سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ناتوانی سازمان جاسوسی آمریکا از تحلیل بیانات فقهی رهبر انقلاب

نیویورک تایمز خبر داد؛

ناتوانی سازمان جاسوسی آمریکا از تحلیل بیانات فقهی رهبر انقلاب 

نیویورک تایمز نوشت که بیانات مقام معظم رهبری و تحلیل های ایشان در هر سخنرانی، به دقت مورد بررسی کارشناسان و تحلیلگران سازمان مرکزی جاسوسی آمریکا (سی.آی.ای) قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...

>>عبور جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا از تنگه هرمز پس از پاسخ به

سردار تنگسیری در گفتگو با مشرق اعلام کرد:

عبور جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا از تنگه هرمز پس از پاسخ به سوالات سپاه 

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خبر داد که قایق های پرنده در اختیار یگانهای دریایی سپاه در مواقع لازم به گشت زنی در آب های ایران مشغول هستند.

ادامه مطلب ...

>>نقدی بر رفتار سهم خواهانه نمایندگان با موضوع استیضاح

استیضاح حقی برای معامله یا...؟

به نظر می رسد اکثر طرحهای استیضاحی که در مجلس مطرح می شود نه تنها اعتبار و شان نظارتی مجلس را ارتقاء نداده بلکه به شدت جایگاه نظارتی مجلس را زیر سوال می برد چرا که مردم به منتخبان خود با چشم عقلای خود نگرسته و اعتقاد دارند که این نمایندگان عصاره ملت هستند عصاره ای که در تصمیم گیری های خود باید . . .

ادامه مطلب ...

>>جزیره‌ای از هفت دولت آزاد با بومیانی که تحقیر می‌شوند

جزیره‌ای از هفت دولت آزاد با بومیانی که تحقیر می‌شوند و مساجدی که دیده نمی‌شود


مقداد همتی: با تمام ادعاهای آرمان‌گرایانه و عدالت طلبانه به واسطه اصرار و تسهیلات مکانی و مسافرتی که در اختیار یکی از دوستان قرار گرفته بود و بیشتر از سر کنجکاوی، تعطیلات نوروزی امسال را همراه خانواده به مدت سه روز در کیش بودم!

دلیل اقبال از این جزیره آزاد -که بعد از مشهد، بیشترین پروازهای نوروزی را داشته است- بیشتر از سه نکته نیست:

ادامه مطلب ...

>>آخرین اطلاعات درباره شبکه بزرگ خرابکاری وابسته به موساد

وزارت اطلاعات: هدف بمب گذاری، تاسیسات حساس بود/ شناسایی همسایه هماهنگ کننده ترورها


بدنبال انتشار اطلاعیه‌ای از سوی وزارت اطلاعات مبنی بر شناسایی و دستگیری یک شبکه مهم جاسوسی و خرابکاری وابسته به اسرائیل در خاک ایران، این نهاد امنیتی پس از یک هفته با انتشار دومین اطلاعیه خود جزئیات جدیدی از این گروه و نحوه فعالیت آنرا را فاش کرد.

به گزارش رجانیوز وزارت اطلاعات در این اطلاعیه با اشاره به نحوه فعالیت شبکه مذکور، اهداف این گروه را ترور یکی از متخصصان ایرانی و بمب گذاری در برخی از تاسیسات زیربنایی کشور عنوان شده است.
ادامه مطلب ...

>> علامه جعفری و ازدواج با زیباترین دختر دنیا

علامه جعفری و ازدواج با زیباترین دختر دنیا


 از علامه جعفری می‌پرسند چی شد که به این کمالات رسیدی؟! ایشان در جواب خاطره‌ای از دوران طلبگی تعریف و اظهار می‌کنند،که هرچه دارند از کراماتی است که به دنبال این امتحان الهی نصیبشان شده.
ادامه مطلب ...

>>شینهوا:تعظیم آمریکا دربرابر اقتدار ایران

شینهوا:تعظیم آمریکادربرابراقتدارایران


خبرگزاری رسمی چین در گزارشی نوشت: با رویکرد دولت "باراک اوباما" در قبال ایران و مثبت بودن نتیجه مذاکرات استانبول و احتمال موافقت با ادامه غنی سازی در ایران، احتمال وقوع جنگ دیگری در خلیج فارس وجود ندارد.


ادامه مطلب ...

>>تکرار ماجرای ناکارآمدی در حفظ امنیت از عراق به افغانستان رسید

امریکا پس از 10 سال حضور نظامی در افغانستان: حملات طالبان نشان داد که باز هم باید بمانیم!!

داستان ناکامی امریکا در تامین امنیت کشورهایی که به بهانه حفظ امنیت جهانی اقدام به اشغال آنها کرده است ظاهرا داستان دنباله‌داری است چنانکه پس از عراق اینبار نوبت افغانستان است تا پس از 10 سال حضور نظامی امریکا در این کشور و استقرار 130 هزار نظامی از کشورهای مختلف، با حمله رعدآسای گروه طالبان این سفیر امریکا باشد که به میان رسانه‌ها بیاید و از لزوم باقی ماندن نیروهای نظامی‌ کشورش در افغانستان سخن بگوید.

ادامه مطلب ...

>>آغاز تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت کشور

آغاز تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت کشور
بر اساس بخشنامه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تمامی ارائه دهندگان خدمات اینترنت، موظف به تفکیک ترافیک اینترنت از اینترانت شدند که به گفته معاون وزیر ارتباطات، این کار هم‌اکنون در برخی شرکت‌ها در حال انجام است.
ادامه مطلب ...

>>نظرات صریح پناهیان درباره وضعیت پوشش اسلامی

نظرات صریح پناهیان درباره وضعیت پوشش اسلامی، انتخابات و بازگشت خاتمی به عرصه سیاست



دو موضوع مهم سیاسی و فرهنگی از جمله محورهای سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در همایشی با عنوان بینش سیاسی نسل سوم بود که صبح امروز در همدان برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، این استاد حوزه و دانشگاه در این همایش سخنان خود را با موضوع انتخابات اخیر آغاز کرد و در آن به  آینده‏نگری رهبر معظم انقلاب که ناشی  از شناخت عمیق ایشان از جامعه است، اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

>>جزئیات حیرت انگیز از مین‌ها و جنگنده‌های ایران در تنگه هرمز

جزئیات حیرت انگیز از مین‌ها و جنگنده‌های ایران در تنگه هرمز

دی ماه سال گذشته بود که به‌دنبال اوج گرفتن تهدیدها علیه کشورمان، برخی از مقام‌های نظامی و دولتی ارشد کشورمان تأکید کردند که در صورت هرگونه تعرض، تنگه هرمز نیز روی امنیت و ثبات را به خود نخواهد دید.
ادامه مطلب ...

>>جزئیات جدید از عملیات نوروزی گروهک ریگی

 تلاش برای انفجار «جلیقه های انتحاری» بین مردم



این تیم ها علاوه بر تلاش برای استفاده از این جلیقه ها، قصد داشتند با سرقت اتومبیل در برخی شهرها و جاسازی مواد منفجره در آنها، این اتومبیل ها را نیز منفجر کنند


ادامه مطلب ...

>>عکس: تغییر رمز کارت‌های عابر بانک

عکس: تغییر رمز کارت‌های عابر بانک
با اعلام اطلاعیه بانک مرکزی و لو رفتن اطلاعات الکترونیکی 10 بانک، بانکهای کشور به منظور افزایش و ارتقای امنیت حساب ها و کارت های بانکی، ارائه خدمات حساب های کارتی خود را منوط به تغییر رمز کاربران و مشتریان کرده اند.
ادامه مطلب ...

>>خواننده آمریکایی مسلمان شد

خواننده آمریکایی مسلمان شد



به گزارش سرویس دینی جام نیوز، "جرج گرین" خواننده رپ آمریکایی بوده که اخیرا به دین مبین اسلام گرویده و اکنون برای ادای مناسک عمره به عربستان سعودی سفر کرده است.
ادامه مطلب ...

>>هاشمی از ماجراجویی انقلابی تا اعتدال آمریکایی

*حسین کچویان

هاشمی از ماجراجویی انقلابی تا اعتدال آمریکایی




رد و نقد سیاست ها و اقدامات کشور در هر زمینه ای حق هر شخصی خاصه مردم ایران و بالاخص نیروهای سیاسی بویژه اشخاصی چون آقای رفسنجانی با آن پیشینه و سابقه است. آما آنچه مایه شرمندگی و تأسف بوده و میتواند موضوع انتقاد و سؤال واقع شود، بی توجهی به واقعیت ها و بکارگیری معیارهای غلط برای داوری و ارزیابی است.

ادامه مطلب ...

>>معرفی دو دستاورد مهم فناوری در ایران

نگاهی به «هدی»؛GPS ناشناخته ایرانی+عکس

در نتیجه ساخت «هدی» ضمن خدمات دهی به تعداد زیادی کاربر، دقت مکانیابی به صورت آنی تا شعاع 30 کیلومتری ایستگاه، بالغ بر چند سانتیمتر و تا شعاع 150 کیلومتری آن در حد یک متر است. این میزان بسیار بالای دقت، هم برای فعالیت های نظامی، امنیتی، پلیسی و هم برای امور غیرنظامی کاملاً کافی است.

ادامه مطلب ...

>>گزارش کیهان درباره کارگردان فیلم "خصوصی"

گزارش کیهان درباره کارگردان فیلم "خصوصی"



 کیهان نوشت: «حسین فرح بخش» تهیه کننده و کارگردانی که نمایش فیلمش- زندگی خصوصی- در جشنواره فجر اعتراضات مردمی وسیعی را برانگیخت در گفت وگو با هفته نامه یکشنبه مورخه 20/1/1391 (که در محافل رسانه ای وابسته به حلقه انحراف معرفی می شود) ضمن دفاع از فیلمش آن را سیاسی تر از فیلم «قلاده های طلا» خوانده و خواستار پرداخت مبلغ ضرر و زیان فیلمش به مبلغ هفتصد میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. وی در پاسخ به این سؤال که چرا فیلمتان با این همه واکنش همراه بوده می گوید:

ادامه مطلب ...

>>نفتکش های ایران از دید رادارها خارج شدند

نفتکش های ایران از دید رادارها خارج شدند


شبکه خبری الجزیره از ترفند جدید جمهوری اسلامی ایران برای دور زدن تحریم ها و فروش نفت خود خبر داد.

ادامه مطلب ...

>>نگاهی به پرونده پیچیده مهدی هاشمی در آستانه بازگشت

راز های یک آقازاده قدرتمند


تخلفات مهدی هاشمی در پرونده رشوه خواری استات اویل مستند گردیده است. پرونده ای که تمام طرف های غربی اش به خاطر رشوه دادن به یک آقازاده قدرتمند در ایران استعفا داده و محاکمه شدند اما مهدی هاشمی به خاطر برخی حمایت ها تاکنون از محاکمه فرار کرده است. مفاسد اقتصادی مهدی هاشمی در قرارداد با شرکت . . .


ادامه مطلب ...

>>گزارش خبری کیهان از ششمین جلسه رسیدگی به فساد کلان بانکی

اعترافات تکان دهنده دانه درشت ها در جلسه دیروز دادگاه


روز گذشته در ششمین جلسه دادگاه فساد بانکی که به ریاست قاضی سراج برگزار شد اتهامات 3 متهم دانه درشت این پرونده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
ادامه مطلب ...

>>تغییر مواضع 1+5 راهبرد یا تاکتیک؟!

 تغییر مواضع 1+5 راهبرد یا تاکتیک؟!


کیهان: شاید برای اولین بار در طول تاریخ گفت وگوهای هسته ای ایران و غرب- از سال 2003 تاکنون- طرف های غربی در آستانه مذاکرات استانبول مواضعی بیان کردند که تا پیش از این همواره با آنها به مثابه خط قرمز برخورد می شد. اگرچه نشانه های اندکی وجود دارد که در محاسبات راهبردی، تصمیم ها و رفتار غرب تغییر جدی ایجاد شده باشد، اما آنچه ظاهراً به چشم می خورد این که ادبیات غربی ها به نحو ملموسی تغییر کرده است. خطوط قرمزی که ظرف مدت زمانی حدود یک دهه با جدیت ترسیم و هر لحظه پر رنگ تر شده بود امروزه جای خود را به اظهاراتی محتاطانه داده است. کلماتی مانند غنی سازی اکنون به آسانی حتی از جانب آمریکایی ها هم به عنوان «بخشی از حق ایران» به کار برده می شود در حالی که آشنایان با تاریخ پرونده و برنامه هسته ای ایران به خوبی می دانند که این امر تاکنون به عنوان یک تابو از سوی غربی ها مطرح می شده است

ادامه مطلب ...

>>به بهانه غلط های زیادی یک امیر نشین کوچک/

موجودیت شیوخ خلیج فارس مدیون انگلستان است 

 

 

جلفاره اسم اصلی امارات بوده و به عنوان کشوری که حضورش در منطقه جدید و بقایش مدیون انگلستان است، اکنون نسبت به خاک جمهوری اسلامی ایران ادعاهای واهی طرح می کند اما باید گفت که جلوگیری از حاکمیت موثر ایران بر جزایر خلیج فارس از برنامه های اساسی انگلستان در منطقه خاورمیانه بوده و حتی در آن برهه فانوس های دریایی که در جزایر ایرانی نصب شده بود انگلستان تاکید داشت صرفا توسط کارکنان هندی اداره شود

ادامه مطلب ...

>>ایران صریحا درخواست آمریکا را رد کرد

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد هیئت ایرانی چندین بار در خواست طرف آمریکایی برای گفتگوی دوجانبه با ایران در حاشیه نشست ۱+۵ را رد کرد. 
 
فارس: خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد هیئت ایرانی در خواست طرف آمریکایی برای گفتگوی دوجانبه با ایران در حاشیه نشست ۱+۵ را رد کرد.
ادامه مطلب ...

>>اخباری از احتمال بازگشت شاه کلید؛

آماده‌باش دستگاه‌های امنیتی برای بازداشت مهدی هاشمی به‌محض ورود به کشور/ پرونده‌های مهم رمزگشایی می‌شوند؟ 

 

 

دستگاه‌های امنیتی کشور آماده بازداشت مهدی هاشمی به محض ورود او به کشور به‌دلیل اتهامات موجود در پرونده‌های مرتبط با او هستند.

یک مقام آگاه با اعلام این خبر به رجانیوز افزود: مهدی هاشمی از شهریور ماه سال 88 به‌دنبال حوادث مرتبط با جریان فتنه با پوشش سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از کشور خارج شد و به‌رغم احضارهای قضایی برای رسیدگی به اتهاماتش حاضر به بازگشت نشد.

ادامه مطلب ...

>>جلیلی جزئیاتی از مذاکرات را در جمع خبرنگاران تشریح کرد/

مبنا شدن دستور کاری که ایران بی‌سر وصدا به استانبول برد 

 

 

 

مذاکرات "استانبول 2" سرانجام ساعت حدود 23 شنبه به وقت تهران میان نمایندگان ایران و 1+5 در سالن "لطفی کردار" ترکیه پایان یافت تا بر اساس توافق طرف‌های مذاکره کننده، دور بعدی مذاکرات که احتمالاً مهم‌تر نیز خواهد بود، روز سوم خرداد یعنی کمتر از 40 روز دیگر در بغداد برگزار شود.

ادامه مطلب ...

>>گزارشی از نتیجه برخورد فصلی با مفاسد اجتماعی:

فروش بهاره فیلم های مستهجن در خیابان های تهران!

فروش فیلم های سینمایی ایران و جهان، شوهای رقص و آواز، آخرین کلیپ های تصویری خوانندگان ایرانی و خارجی و متاسفانه فروش فروش فیلم ها و سریال های مستهجن خارجی تنها بخشی از محتوای این سی دی ها در کنار خیابان ها هستند که به راحتی نیز در دسترس قرار می گیرند.آیا به راستی خطری که فروش این محصولات دارند از برنامه های ماهواره ای کمتر است؟دلیل گسترش فروش این سی دی ها به چه دلیل است؟چرا مردم به خرید این نوع از محصولات علاقه پیدا کرده اند؟
ادامه مطلب ...

>>"غرب دیگر چیزی برای تهدید ایران ندارد"

"غرب دیگر چیزی برای تهدید ایران ندارد"

رئیس موسسه خاورمیانه مسکو با اشاره به مذاکرات هسته ایران و کشورهای ۱+۵ در استانبول تصریح کرد غرب چیزی برای تهدید این کشور ندارد.
ادامه مطلب ...

>>عکس/ همه میراث یک بسیجی

عکس/ همه میراث یک بسیجی

در این سند، نمونه ای از اسنادِ واحد تعاونِ تیپ نبی اکرم(صلوات الله علیه) مشاهده می شود. این سند ، فهرستی از وسایل شخصی یک دانش آموز بسیجی ، جمعی گردان مخابرات ِ تیپ نبی اکرم می باشد.
ادامه مطلب ...

>>دیپلماسی حیوانات در روابط ایران و آمریکا

دیپلماسی حیوانات در روابط ایران و آمریکا

این اقدام را می‌توان تحت عنوان دیپلماسی حیوانات نام‌گذاری کرد. استفاده از حیوانات به عنوان ابزاری برای پیشبرد منافع در دیپلماسی عمومی در ادبیات سیاسی مرسوم است. برای نمونه می‌توان به هدیه دادن حیوانات که از جانب برخی از سران کشورها انجام می‌شود اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

>>پروژه کنترل ذهن و شستشوی مغز چگونه در سازمان سیا اجرا می شود؟

پروژه کنترل ذهن و شستشوی مغز چگونه در سازمان سیا اجرا می شود؟ + فیلم و عکس
از پروژه MK-Ultra چه می‌دانید؟ برنامه‌های کنترل ذهن در سازمان سیا از چه زمانی آغاز شدند؟ قربانیان آزمایش‌های انسانی چه کسانی بودند؟ مواد توهم‌زا چگونه از آزمایشگاه‌های سیا به سایر نقاط جهان راه یافتند؟ برای پاسخ بدین سؤالات با مشرق همراه شوید...
ادامه مطلب ...

>>نامه‌های هتاکانه به امام جمعه تهران پس از انتقاد به سینما

نامه‌های هتاکانه به امام جمعه تهران پس از انتقاد به سینما


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در ایراد خطبه‌ها حاضرم همه هزینه‌های آن را بپردازم تاکید کرد: بالاترین هزینه که برای من افتخار است شهادت است و حاضرم در راه دفاع از ارزشها شهید شوم.

ادامه مطلب ...

>>سینما محل تسکین امیال مالی و جنسی سرکوب شده برخی هنرمندان است

خواهرزاده تهمینه میلانی:

 سینما محل تسکین امیال مالی و جنسی سرکوب شده برخی هنرمندان است

بازیگر سینمای ایران گفت: با عده بسیاری از کارگردانانی روبه رو هستیم که به جای آنکه بازیگران شایسته را در تئاتر یا فیلم های شایسته و کلاس های آموزشی جستجو کنند و یا حداقل با تست گرفتن و آگاهی به استعداد افراد آنها را شناسایی کنند، در محافل و مهمانی ها به دنبال کشف بازیگر است،

ادامه مطلب ...

>>رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی 10 روزه نابود می‌شود

 امیر چیت‌فروش: رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی 10 روزه نابود می‌شود 
 
خبرگزاری فارس: سنگین‌ترین مانور هوایی‌ در روز ارتش اجرا می‌شود
سنگین‌ترین مانور هوایی‌ در روز ارتش اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک نیروی هوایی ارتش ایران گفت: با توجه به سابقه شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه فلسطین، پیش‌بینی می‌شود در جنگ بعدی که راه‌اندازی کند 10روزه نابود ‌شود.

ادامه مطلب ...

>>از یزید چه خبر؟

از یزید چه خبر؟

یکی با خونش اسطوره می شود و دیگری با پولش
یکی با شهادت اسطوره می شود و دیگری با اختلاس
یکی با رنگ خونی پیراهنش تیتر یک روزنامه ها می شود و دیگری با رنگ قرمز تیم ورزشی اش
یکی با لباس بسیجی اسطوره می شود و دیگری با کت و شلوار میلیونی اش
یکی صیاد شیرازی و آوینی می شود و دیگری مه آفرید خسروی و نوری زاد و سید محمد حسینی...
یکی حسین زمان می شود و دیگری یزید زمان
راستی از یزیــد چه خبر؟


منبع:جلبک ستیز

>>سومین شوک نفتی ایران در ظزف یک هفته به اروپا؛

صادرات نفت به آلمان هم متوقف شد/

 پیام های ویژه برای مذاکرات استانبول


پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد که ایران صادرات نفت خود به آلمان را نیز متوقف کرد.

ادامه مطلب ...

>>پاتک جلیلی به تلاش غرب...

پاتک جلیلی به تلاش غرب برای تعیین دستور کار مذاکرات/ به رخ کشیدن افزایش قدرت ایران در اثر تحولات بیداری اسلامی

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که یک سال و نیم پیش در آستانه مذاکرات ایران و اعضای گروخ 1+5 در ژنو در حالی‌که تصاویر شهیدان علی‌محمدی و شهریاری در کنارش بود و زمان زیادی از ترور شهید دکتر مجید شهریاری نگذشته بود، نشست خبری ترتیب داد، امروز در فاصله سه روز مانده تا دور جدید مذاکرات در استانبول نیز مجددا نشست خبری ترتیب داد و پیام‌های مهمی را برای طرف غربی ارسال کرد.
ادامه مطلب ...

>>ترویج داروینیسم در رسانه ملی!

ترویج داروینیسم در رسانه ملی!

نظرات مخالف با نظریه داروین در غرب وجود دارند و به شدت هم کار کردند، شواهد دقیقی می آورند، استدلال می آورند و حرف های جدی برای گفتن دارند. حتی مستندهایی هم بر این پایه ساخته شده؛ بعنوان نمونه، مستند Expelled یا «اخراج شده» که در آن با اساتید دانشگاهی گفتگو می شود که بخاطر ادعای وجود یک هوش پشت این جهان، آن هم نه حتی خدا، بلکه تنها یک عقلانیت و هوش در پس این جهان، از دانشگاه اخراج شدند. سپس نشان می دهد ... اما صدا و سیمای ما نه این مستند را پخش کرد و نه گویا اصلاً دنبال چنین مستندهایی است.
ادامه مطلب ...

>>فیلم قلاده های طلا، اساتید حوزه را به سینما آورد

مدیرسینما وتوس قم در گفتگو با سرویس نقد رسانه 598:  

فیلم قلاده های طلا، اساتید حوزه را به سینما آورد / 

 فروش قلاده ها در قم بی سابقه بوده است  

 

 


فیلم قلاده های طلا که این روزها در صدر فروش سینماهای کشورمان قرار دارد، این روزها توانسته است طلاب و اساتید حوزوی بسیاری را که طی سالهای اخیر، به دلیل دوری سینما از ماهیت انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی، ارتباط خود را با سینمای ایران قطع کرده بودند، به سالن های سینما بکشاند.

ادامه مطلب ...

>>گدایی رضا پهلوی از اسرائیل

گدایی رضا پهلوی از اسرائیل


پسر شاه مخلوع ایران در همسویی با سیاست های ضد ایرانی و تحقق رویاهای برباد رفته خود در زمینه براندازی نظام حاکم در ایران پیشنهاداتی را به رژیم صهیونیستی داد.

ادامه مطلب ...