سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

<<گزارشی از یک استراتژی مهم دفاعی؛

چرا رهبر انقلاب از "تحرک پدافند" سخن گفتند 

  

با شروع حملات برق آسای آلمان در ابتدای جنگ دوم جهانی نکته مهمی در ذهن فرماندهان و استراتژیستهای دفاعی جهان نقش بست و آن هم بحث تحرک در میدان نبرد بوده است. این اصل تا به امروز نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر بقاء و پیروزی در جنگ شناخته می شود.

ادامه مطلب ...

>>پیگرد قضایی و تعقیب بین‌المللی عوامل ایرانی شبکه‌های ضد انقلاب ح

پیگرد قضایی و تعقیب بین‌المللی عوامل ایرانی شبکه‌های ضد انقلاب حامی تروریسم


یک نهاد امنیتی در صدد است برای آن دسته از ایرانیانی که در شبکه های ضد انقلاب و حامی تروریسم بین المللی و وابسته به سرویس های اطلاعاتی به عنوان مجری و همکار فعالیت می کنند؛ سابقه قضایی تشکیل داده و از طریق پلیس بین الملل و بر اساس قطعنامه های سازمان ملل در ارتباط با تروریسم درخواست دستگیری و استرداد قرمز (red wanted) کند.

ادامه مطلب ...

>>تست اولیه سامانه بومی جایگزین S300 انجام می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش


پروژه‌های شگفت‌انگیزی در دست داریم


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش از انجام زمانبندی تست اولیه زیر سیستم‌های سامانه باور 373 (سامانه بومی جایگزین S300)خبر داد.

ادامه مطلب ...

>>پشت پرده خطرناک ترین پروژه فرهنگی غرب/

 آواتار به چه فرا می خواند؟ + تصاویر 

 

 

 


آیا از خطرناک ترین پروژه فرهنگی غرب اطلاع دارید؟ از دین نوین جهانی چه می دانید؟ آیا آواتار صرفاً فیلمی علمی - تخیلی است؟ مدیریت پلکانی پیام در این میان چه نقشی دارد؟ برای رازگشایی از بزرگترین پروژه فرهنگی ماسونی - یهودی با گزارش ویژه مشرق همراه باشید.

ادامه مطلب ...

>>متن کامل مصوبه جدید آمریکا علیه ایران

نیروی قدس سپاه محور قانون جدید آمریکا + دانلود مصوبه 

 

 

نیروی قدس سپاه پاسداران عوامل خود را در سفارت‌خانه‌های خارجی، سازمان‌های خیریه و موسسات مذهبی و فرهنگی مستقر کرده است.

ادامه مطلب ...

>>گزارش ویژه از حال و هوای مسجد ولی‌عصر(عج) تهران؛

مسجدی که به پای تئاتر شهر ذبح شد + تصاویر

مسجد ولی‌عصر(عج)، به احترام تئاتر شهر سربریده شد و طرحی تحقیر آمیز و پست مدرن برای آن طراحی شد که فاقد محراب است و جداره های داخلی آن نیز با برهنگی و عریانی مفرط و تصلبی که دارند؛ مسجد را به پوسته‌ای تهی از معنا بدل کرده است.
ادامه مطلب ...

>>اوباما آماده سفر به تهران و دیدار با آیت الله خامنه ای است!

روزنامه کویتی الرای مدعی شد؛


اوباما آماده سفر به تهران و دیدار با آیت الله خامنه ای است!


روزنامه کویتی الرای در گزارشی به قلم "حسین عبدالحسین" خبرنگار خود در واشنگتن آورده است: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای سفر به ایران و دیدار با آیت الله خامنه ای اعلام آمادگی کرده است.

ادامه مطلب ...

>>لزوم تحول در بدنه‌ی تولیدی رسانه‌ی ملی

در لشگر چند هزار نفری رسانه ملی، سه نفر مرد پیدا نمی شود!


در لشگر چند هزار نفری رسانه ملی، سه نفر مرد پیدا نمی شود!
خبر دیگری که باعث تعجب فراوان همگان شد، خبر بازداشت شدن چند نفر از مجریان رسانه‌ی ملی بود. مجریانی که در میان‌شان چهره‌ای معروف به یک مجری مذهبی کار بلد هم دیده می‌شود. فردی که تا دیروز به عنوان یکی از مفاخر نیروهای دینی در صدا و سیما باعث سرفرازی ما بود، اما امروز باید وی را به عنوان یکی از متهمان اخلاقی محسوب کنیم

ادامه مطلب ...

>>حکومتهای اسلامی نباید بیت المال را برای جلال و جبروت خودشان صر

پاسخ امام خمینی به خرید هامر در استانداری آذربایجان شرقی و دهن‌کجی به افکار عمومی



استانداری آذربایجان شرقی به دنبال پیگیری های خبری، به جای تکذیب این خبر، اعلام کرده بود که توضیحی در این باره ندارد و خیلی مطمئن، نیازی به پاسخگویی ندیده است و کام افکار عمومی آنجا زهرمار می شود که نماینده تبریز در مجلس نیز در واکنش به این مسئله می گوید که " استانداری آذربایجان شرقی دو دستگاه هامر دارد و این مساله خاصی نیست که بخواهند برایش توضیح دهند".

ادامه مطلب ...

>>اظهارات توهین آمیز اردوغان در مورد مقامات و مسوولان ایران

اظهارات توهین آمیز اردوغان در مورد مقامات و مسوولان ایران


 نخست وزیر ترکیه مدتهاست که در مواجهه با ایران، مهارش پاره گشته و عنانش را از دست داده است. او که هرآنچه دلش می خواهد را برزبان جاری می کند، بهتر است بداند، بسیاری از اینگونه مواضع، بی احترامی به یک ملت به شمار آمده و شایسته هرگونه پاسخ درخور است.

این هنرپیشه سابق و سیاستمدار امروز ترک! در آخرین مواضع خود، صراحتا به تمسخر مسوولان و مقامات کشورمان پرداخته است. امری که در عرف دیپلماتیک مطلقا مرسوم نبوده، چراکه کوچکترین بی احترامی مقام اول یک کشور به هر مقام کشور دیگری، توهین به کشور و ملت وی تلقی می گردد.

ادامه مطلب ...

>>شنود گسترده موبایل و راه مقابله با آن

توجه: تلفن همراه به راحتی شنود می شود


 امروزه بسیاری به اشتباه بر این باورند که تنها وقتی که با کسی مشغول صحبت می شوند، ممکن است کسی بشیند و استراق سمع نماید اما هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را داراست. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد. راههای شنود موبایل و میزان آن (که حتی از تلفن ثابت هم بیشتر است) تاحدی بوده که به آن "صافی" لقب داده اند(به دلیل سوراخ های امنیتی متعدد و امکان شنود گسترده آن). پس دارندگان موبایل بهتر است بدانند که در هر حالتی، یک جاسوس تمام عیار را به همراه دارند.

ادامه مطلب ...

>>عکس/ چرخ خیاطی شیخ رجبعلی خیاط (ره)

عکس/ چرخ خیاطی شیخ رجبعلی خیاط (ره)


>>پشت صحنه موتور جستجوی گوگل چه کسانی هستند؟ + تصاویر

پشت صحنه موتور جستجوی گوگل چه کسانی هستند؟ + تصاویر


گوگل در حالی بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان است که بسیاری از مدیران ارشد این شرکت روابط مستقیم با صهیونیست‌ها داشته و قوانین خود را طبق سیاست‌های صهیونیست‌ها تدوین می‌کند.


ادامه مطلب ...

>>درخواست مقامات سیاسی و نظامی پیشین آمریکا از اوباما:

باید تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کرد / نباید ایران را از غنی‌سازی منع کنیم


24 کارشناس موضوع ایران طی نامه‌ای به کاخ سفید از رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند که رویکرد تعامل با تهران باید تغییر کند و تحریم‌ها تا کنون نتوانسته ایران را متوقف کند.


ادامه مطلب ...

>>ازدواج همجنس گرایان در کاخ سفید+عکس

ازدواج همجنس گرایان در کاخ سفید+عکس



انحطاط اخلاقی در غرب و آمریکا به اوج خود رسیده است و با آزاد شدن ازدواج همجنسگرایان، ماری جوانا، قمار، حمل اسلحه و موارد متعدد ناهنجاری های اجتماعی، ایالات متحده چند روز نیست که جمعه سیاه (کشتار ۲۰ کودک دبستانی در کنتیکت) را پشت سر گذاشته است.

ادامه مطلب ...

>>گزارشی از تجهیزات جدید پهپادهای کشور؛

«هدهدهای ایرانی» با چشمان 160 مگاپیکسلی به تنگه هرمز بازگشتند + عکس


از توانمندی های این سامانه جدید پرنده های بدون سرنشین ایران می توان به امکان عکسبرداری تک فریم یا پی در پی خودکار با فاصله زمانی متناسب اشاره کرد به طوری که بدون هیچ گونه فاصله، تصاویر دارای پوشش مشترک طولی مناسب خواهند بود.


ادامه مطلب ...

>>نگرانی کنگره آمریکا از توان موشکی ایران + دانلود گزارش

مرکز تحقیقات کنگره منتشر کرد؛


نگرانی کنگره آمریکا از توان موشکی ایران + دانلود گزارش


فناوری موشکی ایران، هم‌زمان با اعمال تحریم‌ها بر آن، ارتقاء یافته است. نکته تلخ رژیم سخت و شدید منع تکثیر این است که ایران تا حد زیادی خودکفا شده است.


ادامه مطلب ...