سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فروش فحشا در میدان انقلاب

فروش فحشا در میدان انقلاب



صراط، در حالی که ترویج فساد و فحشا در جامعه این روزها بسیاری از مردم و به خصوص قشر مذهبی را نگران کرده است عده ای سودجو بدون داشتن کوچک ترین واهمه ای از برخورد های قضایی و انتظامی حاشیه میدان انقلاب تهران را به محلی برای رواج فیلم های سیاه و مبتذل در سطح جامعه تبدیل کرده اند.



بر اساس این گزارش، در روزهایی که وضعیت حجاب و اشاعه منکر در سطح پایتخت ام القرای جهان اسلام دل بسیاری از دلسوزان انقلاب را به درد آوده است افرادی فرصت طلب حاشیه یکی از میدان های مهم و اصلی را که یادآور بسیاری از خاطرات انقلابی شهر تهران از جمله حماسه بزرگ 9 دی است را به محلی برای فروش آثار مبتذل که به صورت قاچاق و غیرقانونی تهیه شده است تبدیل کرده اند. این افراد در حالی به راحتی اقدام به فروش سی دی های مستهجن، آلات قمار و ... می کنند که هیچ نهاد مسئولی از جمله نیروی انتظامی کاری به کار آن ها نداشته و این افراد بسیار راحت تر از فروشندگان فیلم های مورد تأیید وزارت ارشاد اقدام به توزیع این اقلام می کنند.

بنا بر این گزارش میدان انقلاب یکی از شلوغ ترین میدان های شهر تهران است که به دلیل قرار گرفتن در محور اصلی مواصلاتی شمال جنوب و شرق و غرب و همچنین قرار گرفتن مراکز مهم دانشگاهی، فروش کتاب و همچنین چند سینمای مهم تهران یکی از مکان هایی است که روزانه بسیاری از خانواده ها و جوان ها در آن به رفت و آمد می پردازند حال آنکه فروشندگان این سی دی های مستهجن تصویر این میدان فرهنگی تهران را مخدوش کرده و محیط نا امنی را برای عبور خانواده ها به وجود آورده اند.

این افراد که ظاهرا از پشتوانه های بسیار مطمئنی برخوردار هستند در ضلع جنوب غربی و جنوب شرقی میدان با صدای رسا! به تبلیغ اجناس خود می پردازند و به راحتی فریاد می زنند " سی دی س ... " " پاسور" " فیلم... " . همه این ها در حالی است که مغازه داران این راسته نیز به شدت از وجود این افراد ناراحت بوده چرا که بسیاری از مردم به دلیل این وضعیت از آن مسیر ها عبور نمی کنند اما ظاهرا پیگیری های آن ها از نیروی انتظامی برای جمع آوری این افراد که عده ای معتاد نیز در میان آن ها است راه به جایی نبرده است.

به نظر می رسد نیروی انتظامی که این روزها با راه اندازی دوباره گشت ارشاد بحث های مختلفی را در میان محافل اجتماعی به راه انداخته است به جای برخورد های سطحی و نامناسب باید با اینگونه اشاعه منکرات که به صورت علنی در سطح جامعه وجود دارد برخورد کند تا خدایی ناکرده فکر مردم به این سمت نرود که این افراد فاسد از مصونیت دستگاه پلیس برخوردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد