سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازن

بازی جدید مهدی‌هاشمی برای عدم حضور در دادگاه ایران:

احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازنگشتن


احضار مهدی هاشمی به دادگاه کانادایی یا بهانه ای جدید برای بازنگشتن

سایت گویا نیوز که توسط سازمان CIA اداره می گردد، خبری را مبنی بر احضار مجدد مهدی هاشمی به دادگاه عالی ایالت انتاریو در کانادا برای ارائه توضیح در خصوص اتهام دست داشتن در شکنجه یک مهندس فیزیک و مشاور پروژه های نفتی به اسم "هوشنگ بوذری" منتشر نمود. لذا با توجه روابط بالای مهدی هاشمی در کشور کانادا می توان حضور مهدی هاشمی را در دادگاه کانادا، بازی جدید وی و همدستانش برای جلوگیری از حضور او در محاکم قضایی ایران به بهانه ممنوع الخروج شدن وی با حکم دادگاه کانادایی دانست.

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از نقش آفرینی مستقیم خود در حوادث پس از انتخابات سال 88 در اغتشاشات و ناآرامی های تهران توانست به بهانه ماموریتش در دانشگاه آزاد واحد لندن از پاسخگویی به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران خودداری نماید.


پدر مهدی هاشمی در خصوص علت حضور فرزندش در لندن اینگونه بیان داشته است: "ما در دانشگاه آزاد اسلامی شش واحد در خارج از کشور داریم که همه آنها مشکل دارند. می‌بایست کسی می‌رفت و رسیدگی می‌کرد. از لندن شروع کردیم و به لبنان رفتیم که باید توسعه پیدا کند. واحد دوبی مشکلات خاصی دارد. در زنگبار زمین دادند که هنوز نتوانستیم شروع کنیم. در ارمنستان و تاجیکستان هم واحد داریم. باید رسیدگی می‌کرد که رفت. دلش می‌خواهد بیاید و من می‌گویم اول کارهایت را تمام کن و انجام بده و بعد بیا. از این طرف هم مرتب تهمت می‌زنند که او هم همیشه جواب می‌دهد."

چندی است با کنار گذاشته شدن عبدالله جاسبی از مسند ریاست دانشگاه آزاد و نشستن کامران دانشجو در پشت صندلی ریاست دانشگاه آزاد، رئیس جدید با قطع حقوق و پایان دادن به حکم ماموریت مهدی هاشمی دیگر بهانه ای را برای برنگشتن فرزند فراری حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی باقی نگذاشته است.

در همین راستا چند روزی است که اخبار غیر رسمی از احتمال بازگشت مهدی هاشمی و حضور وی در محاکم قضایی به گوش می رسد که این امر با نگرانی های برخی از اشخاص و همکاران وی همراه شده است.


روز گذشته سایت گویا نیوز که توسط سازمان CIA  اداره می گردد، خبری را مبنی بر احضار مجدد مهدی هاشمی به دادگاه عالی ایالت انتاریو در کانادا برای ارائه توضیح در خصوص اتهام دست داشتن در شکنجه یک مهندس فیزیک و مشاور پروژه های نفتی به اسم "هوشنگ بوذری" منتشر نمود.

گویا نیوز در ادامه این خبر نوشت: "پیش تر مهدی هاشمی به همین اتهام به پرداخت 13 میلیون دلار غرامت محکوم شده بود ولی با ارسال شهادتنامه‌ای به دادگاه در ماه مارس 2010 از وجود پرونده‌ای علیه خود در کانادا ابراز بی‌اطلاعی کرد. "مستر گراهام" رئیس دادگاه، دلایل مهدی هاشمی را نپذیرفت و خواستار حضور او در کانادا برای پاسخگویی شد. بر اساس تصمیم دادگاه عالی ایالت انتاریو، مهدی هاشمی بهرمانی باید برای دریافت روادید کانادا اقدام کند و با حضور در دادگاه به پرسش‌های شاکی پرونده پاسخ دهد."

لذا با توجه روابط بالای مهدی هاشمی در کشور کانادا می توان حضور مهدی هاشمی را در دادگاه کانادا، بازی جدید وی و همدستانش برای جلوگیری از حضور او در محاکم قضایی ایران به بهانه ممنوع الخروج شدن وی با حکم دادگاه کانادایی دانست.

از آنجا که مهدی هاشمی و همچنین برخی از اعضای خانواده اش همیشه به دنبال دلیل قانع کننده برای عدم حضور مهدی در دادگاه های ایران بوده اند احتمال بالای بازی جدید مهدی هاشمی برای حضور نیافتنش در محاکم قضایی ایران وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد