سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>انتشار فحشنامه باور نکردنی علیه رئیس جمهور در سایت توکلی

ادامه حضور احمدی نژاد به ضرر مراتع،آب‎های زیرزمینی، حیات وحش و حیوانات اهلی است! 


انتشار فحشنامه باور نکردنی علیه رئیس جمهور در سایت توکلی


در حالی که تنها چند روز از هشدارهای مهم رهبر انقلاب مبنی بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در میان مسئولان می گذرد، سایت الف بی هیچ بهانه‎ای با انتشار فحشنامه ای عجیب خطاب به رییس جمهور، ادامه حضور احمدی نژاد را به ضرر آب های زیر زمینی، مراتع، حیوانات اهلی و وحشی دانست و خواستار استعفای وی از ریاست جمهوری شد.

به گزارش رجانیوز، سایت متعلق به احمد توکلی که در انتشار مطالب کینه توزانه دارای سابقه است، این بار رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و در سایه سکوت مسئولان قضایی، در اقدامی معنادار، مطلبی علیه رییس جمهور منتشر کرده است که فارغ از ادبیات بچه گانه، سطحی و سخیف آن، ادعاهای غیر منطقی و اهانت آمیزی عنوان شده است.


در این مطلب که به قلم فرد جویای نامی به نام "محمدحسین پاپلی یزدی" منتشر شده است؛ بسیاری از تهمت ها و اهانت های سالهای گذشته جریان های سیاسی علیه رییس جمهور بازنشر شده و مشخص نیست به یکباره پس از آرامش نسبی فضای سیاسی کشور بعد از صحبتهای اخیر رهبر معظم انقلاب، هدف از انتشار این حجم از حرفهای غیرمنطقی، مضحک و پوپولیستی علیه رییس جمهور قانونی کشور چیست؟

 

در بخشی از این مطلب که به عنوان تیتر اول سایت اول منتشر شده، با استدلال های کاملا منطقی! آمده است:

 

«چرا در دروه شما اینقدر سیل زیاد شده است. چرا در دوره شما اینقدر سفره های آب زیر زمینی افت کرده است؟ ... شما را بخدا بیایید با هم یک گپی بزنیم شاید من قانع شوم و شبها راحت بخوابم. »

 

در ادامه این نامه که به نظر می رسد نویسنده آن چندان از تعادل روانی برخوردار نبوده، نوشته شده است:

 

 «آقای رئیس جمهور از وقتی شما رئیس جمهور شده اید ، بی خود و بی جهت دعوا و مرافعه بین زن ها و شوهرها و بازاری ها ومردم ، راننده تاکسی هاو مسافران و ...  زیاد شده است.»

 

نویسنده در پایان این نامه نیز از رییس جمهور درخواست کرده «یک برنامه دو ساعته تلویزیونی بگذارید تا ما دو نفر به عنوان دو عضو هیات علمی دانشگاه با هم درد و دل کنیم، مردم هم بفهمنند. شاید من گفتار درمانی شوم. »

 

اما نکته مهم تر از همه در این نامه آنجاست که وی همنوا با زمزمه های اخیر موسوی خوئینی ها و دیگر چهره های فعال در فتنه، از لزوم "استعفای رییس جمهور" و "برگزاری انتخابات آزاد" سخن گفته و با ادبیاتی هتاکانه  ادامه حضور احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری را به زیان درختان جنگلی، مراتع، آب های زیرزمینی، حیات وحش و حتی حیوانات اهلی دانسته است:

 

"نظر قطعی من این است که هر ساعتی که شما زودتر استعفا بدهید و انتخابات آزاد ریاست جمهوری در این مملکت راه بیفتد من یکی راحت تر شوم. ادامه ریاست جمهوری توسط شما حتی یک ساعت بیشتر باعث خرابی بیشتر زندگی من یکیمی شود ، خود دانید .البته من قرار شد از طرف آدم های دیگر صحبت نکنم. ولی از طرف غیر آدم ها می توانم صحبت کنم. ادامه ریاست جمهوری شما برای درختان جنگلی ، مراتع ،‌آب های زیر زمینی ، بستر رودخانه ها ،‌دریاچه ها ، حیات وحش حتی برخی حیوانات اهلی هم زیان آور است ... خدا شاهد است استعفای شما  از پست ریاست جمهوری به نفع خود شما هم هست. درباره پیشنهاد اولمیا حالاشما جلسه تلویزیونی بگذارید و مرا قانع کنید یا من جلسه را سر پل صراط می گذارم."

 

استفاده از ادبیات اصحاب فتنه برای خطاب قرار دادن رئیس جمهور قانونی کشور، آنهم بدون هرگونه بهانه خاص در شرایطی که رهبری معظم انقلاب بر لزوم حاکم شدن فضای آرامش در کشور تاکید ورزیده‌اند، از چیزی جز حاکمیت حب و بغض ها و کینه های شخصی بر مصالح و منافع ملی و اصول اخلاقی حکایت نمی کند، موضوعی که در سال‎های اخیر بارها شاهد آن بوده ایم.

 

تکمیلی


ساعاتی پس از انتشار انتقاد رجانیوز به اقدام سایت الف،‌ این سایت خبری مطلب توهین آمیز خود را از خروجی حذف کرد؛ این در حالی است که پیگیری های خبرنگار رجانیوز نشان داد چند روز قبل از انتشار این نامه در سایت الف؛ سایت "جرس" که از رسانه های اصلی فتنه گران خارج از کشور محسوب می شود، این نامه را با عنوان  "نامه سرگشاده یک استاد بازنشسته دانشگاه به احمدی نژاد" منتشر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد