سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>حرکت ایران به سمت توقف خام‌فروشی نفت

حرکت ایران به سمت توقف خام‌فروشی نفت


یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه ادامه تحریم‌های نفتی کمر اقتصاد اروپا را خواهد شکست، گفت: در جریان تحریم‌های نفتی باید طوری هدف‌گذاری شود تا حتی یک قطره نفت خام به خارج از کشور صادر نشود.

ادامه مطلب ...

>>برخورد با بدحجابی در کنسرتی دیگر

برخورد با بدحجابی در کنسرتی دیگر+عکس 


ایسنا: ماموران پلیس پایتخت در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی از حدود یکماه قبل طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی را به مرحله اجرا گذاشتند.

ادامه مطلب ...

>>شادی روحش یه کف مرتب با سوت و جیغ +عکس

طلایه داران فجر


شادی روحش یه کف مرتب با سوت و جیغ +عکس 


وقتی ملاک تعیین و انتخاب هنرمند خوشگلی و پول و پارتی می شود دیگر نباید انتظار داشت که سینمای ما در این جنگ سینمایی و رسانه ای مقابل غرب و هالیوود بایستد بلکه پیاده نظامی می شود برای دشمن ،

ادامه مطلب ...

>>وحشت آمریکا از بسته شدن تنگه هرمز

ورود نیروهای انتحاری امریکا(کامیکازه) به خلیج فارس


این پایگاه نظامی با هدف جلوگیری از بستن تنگۀ استراتژیک هرمز توسط ایران در صورت بروز بحران در منطقه استقرار یافته است.به گزارش واشنگتن پست، زیردریائی های کوچک سیفاکس هرکدام دارای یک دوربین تلویزیونی زیر آب، سونار یا ردیاب صوتی با قابلیت شناسائی و تعقیب منبع صوت و یک شارژ قابل انفجار است...

ادامه مطلب ...

>>افشاگری مجدد شریعتمداری از پشت پرده گرانی های اخیر

با اشاره به چند پرونده فساد اقتصادی؛

افشاگری مجدد شریعتمداری از پشت پرده گرانی های اخیر


عجیب آن که این روزها هشدار پی درپی و همراه با اسناد و شواهد غیرقابل تردید دلسوزان به جای این که طرد نفوذی ها از برخی مراکز حساس تصمیم ساز و سیاست پرداز را به دنبال داشته باشد، با بی خیالی، بی توجهی و بعضاً ناسزاگویی روبرو می شود.

ادامه مطلب ...

>>اهداف ایران در منطقه به روایت آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا

اهداف ایران در منطقه به روایت آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا + دانلود

در این گزارش تاکید شده: ایران تنها کشور تئوکراتیک دنیا است که به دنبال برتری منطقه ای و جهانی بوده و برای به دست آوردن نفوذ در منطقه، سعی در بی ثباتی افغانستان دارد.

ادامه مطلب ...

>>این اسلحه‌ها را به جای آفریقا بیاور ایران

این اسلحه‌ها را به جای آفریقا بیاور ایران


رفیق دوست گفت: من مجبور بودم به لیبی بروم تا با عده‌ای از افسران لیبی به بلغارستان برویم. بلغار‌ها می‌گفتند: «حاضریم بفروشیم، اما از شوروی می‌ترسیم. لیبی مهمات را بخرد و به شما بدهد.» لیبی آن‌ها را می‌خرید و به ما می‌فروخت. ما هم به کشتی می‌گفتیم که این اسلحه‌ها را به جای آفریقا بیاور ایران.

ادامه مطلب ...

>>10 نوع موشک ضدزره ایران از توفان تا دهلاویه + عکس

10 نوع موشک ضدزره ایران از توفان تا دهلاویه + عکس 


موشک جدید دهلاویه به عنوان عضو جدید و جوان خانواده موشک های ضدزره نیروهای مسلح ایران، خط دفاعی مستحکمی را در برابر تانک های پیشرفته غربی و شرقی برقرار کرده و تولید بومی آن نیز امکان ارتقاء و بهسازی های آتی را تضمین می کند.

ادامه مطلب ...

>>در حاشیه یک برداشت نادرست از بسته پیشنهادی ایران/

1+5 زیاد هول نشود، 20 درصد را برای زیردریایی‌های اتمی هم می‌خواهیم


جزئیات بسته پیشنهادی ایران به 1+5 در حالی روز گذشته منتشر شد که در بخش بند سوم از بخش گام‌های متقابل، به مذاکره در مورد تأمین سوخت رآکتور تهران در قبال لغو تحریم‌های یکجانبه اتحادیه اروپا و امریکا اشاره شده بود...

ادامه مطلب ...

>>نفوذ سپاه پاسداران در دانشگاه های آمریکا

نفوذ سپاه پاسداران در دانشگاه های آمریکا /

 موضوع ایران ایدئولوژیک است نه اقتصادی


به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، این بار رضا خلیلی، بازیگر سوخته آمریکا در نقش ساختگی جاسوس سازمان سیا در سپاه پاسداران، به کمک سیاست های شکست خورده امریکا در خصوص ایران آمده و هراس افکنی های عجیب او درخصوص مشاهدات مستقیم خود از برنامه های سپاه دستاویزی برای تراوشات مضحک ذهنی سردمداران ایالات متحده شده تا بار دیگر اَعمال احتمالی ایران را دلیلی موجه برای تحریم و حتی شروع جنگ نظامی!! علیه کشورمان بدانند.

ادامه مطلب ...

>>اوج ابتذال در سینمای ایران + تصاویر

اوج ابتذال در سینمای ایران + تصاویر


بی شک نمایش رفتارهای زناشویی هر چند به صورت ناقص، نوعی سکس پنهان تلقی می شود و در فیلم «مردان مریخی، زنان ونوسی»، به کرات چنین رفتارهایی به تصویر کشیده می شوند. مثلاً در اوایل فیلم، یکی از زنان به مرد می گوید «عزیزم امشب بیا پیش من. تخت را گرم کرده ام» و دیگری می گوید «بیا پیش من، آن لباسی که دوست داری را پوشیدم» و نظیر چنین مواردی به کرات در رفتارها و دیالوگ های فیلم به چشم می خورد.

ادامه مطلب ...

>>موشک های ایران با کدام کلاهک به سراغ دشمن می روند

موشک های ایران با کدام کلاهک به سراغ دشمن می روند + عکس 


متخصصان کشورمان با بهره گیری از طرح های موجود و اجرای محاسباتی که با استفاده از اَبَررایانه، ماه ها به طول می انجامد، اقدام به بهسازی طرح کلاهک موشک های کشورمان کرده اند که قدرت و تاثیر موشک های ایرانی را با افزایشی چشمگیر مواجه می کند.

ادامه مطلب ...

>>هزینه‌های میلیونی آقایان برای کارهای زنانه

هزینه‌های میلیونی آقایان برای کارهای زنانه 


روزنامه شرق در گزارشی از فروش جعبه آرایش های 2 میلیون تومانی برای آقایان و عطرهای کوچک 6/4 میلون تومانی خبر داد.

ادامه مطلب ...

>>آموزش "رقص و درس" در مدارس غیر انتفاعی تهران!

آموزش "رقص و درس" در مدارس غیر انتفاعی تهران! 


هر ساله با فرارسیدن فصل تابستان، مدارس دولتی و غیر دولتی با خیل عظیم پدران و مادران برای ثبت نام فرزندانشان برای تحصیل در مدارس مختلف مواجه می شوند و در این میان، مدارسی بیشتر مورد اقبال والدین دانش آموزان هستند که از ویژگی های خاصی برخوردارند.

ادامه مطلب ...

>>در سال حمایت از تولید ملی؛

چشم بادامی ها تهران را تسخیر کردند + عکس


بزرگراه‌ها، معابر و میادین اصلی شهر، تابلوهای بزرگ شهری، بین‌شهری، پل‌های عابر پیاده، تابلوهای مستقر در مبادی ورودی شهر و تابلوهای سردر واحدهای صنفی، همچنان در تسخیر کالاهای کره ای هستند، آن هم در چهارمین ماه سال «حمایت از تولید ملی».

ادامه مطلب ...

>>تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گام‌های محکم ایران علیه آمریکا

با اشاره به آغاز تحریم‌ها

نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گام‌های محکم ایران علیه آمریکا و اسرائیل

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی با اشاره به تهدید به بستن تنگه هرمز و آزمایش موشکهای مختلف در رزمایش سپاه پاسدارن نوشت: ایران همزمان با اجرایی شدن تحریمهای غرب گامهای عملی مشخصی برای مقابله با آن برداشت.

ادامه مطلب ...

>>نقل قولی از سحابی که تکذیب نشد

آقای هاشمی و تغییر قانون اساسی؟


مرحوم سحابی در مقام گلایه نزد آقای هاشمی برآمده که آقای هاشمی هم او را به کناری کشیده و خطاب به وی اظهار داشته است:" فعلا موجی است که به راه افتاده، اجازه دهید ببینیم که به کجا می رسد تا بعد تکلیف خودمان را پیدا کنیم..."

ادامه مطلب ...

>>رد طرح حذف تعطیلات تابستانی مجلس

رد طرح حذف تعطیلات تابستانی مجلس



طرح اصلاح ماده 84 آیین نامه داخلی مجلس که بر حذف تعطیلات یک ماهه مجلس تاکید داشت از سوی مجلس رد شد و بار دیگر خبر بولتن نیوز تایید شد...

ادامه مطلب ...

>>عکس/ اذان شهید صیاد شیرازی در قطار

اذان شهید صیاد شیرازی در قطار



>>"کبرا"های زهرآگین ایران؛ چابکتر و قوی تر + عکس

"کبرا"های زهرآگین ایران؛ چابکتر و قوی تر + عکس 

بالگردهای کبرای هوانیروز ارتش و نیروی هوافضای سپاه امروز جزو واحدهای رزمی بسیار مهم در نیروهای مسلح کشور هستند که با تعمیرات کامل بدست متخصصان داخلی، نصب تجهیزات جدید و پیشرفته و سلاح های بومی امروزه با توانایی های بیشتر، در آمادگی کامل برای اجرای مأموریت های فعلی و جدید هستند.

ادامه مطلب ...

>>عکس/ موشکهای حاضر در رزمایش سپاه

عکس/ موشکهای حاضر در رزمایش سپاه 


انواع موشک های بالستیک موجود در کشورمان در رزمایش پیامبر اعظم(ص)7 به سمت اهداف از پیش تعیین شده شلیک خواهند شد.

ادامه مطلب ...

>>تقاضای زنان هندی از نویسنده مفاتیح

تقاضای زنان هندی از نویسنده مفاتیح




روزی در نجف اشرف دو زن اهل بمبئی حضور شیخ عباس قمی صاحب «مفاتیح الجنان» رسیدند و تقاضایی را مطرح کردند که شیخ اجابت نکرد.
ادامه مطلب ...

>>استخدام به شرط کشف حجاب!

استخدام به شرط کشف حجاب!


معاون خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری چندی پیش در خصوص اختلاط زن و مرد در محیط های کار گفت که این موضوع در ادارات دولتی لحاظ می شود اما در محیط های خصوصی چندان به این موارد حساس نیستند. این در حالی است که مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتشان بارها به مسئله تامین امنیت زنان شاغل و عدم اختلاط زن و مرد در محیط های کاری اشاره کردند اما ماجرای اختلاط میان زن و مرد مدت هایی است که به سناریوی تکراری شرکت ها و مراکز اداری خصوصی تبدیل شده و معلوم نیست چه زمانی قرار است این مسئله بحران زا کنترل شود.

ادامه مطلب ...

>>درآمدزایی یوفا با کارخانه فحشا در اوکراین

درآمدزایی یوفا با کارخانه فحشا در اوکراین



شوچنکو گفت: دلیل اینکه من با یوفا مخالفت می کنم این است که آنها اینجا هستند تا پول در بیاورند. در واقع آنها با کارخانه فحشا در اوکراین درآمدزایی می کنند.

ادامه مطلب ...

>>تصاویر/ سرداری که غریبانه در «هور» گم شد

تصاویر/ سرداری که غریبانه در «هور» گم شد

هیچ کس به درستی نمی داند که در این روز دردناک ، چه بر سر سرداران قرارگاه نصرت آمد. شاهدان می گفتند که هلی کوپترهای عراقی در فاصله کمی از قرارگاه خاتم4 به زمین نشسته اند

ادامه مطلب ...

>>آنتی وار فاش کرد؛

پشت پرده گروه "ایران 180 "چه کسانی هستند؟

این گروه یک تئاتر خیابانی به راه انداخته که عروسک های خیمه شب بازی بزرگی شبیه احمدی نژاد و دیگر مقامات خاورمیانه ای را به نمایش در می آورد.

ادامه مطلب ...

>>نگاهی دیگر به برنامه‌های آشپزی سیما؛

برنامه‌های آشپزی مدرن تلویزیون یا پورنوگرافی غذایی

این روزها بر اساس مدگرایی در برنامه‌سازی تلویزیونی تقریباً هیچ شبکه‌ای نیست که در رسانه ملی جمهوری اسلامی برنامه‌های آشپزی آن هم به سبک مدرن نداشته باشد تا مردم را با انواع اقسام رنگ و لعاب‌ها و تزئینات آشنا کند و این حس تنوع‌طلبی غذایی را ترویج دهد.

ادامه مطلب ...

>>علامه مصباح: حیله های نفس

علامه مصباح: حیله های نفس


>>تلاش سرویس‌های جاسوسی برای حملات سایبری به ایران بعد از مذاکرا

وزیر اطلاعات اعلام کرد

تلاش سرویس‌های جاسوسی برای حملات سایبری به ایران بعد از مذاکرات مسکو
خبرگزاری فارس: تلاش سرویس‌های جاسوسی برای حملات سایبری به ایران بعد از مذاکرات مسکو

وزیر اطلاعات در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با موضوع حقوق بشر و امنیت ملی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده آمریکا و رژیم صهیونیستی با همراهی سرویس ام. آی. 6 عملیاتی را طراحی کرده‌اند تا بعد از نشست مذاکرات هسته ای 5+1 و ایران در مسکو هجمه‌ سنگین سایبری علیه تاسیسات سایبری ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها هنوز هم به دنبال اجرای این طرح هستند، اما مقابله لازم را انجام داده‌ایم.

>>آمریکا در ایران به دنبال چیست

تحریمهای اقتصادی آمریکا علیه ایران و جهان در یک نگاه

تحریمهای اقتصادی آمریکا علیه ایران و جهان در یک نگاه

تنها در دوره اول ریاست جمهوری کلینتون دولت آمریکا 61 تحریم اقتصادی را علیه 35 کشور جهان، با جمعیتی بالغ بر 2.3 میلیارد نفر، یعنی 42% کل جمعیت جهان به اجرا گذاشت. در این بین اولین تحریم اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در سال 1980 در واکنش به گروگانگیری سفارت آمریکا انجام گرفت.

ادامه مطلب ...

>>به قصد عملیات خرابکانه و ایجاد وحشت

یک تیم تروریستی از کومله وارد کشور شد

این تیم تروریستی که به قصد اخاذی، زورگیری، اقدامات تروریستی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه کردستان وارد کشور شده بودند
ادامه مطلب ...

>>آخرین حرفهای نایف چه بود؟

جنگ سرد ایران و عربستان به روایت اندیشکده های آمریکایی

اندیشکده های آمریکایی می گویند مرگ نایف تاثیری بر جنگ سرد استراتژیک میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی نخواهد داشت.

ادامه مطلب ...

>>ویروس های جاسوسی در ایران چگونه عمل می کنند؟

ویروس های جاسوسی در ایران چگونه عمل می کنند؟


روش های نوین جاسوسی در جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم و آغاز دوران جنگ سرد بکار گرفته شده و استفاده از ابزارهای مختلف برای جاسوسی در بیش از نیم قرن گذشته، نتیجه‌ای جزء تاسیس سازمان های جاسوسی امروزی چیز دیگری نبوده است، در عصر حاضر با ورود اینترنت به زندگی بشر و طراحی شیوه های جدید جاسوسی و خرابکاری، لزوم توجه بیشتر به امنیت فضای سایبری اهمیت فراوانی دارد.

ادامه مطلب ...