانی که می خواهند به آزادی برسند با همه توان دفاع می کنم.

ادامه مطلب ...