سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فائزه هاشمی کاسه کوزه‌ اپوزیسیون را به هم ریخت

از ژست مرخصی نرفتن برای همدردی تا دلمه هفت رنگ در اوج نمایش اعتصاب غذا!


جالب است بدانید که حتی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های تهران در داخل زندان اوین شعبه دارد و بسیاری از این افراد که پُز اعتصاب غذا می‌دهند و در سایت‌های مختلف هم این موضوع انعکاس می‌یابد، مشتری ثابت و دائمی این رستوران هستند!...

 یکی از شگردهای دائمی و همیشگی جبهه‌ی ضد انقلاب، ایجاد حس بدبینی و سیاه‌نمایی از وضعیت زندان‌های ایران است به‌طوری که می‌توان این مسأله را در طول تاریخ جمهوری اسلامی مورد بازبینی قرار داد.


    به گزارش بولتن، با رجوع به تاریخ بعد از انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم سیاه‌نمایی وضع زندانیان در ایران همواره یکی از سوژه‌های اصلی جریان‌های ضد انقلاب بوده و آنان می‌کوشند که از این طریق، نظام جمهوری اسلامی را متهم به خشونت علیه زندانیان کنند.


برای مثال با اندک نگاهی به متون و نوشته‌های جریان ضد انقلاب و به‌خصوص منافقین داخلی و خارجی ملاحظه می‌کنیم که آنان همیشه دروغ‌هایی را نسبت به رفتار خشونت‌آمیز شهید بزرگوار لاجوردی (که رضوان خدا بر او باد) با زندانیان منتشر ساخته و از این طریق وضع زندان‌ها را نامطلوب جلوه می‌دادند. حال آنکه به تصریح بسیاری از توّابین و آزادشدگان از زندان، نه تنها چنین رفتارهایی از این شهید عزیز سر نزده، بلکه دعب همیشگی وی، کار فرهنگی و اخلاقی با زندانیان بود تا جایی که حتی بسیاری از انقلابیون نیز بر او خرده می‌گرفتند که چرا تا این حد با زندانیان، مماشات می‌کند.


    موج دوم سیاه‌نمایی و پروپاگاندای رسانه‌ای علیه زندان‌های ایران در زمان دولت اصلاحات شکل گرفت. آنها که خود زمانی به عنوان برخی از رابطین با بازداشت‌شدگان، بدترین رفتارها را با زندانیان داشتند به یک‌باره فریاد وا اسلاما و وا انقلابا سر داده و از وضعیت زندان‌ها نالیدند. در حالی که پشت پرده‌ی این موضوع، حمایت از گروه‌های تندرو و رادیکال اصلاح‌طلب و دیگر جریان‌های التقاطی بود.


    و اما موج سوم آن که شاید برای مخاطبین امروزی ملموس‌تر باشد، بعد از حوادث انتخابات 88 رقم خورد. در ماجرای آشوب‌های پس از انتخابات که برخی از آن تعبیر به جنگ احزاب دشمنان علیه انقلاب اسلامی کرده‌اند، ماجرا تا بدان‌جا بالا گرفت که بسیاری از عوامل اصلی دخیل در آشوب‌ها (که عمدتا از طیف اصلاح‌طلبان تندرو، منافقین و بهایی‌ها بودند) با شناسایی مأمورین امنیتی و انتظامی دستگیر و روانه‌ی زندان شدند.


    پس از این ماجرا، جریان‌های ضد انقلاب که از طرفی خود را شکست خورده می‌دیدند و از طرفی دیگر نیروهای اصلی خود را در بازداشت می‌دیدند، دست به کار شده و بار دیگر عملیات روانی- رسانه‌ای را علیه وضعیت زندانیان سیاسی شروع کردند.


    از سویی دیگر، در همین ایام بسیاری از زندانیان سیاسی با انتشار دست‌نوشته‌های خود در فضای مجازی، در صدد القای مفهوم فوق بر آمدند. نبود وضعیت رفاهی مناسب، کمبود فضا، غذای نامناسب، عدم دسترسی به امکانات ارتباط جمعی و... از جمله مسائلی بود که در نوشته‌های این افراد به کرّات دیده شده و می‌شود. جالب آنکه این افراد در حالی سخن از محدویت‌ها می‌کنند که مطالب و نوشته‌های آنان در کمتر از چند ساعت در سایت‌های اپوزیسیون منتشر می‌شود و همین‌طور از آخرین اخبار داخلی و خارجی خبر دارند.


    اگر چه برخی از مشکلات همان‌گونه که مسئولین محترم قضایی نیز به آن اشاره کرده‌اند در زندان‌ها وجود دارد اما شاید به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی درست و دقیق از وضعیت زندان و زندانیان، برای بسیاری از افراد چنین وانمود شده که واقعا وضعیت زندان‌ها در حد وحشتناکی قرار دارد. دز حالی که پیگیری خبرنگار بولتن نیوز از یکی از زندانیان، مسأله‌ی دیگری را ثابت می‌کند.


    این زندانی که به تازگی دوره‌ی محکومیت‌ش تمام شده، در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به اینکه تا قبل از رفتن به زندان اوین، من هم تصوری مانند نوشته‌های اپوزیسیون از آن داشتم گفت: اما با ورودم به زندان متوجه شدم که بسیاری از این حرف‌ها دروغی بیش نیست.


    وی ادامه داد: شاید بزرگ‌ترین بدی زندان، عدم آزادی انسان به مانند گذشته باشد اما به لحاظ رفاهی، تقریبا می‌توان گفت که همگی وسائل مورد نیاز برای زندگی وجود دارد. البته یکی از مشکلات هم این است که برخی از بندها، بیش از حد شلوغ هستند.


    این شخص ادامه داد که: جالب است بدانید که حتی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های تهران در داخل زندان اوین شعبه دارد و بسیاری از این افراد که پُز اعتصاب غذا می‌دهند و در سایت‌های مختلف هم این موضوع انعکاس می‌یابد، مشتری ثابت و دائمی این رستوران هستند! البته اگر منظور آنان از اعتصاب غذا، نخوردن غذای زندان باشد حق با آنها است، اما از غذای این رستوران که به وفور میل می‌کنند.


    در همین حال، چندی پیش محسن هاشمی درباره وضعیت فائزه هاشمی در زندان نیز مسائلی را عنوان کرد که به شدت باعث عصبانیت اپوزیسیون و ضد انقلاب شد. محسن هاشمی در پاسخ به این سؤال که «شرایط زندگی فائزه هاشمی در زندان چگونه است؟» گفت:


    «ایشان در شرایط خوبی بسر می برد و بسیار از این وضع راضی هست و گفت در جمعی که هستم روابط خوبی دارم و فرصت مطالعه برایم فراهم است و اجازه آشپزی هم به ما داده اند و فضای هواخوری بسیار خوبی داریم. فائزه و در گفت وگو با من با خوشحالی گفت که امروز مسئول پخت غذا (دلمه هفت رنگ) هستم. مغازه ای برای تهیه اجناس مورد نظر در اینجا قرار دارد که تهیه مواد مورد نیاز را برایم سهل کرده است.»


    وی همچنین درباره این سؤال که وضعیت مهدی هاشمی چگونه است؟ جواب داد: «مهدی هم حالش خوب است، همین هفته حاج خانم (عفت مرعشی) به دیدارش رفتند و حالش خوب است، و دو روز پیش با حاج آقا تلفنی صحبت کرد.»


    این موضوع، به‌وضوح پرده از دروغ‌های اپوزیسیون و ضد انقلاب در مورد وضعیت زندان‌ها برداشت. آخر این چه شرایط اسفناکی است که یک زندانی سیاسی هم فرصت مطالعه و ترجمه‌ی کتاب دارد، هم فرصت ورزش دسته‌جمعی، هم فضای هواخوری مناسب، هم دور هم جمع شدن و دلمه پختن، و هم سوپر مارکت بزرگی برای تهیه‌ی هر رقم جنس مورد نیاز!


    برای همین بود که یکی از کاربران سایت بالاترین که به شدت از انتشار این خبر عصبانی بود، نوشت: «فائزه هاشمی دلمه هفت رنگ می پزد، نسرین ستوده اعتصاب غذا می کند. خانم هاشمی بهتر نبود کمک به حال و روز دیگر زندانی ها حداقل دست به این ....مغزی ها نمی زدید و چنین حاشیه هایی را ایجاد نمی کردید! این چه طرز مبارزه است! پختن دلمه هفت رنگ برای نشان دادن روحیه بالا!؟ خانم هاشمی! مبارزین راستین در بندهای مجاور شما اعتصاب غذا کرده اند[!؟] آیا می خواهید با به راه انداختن چنین بو و رنگی شرایط را بر آنها سخت گردانید؟! یا اینکه می خواهید نشان دهید حکومت آنقدر زندان هایش خوب است که کیف زندانیان کوک است؟»


    جالب اینجاست که فائزه هاشمی هفته گذشته ادعا کرده بود یکی از ماموران امنیتی به وی گفته است می تواند به مرخصی برود اما او گفته تا شرایط مرخصی برای سایر زندانیان مهیا نشود، از این امکان استفاده نمی‌کند. با این حال‏، وی هم اکنون دلیلی برای همراهی با نمایش اعتصاب غذا نمی‌بیند و بساط دلمه هفت رنگ و سفارش غذا از شعبه اوین یکی از بهترین رستوران‌های تهران به راه است. 


    گفتنی است بولتن نیوز در آینده در نظر دارد نام افرادی را که به دروغ، خبر اعتصاب غذای آنان در سایت‌های اپوزیسیون منتشر شده است را تقدیم مخاطبین محترم کند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:54

یکم هم از اختلاس های مجتبی بگو توکه زرنگ و بی طرفی

اختلاس های مجتبی رو ضدانقلاب های خائن و فراری از وطن تو کانالهای ماهواره ای صهیونیستی میگن برو اونجا گوش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد