سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>افشای فایل صوتی مکالمه محرمانه مهدی هاشمی با یک ضد انقلاب

اعتراف مهدی هاشمی : ما نمی توانیم از نظام هیچ امتیازی بگیریم + صوت


در این فایل 20 دقیقه ای مهدی هاشمی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های خودش و پدرش اشاره می‌کند.

 به نقل از باشگاه خبرنگاران ،روز گذشته یک فایل صوتی ۲۰ دقیقه‌ای در فضای اینترنت منتشر شد که  مکالمه‌ای محرمانه دوسال پیش میان نیک‌آهنگ کوثر ضد انقلاب خارج نشین و آقای مهدی هاشمی در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ را افشا می‌کند.


در این فایل 20 دقیقه ای منسوب به مهدی هاشمی وی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های پدر وی و خودش اشاره می‌کند.


نیک آهنگ کوثر مدیر سایت ضد انقلابی خودنویس نیز در بخشی از این فایل صدای منتسب به این دو نیز با تاکید بر این که این گفت و گو به طور خصوصی است سوال‌هایی از وی می‌کند. وی اصالت این نوارهای صوتی را نیز تایید کرده است.


انتشار این فایل اگر چه هنوز به طور گسترده انجام نگرفته، اما به نظر می‌رسد  علی رغم این که ساعاتی پیش در یک سرویس انتشار صوتی گذارده شده اما بی شک در رسانه‌های دیجیتالی و گروه های اجتماعی با موج گسترده‌ای منتشر شود.


مهدی هاشمی فرزند آیت‌اله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مهرماه سال ۹۱ پس از ماه‌ها جنجال در خصوص نقش وی در اعتراض‌های بعد از انتخابات به ایران بازگشت و با معرفی خود به اتهام‌های مختلف از جمله نقش در آشوبهای بعد انتخابات دهم ریاست جمهوری و جرم‌های دیگر راهی دادگاه و بازجویی شد. او تاکنون اجازه خروج از بازداشت موقت را نیافته و هم چنین رسانه های کشور در روز ۱۴ آذرماه خبر از دست‌گیری دو نفر دیگر در رابطه با پرونده آقای هاشمی را داده‌اند.


آقای مهدی هاشمی در این مکالمه تلفنی از نیک آهنگ کوثر ضد انقلاب لاییک  می خواهد تا با فحاشی وی را در رسانه ها بیشتر مطرح کند. وی با اعتراف به  اینکه روز به روز حلقه بر فتنه گران تنگ تر می شود، خطاب به کوثر می گوید : من گفتم به شما! شماها باور نکردید ، این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و اقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید ، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید . همان دوم خرداد که ( اصلاح طلبها )  به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم . ما میتوانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم ، استراتژی ما از روز اول همین بوده است ."


وی در ادامه ضمن  توهین به ارکان نظام  و عصبانیت از شکست در مقابل مردم  اظهار می کند:" ما معتقدیم رهبری دیگر قابل کنترل نیست و هنوز هم معتقدیم باید به رهبری فشار آورد. این هزینه اش از همه چیز کمتر است . من در آن ور ( ایران )  که بودم، در بین اطلاعاتی ها زندگی کرده ام . اطلاعاتی ها در هر گروه ( ضد انقلاب ) نیرو دارند و بینشان اختلاف می اندازند و نمی گذارند متحد بشوند. شما الان نگاه کن ! اپوزیسیون شده 300 گروه ! باید به آنهایی که در داخل کشور در حال جنگ ( فتنه ) هستند کمک کرد، الان بار بر دوش آنهاست."


نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه های زنجیره ای دوره اصلاحات در این لحظه از وی می پرسد : "  آقای هاشمی ! شما یک موضع مشخصی دارید و در مقابل رسانه های داخل ایران شماها بالاخره کی این موضع ( خصمانه )  را  به صورت رو بازی می کنید؟ "


مهدی هاشمی در پاسخ با اعتراف به رفتارهای دوگانه و ظاهر سازی هایش در مقابل افکار عمومی می گوید : " ما داریم رو بازی می کنیم ، من با بی بی سی و اینها نمی توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است . حرفهایی که ماها می زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای اقایون( اصلاح طلب ) تند تر بوده است ! ما تقسیم کار کرده ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می کند. اینها به من گیر داده اند چون میخواهند وظیفه اصلی ام را انجام ندهم.  وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست  که رسانه های  خبری را کنترل کنم. من وظیفه ای برایم تعریف شده که آن را انجام می دهم."


نیک آهنگ کوثر که هنوز قانع نشده است اینگونه سوالش را باردیگر پیگیری می کند : " این روندی که شما دارید انجام می دهید تبدیل به یک روند فرسایشی شده و آنها ( نظام ) به خاطر قدرت رسانه ای که دارند امکان بازی شما را گرفته اند. بازی که در اینترنت می شود بازی ضعیفی است مگر بازدید از سایتهای( فتنه ) که فیلتر هم هست، چقدر است؟


مهدی هاشمی که اطلاعات غلطی را نیز در اختیار دارد با توهمی عجیب پاسخ می دهد : " آنها ( رسانه های داخل کشور )  بازیشان فقط اینترنتی است . سایت تابناک برای نظام نیست که ! سایتهای نظام کلا 25000 تا بازدید دارند . آنها همانقدر که کار اینترنتی می کنند ما هم کار اینترنتی انجام می دهیم . دعوای من با بابا اینست که ما باید تهاجمی تر بشویم با اینها . "


در ادامه نیک آهنگ کوثر عامل رسانه ای ضد انقلاب با پیشنهادی خبیثانه خطاب به مهدی هاشمی می گوید : " حرکتهای  رسانه های نظام را باید از قبل بدانید. اما مهدی هاشمی وزن  مشخصی دارد، فائزه هاشمی وزن مشخصی دارد. به نظر من که این محدوده را خوب میشناسم از این وضع و از این پتانسیل استفاده خوبی نشده و اینکه شما ( یعنی مهدی هاشمی ) رو بازی نمیکنی برداشت اینست که شما امید داری برای بازگشت به ایران. " 


مهدی هاشمی نیز پاسخ کوثر را اینگونه می دهد : " من خودم را میگویم فائزه رو نمی گویم. من وظیفه ام چیز دیگری بوده است .کارهایی که من کرده ام صد برابر بدتر از سخنرانی های شماها( ضد انقلابها ) ست و نظام هم می داند که من دارم چه کار می کنم. و اینها هم می دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران ( آقای احمدی نژاد ) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله به تاج زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و اینها هم بر خورده است ! من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می فهمند که من کیم و میفهمند  من دارم چه کاری علیه نظام می کنم و با من بد هستند. "


وی در ادامه با اشاره به مصاحبه هایش با رسانه های بیگانه می افزاید :" من با بی بی سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگه را نمی توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی بی سی مصاحبه کنم اینها دیگر نمی توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرفهای شما را  قبول دارم که اقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا . ما ها هیچ امتیاز عملی الان نمی توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی دهد. "


نیک آهنگ کوثر نیز در پایان این بخش از نوار صوتی مکالمه اینگونه به وضعیت بد فتنه گران اعتراف می کند : " نمودار قدرت ( فتنه ) دارد پشت سر هم می آید پایین، شما باید بازی را عوض کنید که این نمودار بیاید بالا.  الان شما بیاید یک امار گیری کنید افت و خاموشی نسبی که در جنبش ( فتنه سبز )  اتفاق افتاده به طور مشخص نشان می دهد که  الان اگر ( فتنه گران )  بخواهند یک فعالیت مجدد بکنند چقدر غیر عملی است " 


گفتنی است منتشر کننده این فایل در ذیل این دو فایل صوتی که در مجموع 20 دقیقه است تاکید کرده بیست فایل صوتی در اختیار دارد و ۱۸ مورد دیگر نیز به زودی منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد