سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>شگردهای فرقه انحرافی"ریکى" برای جذب دختران و زنان مطلقه

شگردهای فرقه انحرافی"ریکى" برای جذب دختران و زنان مطلقه 

سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشی ى‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها ى‏شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.

با پیگیری های انجام شده توسط دستگاه های نظارتی و قضایی،عوامل فرقه نوظهور «ریکى» شناسایی و سرکرده آن به نام (ب-پ) دستگیر شد.
 از جمله اهداف این فرقه وارداتی، انحراف افکار و ترویج عقاید ضددینى و سکولار، اشاعه فحشا با عناوین همسویى، مدیتیشن (تمرکز)، ریلکسیشن (آرام‏سازى)، سکسولوژى (سکس درمانى) و... بوده که رئیس فرقه نزد افرادی چون پاتریک زیگلر، کترین رایسون، اولى گابریل سن و رودکوکس در مالزى و ترکیه این تعالیم را فرا گرفته و در تهران، مازندران و گلستان با همکارى تعدادى مدرس تبلیغ مى‏ کرده است.
 نام‏برده در تبلیغ با به کارگیرى تکنیک‏ هاى موجود در روانشناسى و تلقین که بر اثر قدرت بیان بالا در روح، ذهن و روان افراد مى‏ گذاشت، فرد را تحت عنوان تخلیه و آرامش وادار به ابراز گناهان خود در میان جمع مى ‏کرد.
ب-پ از سال 86 فعالیت فرقه‏ اى را در سارى آغاز و تاکنون بیش از دو هزار نفر در سطح کشور و بیش از 150 نفر در سطح استان جذب وی شدند که اکثر آنان مونث و غالباً مطلقه هستند.
 سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشى ‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.

 شگرد فرقه «ریکى» براى جذب افراد
 فرقه «ریکى» براى جلب اعتماد و جذب بیشتر بانوان متقاضى شرکت در کلاس‏هاى خود، آنان را به ثبت‏ نام همسران شان ترغیب مى‏ کرد تا علاوه بر درآمد بیشتر، با ایجاد اعتماد، پوششى بر روابط آزاد انان در کلاس‏ها باشد.
 هم‏چنین بعضى از مسترها «مربیان» با آموزش همسران یا محارم خود از حضور ایشان در جلسات بهره برده و در صورت درخواست متقاضى، لمس توسط همکار مستر صورت مى‏ گرفت.
 اکثر شرکت‏ کنندگان در جلسات فرقه داراى اعتقادات دینى ضعیفى بوده و این‏گونه اقدامات فرقه به منظور شرعى جلوه دادن کلاس‏ ها بوده است.
 برخلاف القاى مسترها بر عدم تماس بدنى، اکثر حرکات فرقه نیاز به تماس بدنى مستر با شرکت‏ کنندگان داشته است..
 مختلط بودن جلسات آموزشى و جاذبه‏ هاى جنسى یکى از دلایل اقبال افراد فریب خورده به این فرقه بوده است.
 فرقه «ریکى» با جذب افراد معتبر از جامعه پزشکى و مشاورین روانشناس سعى در اعتباربخشى به فعالیت‏هاى فرقه‏ اى خود داشت و از طریق تبلیغ چهره به چهره افراد نیز اقدام به جذب افراد انجمن‏ هاى ترک اعتیاد نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد