سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اعتراف دیر هنگام محسن رضایی درباره فتنه88

با ناطق نوری و موسوی قطع رابطه کرده ام؟! 

  

ابتدا باید بگویم من با مطرح شدن این طرح در آن شرایط، موافق نبودم و البته در جلسه مذکور، پس از صحبت‌های آقای حداد عادل و آقای ناطق نوری، آقای باهنر گفتند که آقای رضایی موافق است، که من با صدای بلند گفتم که با این طرح مخالفم.

ادامه مطلب ...

>>کروبی و دردسرهای مرده خوری!

 کیهان

کروبی و دردسرهای مرده خوری! 

 

اختلال ذهنی کروبی پس از شوک شکست انتخاباتی و دروغ از آب درآمدن تک تک ادعاهای وی در زمینه تقلب و تجاوز و کشته سازی دروغین از امثال ترانه موسوی، شدت گرفته است.

ادامه مطلب ...

>>نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به هاشمی

خود شما به فرزندتان توصیه کرده‌اید که در خارج بماند ! 

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه سرگشاده خطاب به رئیس مجمع تشخیص، تاکید کرد که فارغ از وارد بودن یا نبودن اتهامات وارده به فرزندتان، وارد عمل شده و با فراخواندن وی به ایران، به اجرای سریع‌تر مراحل قانونی کمک کنید.

ادامه مطلب ...

>>بیماری کروبی چیست//اخبار ویژه وطن‌امروز

بیماری کروبی چیست//اخبار ویژه وطن‌امروز

ادامه مطلب ...

>>جدیدترین اظهار نظر وزیر اطلاعات درباره بازداشت مهدی هاشمی

جدیدترین اظهار نظر وزیر اطلاعات درباره بازداشت مهدی هاشمی 

 

ادامه مطلب ...

>>استراتژی«بهره برداری و خلق مناسبت ها » در دستورکار فرقه فتنه

تلاش برای فتنه 12و 11 اردیبهشت ناکام ماند


با توجه به در پیش بودن 11 اردیبهشت روزجهانی کارگر، برخی همفکران جریان فتنه به منظور دامن زدن به ناآرامی دردانشگاه‌ها اقدام به صدور بیانیه‌ای تحریک آمیز در حمایت از قشر کارگر در راستای اهداف مورد نظر کرده‌اند


ادامه مطلب ...

>>از "واشنگتن تایمز "به "میرحسین موسوی "

از "واشنگتن تایمز "به "میرحسین موسوی "



ادامه مطلب ...

>>بررسی مواضع دو پهلوی برخی جریانات سیاسی بعد از فتنه 88

دو زیست های سیاسی به چه می اندیشند؟ 

  

با فرونشستن غبارها و کنار رفتن حجاب‌ها، بررسی مواضع دوپهلوی برخی جریان‌ها و چهره‌های منتسب درون مجموعه جریان اصولگرا،ضروری به‌نظر می رسد.

ادامه مطلب ...

>>سردار نقدی : امتحان "سخت تری" در راه است ...!

 امام وعده مرگ آمریکا را به ما داده است

سردار نقدی : امتحان "سخت تری" در راه است ...!  

 

 

یک وعده دیگر هم امام بزرگوارمان به ما داده، او " مرگ بر آمریکا" را به ما یاد داد و آمریکا امروز مرده است! در اقتصاد ساقط است در علم و سیاست افول کرده و در قدرت نظامی درعراق و افغانستان زمین گیر است ، و وعده آخر او هم این است که این انقلاب ان شاالله به انقلاب امام عصر (عج)پیوند خواهد خورد ، ان شاالله این هم محقق خواهد شد

ادامه مطلب ...

>>کانادا به نیابت از CIA نگران"خاتمی"شد!

 کانادا به نیابت از CIA نگران"خاتمی"شد!

 

در پی ممانعت دستگاه های امنیتی از خروج خاتمی از کشور و سفر به ژاپن، صدای اعتراض نخست وزیران سابق کانادا و سوئد بلند شد! برخی مقامات این دو کشور در خدمت آمریکا و انگلیس قرار دارند. یک روزنامه کانادایی بهمن ماه گذشته به طور مستند فاش کرده بود که پس از تعطیلی سفارت آمریکا در تهران، سفارت کانادا برای سازمان سیا جاسوسی می کرده است.

ادامه مطلب ...

>>اینتر پل و حکم جلب مهدی هاشمی

اینتر پل و حکم جلب مهدی هاشمی 

 

  

در حالی که برخی رسانه ها خبر از صدور حکم جلب برای فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داده اند این مهم هنوز از سوی هیچ مرجع قضائی تائید نشده است .

به گزارش صراط اخیرا خبری مبنی بر صدور حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی بر روی خروجی برخی خبرگزاریها و سایتها قرار گرفت . این خبر حکایت از آن داشت که در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس و برخی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با آیت الله صادق لاریجانی صدور حکم جلب برای مهدی هاشمی عنوان شده است .
ادامه مطلب ...

>>حضور سه نسل موشک‌های بالستیک ایران در رژه روز ارتش

حضور سه نسل موشک‌های بالستیک ایران در رژه روز ارتش  
 

خبرگزاری فارس: سه نسل از موشک‌های بالستیک ایران در روز ارتش به نمایش در آمد.

ادامه مطلب ...

>>محفل زنانه در زیر زمین دانشگاه ماساچوست

محفل زنانه در زیر زمین دانشگاه ماساچوست

ادامه مطلب ...

>>درخانه(دانه درشت)فاطمی چه گذشته است؟

درخانه(دانه درشت)فاطمی چه گذشته است؟ 

 

همه تصمیم گیری ها در خانه خیابان فاطمی انجام شده است. رفت و آمد برخی شخصیت های سیاسی و قانونگذاری و وابستگان آنها به این خانه، باعث می شود توجه نهادهای قضایی و نظارتی به این محفل جلب شود. در خانه فاطمی چندین مورد سوء استفاده های مالی برنامه ریزی و اجرا شده است. سامان دادن به همه ماموریت های خانه فاطمی بر عهده فردی به نام "جابر الف" بوده است.

ادامه مطلب ...

>>انتساب به بیت امام و امیدواری به نتایج رایزنی

دیدار سیدحسن مصطفوی با هاشمی رفسنجانی 

  

،در همین زمینه سید حسن مصطفوی طی ماه‌های اخیر دیدارهایی را با برخی چهرهای سیاسی داشته است. وی پنجشنبه شب گذشته به دیدار ‌هاشمی رفسنجانی رفته و درباره مسائل مختلف بحث وگفت وگو کرده است.این دومین دیداری است که سید حسن مصطفوی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی ده روز گذشته داشته است

ادامه مطلب ...

>>دفاع تمام قد رییس خبرگان از پسر متهم به آشوب و فساد ...

آیا حکم جلب آقازاده آقای رفسنجانی را صادر کرده اند!!! 

 

 

بسم الله القاصم الجبارین":«اینجانب مهدی هاشمی هرگز اعتقادی به هزینه تبلیغات انتخاباتی از محل بودجه بیت‏المال نداشته‏ام و اظهارات آقای کرمی کذب محض است.»

ادامه مطلب ...

>>سر نخ ها در دست مهدی هاشمی است

افشای ارتباط ترانه موسوی با "آقازاده بزرگ" فتنه 88 

 

 

سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است

ادامه مطلب ...

>>برج میلاد و مرفهین بی‌درد

برج میلاد و مرفهین بی‌درد
  

یک‌ نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به برچیدن پایه‌های منوریل، پروژه‌هایی همچون برج میلاد را غیرکارشناسی خواند و گفت: برج میلاد غیر از رفتن مرفهین بی‌درد به بالای آن و شبی چند صد هزار تومان خرج شام کردن هیچ سودی ندارد.

ادامه مطلب ...

>>اسلام هراسی و جنگ نرم

اسلام هراسی و جنگ نرم
  

ایران هراسی در سالهای اخیر یکی از تاکتیک های دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران بوده در کنار آن با یک مثلث تهاجمی روبرو هستیم.


 
ادامه مطلب ...

>>قبل ازانقلاب کجا بودید،آقای حسین رهجو!

قبل ازانقلاب کجا بودید،آقای حسین رهجو! 

 

 

تعدادی از اعضای این مجمع به محوریت یکی ازاعضای موثرمجمع روحانیون مبارز و مسئولین اجرایی سابق کشور با تاکید بر تلاش برای حضور در حاکمیت لازمه آن را دوری از رادیکالیسم و تقید به قانون اساسی ذکر کرده و راه فرارو را حرکت در مسیر اصلاحات عنوان کرده اند

ادامه مطلب ...

>>خبر خروج قریب الوقوع خاتمی از کشور

خبر خروج قریب الوقوع خاتمی از کشور  

 

ادامه مطلب ...

>>رهبری و نگرش سیستمی به مدیریت نظام اسلامی

چرا رهبری،برای پایان دادن به برخی معضلات مستقیم دخالت نمی کنند 

 

 

با وجود مشکلات موجود در جامعه که رهبری هم به آنها اشاره دارد، اگر رهبری مطلع نیست که صلاحیت رهبری ندارد و اگر مطلع است، چرا کاری نمی‌کند؟ چرا فلان نماینده منتسب رهبری، خطا کرد و تغییر نکرد؟ چرا دادگستری این همه مشکل دارد، اما رهبری کاری نمی‌کند؟

ادامه مطلب ...

>>سخنان انقلابی پناهیان را همه یخوانند

سخنان انقلابی پناهیان را همه یخوانند 

 

 

جلسه جمع و جور بود و حرف برای گفتن بسیار. سخن از انقلابی گری بود و شرایط کنونی انقلاب. نسل سومی ها باز گرد هم آمده بودند تا رسم برداشتن باری را بیاموزند که بر زمین مانده ومختصات مسیری رادریابند که جز با روحیه انقلابی گری نمی توان در آن گام نهاد.

به گزارش رجانیوز، علیرضا پناهیان را امروز اهل فکر تنها با عنوان یک سخنران معروف و مشهور نمی شناسند. بلکه او را در قامت یک تئوریسین می بینند که شرایط موجود را خوب حس می کند و بهجا سخن می گوید؛ کسی که ملاحظات هم او را از سخن باز نمی دارد و آنجا که باید حرف هایش را می گوید. آنچه در پی می آید متن سخنان اوست درخصوص انقلابی گری و سالی که با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف می شناسیمش:

ادامه مطلب ...

>>نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است

اخبار ویژه روزنامه کیهان
نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است
 
 

نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است، ناراحتی جناب بهاءالله از شکست برادران بعثی در انتخابات عراق، پرونده آدم سوزی منافقین در دادگاه پاریس و ... بخشی از اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان را تشکیل می‌دهد.


 
ادامه مطلب ...

>>تمجید معنادار هاشمی‏رفسنجانی

تمجید معنادار هاشمی‏رفسنجانی  

 

هاشمی رفسنجانی از مسوولان موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(س)، به خصوص حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تشکر کرد.

ادامه مطلب ...

>>تمسخر موسوی و کروبی توسط ضد انقلاب

تمسخر موسوی و کروبی توسط ضد انقلاب 

 

 

سران فتنه طی هفته‌های اخیر وضعیت رقت باری پیدا کرده‌اند؛ به گونه‌ای که با سرزنش مداوم مدعیان سابق حمایت مواجهند. عناصر ضدانقلاب به طعنه می‌گویند که با دید و بازدید و بیانیه نمی‌شود با جمهوری اسلامی جنگید.

ادامه مطلب ...

>>شنیده هایی از نزاع پنهانی برای رهبری جبهه اصلاحات

جناح اصلاحات دچار چند پارگی شده است 

 

 

از دیگر سو موسوی و کروبی نیز معتقدند جریان سبزی که آنان متولی آن هستند پوست اندازی جریان اصلاحات بوده و پراگماتیست تر(عملگراتر) از جریان اصلاحات می باشد

ادامه مطلب ...

>>جزئیاتی از دیدار خاتمی با هاشمی‌رفسنجانی

جزئیاتی از دیدار خاتمی با هاشمی‌رفسنجانی 

  

شنیده‌ها حاکی است که محمد خاتمی روز یک شنبه با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و درباره برون رفت اصلاحات از وضعیت بغرنج فعلی با وی مشورت‌هایی انجام داده است.

ادامه مطلب ...

>>احمدی‌نژاد اعترافات ریگی را برای دبیرکل سازمان ملل فرستاد

طی نامه‌ای رسمی
احمدی‌نژاد اعترافات ریگی را برای دبیرکل سازمان ملل فرستاد 
 

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به اقدامات برخی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اعضای ناتو مستقر در افغانستان و نیز رفتار بعضی رسانه‌های آمریکایی و اروپایی در حمایت از عبدالمالک ریگی خواستار محکوم کردن سریع جنایات وی و دفاع از حقوق ملت مظلوم ایران شد.

ادامه مطلب ...

>>موضع اوباما درباره ایران دیگر قابل دفاع نیست اما خنده‌دار است

اخبار ویژه روزنامه کیهان
موضع اوباما درباره ایران دیگر قابل دفاع نیست اما خنده‌دار است
  

قاتلان 350 هزار ایرانی چگونه جرات می‌کنند از حقوق بشر حرف بزنند، موضع اوباما درباره ایران دیگر قابل دفاع نیست اما خنده‌دار است و ... بخشی از اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان را تشکیل می‌دهد.


 
ادامه مطلب ...

>>توجیهات جالب سه نماینده درباره دیدار نامزد ندا با پرز؛

"ندا آقاسلطان " هنوز جواب "بله " را نداده بود!
 
 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به دیدار نامزد آقاسلطان با شیمون پرز، گفت که کاسپین ماکان نامزد ندا نبوده و تنها از او "خواستگاری " کرده است.

ادامه مطلب ...

>>سال 88 «بغض‌ها و لبخندها»

سال 88 «بغض‌ها و لبخندها» 

 

 

چهر‌ه‌های مردمان را که می‌نگری برق امید در چشمانشان و لبخند برگوشه لبانشان نقش بسته است، چنان آرامشی در وجودشان است که فراموش می‌کنی اینان چه سال پرتنشی را پشت سر گذاشته‌اند. سال «بغض‌ها و لبخندها» را.

ادامه مطلب ...

>>400 آقازاده ایرانی، در تیررس MI6

400 آقازاده ایرانی، در تیررس MI6

ادامه مطلب ...

>>شیطان‌پرستان یک دختر جوان را خوردند؟

شیطان‌پرستان یک دختر جوان را خوردند؟ 

 

 

دختر نوجوان روسی به دست شیطان ‌پرستان به قتل رسیدو سپس خورده شد.

ادامه مطلب ...

>>اعلام اسامی تعدادی از نمایندگان دیدار کننده با رهبر فتنه گران

اعلام اسامی تعدادی از نمایندگان دیدار کننده با رهبر فتنه گران 

 

در پی دیدار تعدادی از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با میرحسین موسوی اسامی تعدادی از این نمایندگان منتشر شد.

ادامه مطلب ...

>>تنفس مصنوعی به سران از نفس افتاده

تنفس مصنوعی به سران از نفس افتاده  

 

شماری از اعضای سازمان مجاهدین (انقلاب) با میرحسین موسوی ملاقات کردند. این گروه که در میان آنها چند تن از نمایندگان مجلس ششم (وابسته به سازمان) هم حضور داشتند، مشخصا درباره به هم ریختگی شدید روحیه عناصر تندرو و ریزش شدید نیروها در چند ماه اخیر با موسوی بحث کرده اند.

ادامه مطلب ...

>>"امام خامنه ای"در دیدار فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح:

دولت اوباما رسوا،شریر ،بی حیا و غیر قابل اعتماد است 

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تهدید تلویحی به استفاده از سلاح اتمی علیه ایران، اینگونه سخنان را رسوا کننده و به ضرر آمریکا، ناقض ادعاهای حقوق بشری و بیانگر بی حیایی و غیر قابل اعتماد بودن دولت این کشور دانستند.

ادامه مطلب ...

>>بازی دوگانه خاتمی با هتاکان به قبر پدرش

«بازی در دو نقش» یکی از ترفندهای فتنه گری است 

 

 

در زشتی اهانت به مقبره مرحوم آیت الله سیدروح الله خاتمی و نیز مرقد شهید محراب آیت الله صدوقی، کمترین تردیدی نیست ولی سؤال این است که اقدام نفرت انگیز مورد اشاره از سوی چه کسانی صورت گرفته است؟!

ادامه مطلب ...

>>بمب «ازدواج با محارم» در بین اعراب

بمب «ازدواج با محارم» در بین اعراب 

 

به رغم اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به صورت صریح هرگونه ازدواج با محارم را حرام اعلام کرده، اما همانند این حادثه جنجال برانگیز، در گذشته به ویژه در چند سال اخیر در کشورهای مختلف عربی نیز رخ داده بود.

ادامه مطلب ...