سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>م.ز یا سلطان وثیقه ایران کیست؟ + عکس

میزان بدهی بانکی و رقم وثیقه محمدرضا زنوزی مطلق چه قدر است؟


یک، جلویش 10 تا صفر. این، رقم وثیقه ای است که با آن مهدی هاشمی(فرزند هاشمی رفسنجانی)، یکشنبه شب از زندان آزاد شد و عکس های حضورش در خانه هم منتشر گردید. مبلغی که منابع خبری و سایت های اینترنتی، آن را مربوط به ارزش ملک پدری او  در دزاشیب می دانند. ملکی که گویا از سالهای پیش از انقلاب متعلق به خاندان هاشمی بوده است.

ادامه مطلب ...

>>بررسی یک پرونده سنگین قضایی:

گردن های باریک شده، گیس های کشیده شده!


قاضی محترم پرونده سنگین مهدی هاشمی که احتمالا دیشب در منزل شان نیز مجبور به ارائه توضیحات در باب اتخاذ تصمیم آزادی متهمی گردن کش با قید وثیقه بوده اند، همدردی می کنیم. دست مریزاد قاضی! واجب است اعتراف کنیم که برای ما قابل درک نیست میزان فشاری که از باب عدالت ورزی و رعایت مساوات به جنابعالی وارد می شود در حالی که می توانستید قید چنین دردسر بزرگی را بزنید و شانه خالی کنید به هزار و یک دلیل واهی و واقعی!


ادامه مطلب ...

>>جدال FBI با ایران و چین بر سر فیبر کربن

جدال FBI با ایران و چین بر سر فیبر کربن

در طی دو ماه گذشته FBI سه نفر را به دلیل اینکه به طور غیر قانونی فیبر کربن به ایران صادر کرده اند دستگیر کرده است. از این سه نفر یکی ایرانی و دو نفر دیگر آمریکایی هستند.

ادامه مطلب ...

>>ماجرای به جان هم افتادن بوذری و مهدی هاشمی

پشت پرده بازگشت سراسیمه مهدی به ایران با وجود اطلاع از بازداشت چه بود؟
مهدی هاشمی و هوشنگ بوذری که هر دو از معاونین وزیران وقت نفت کشورمان بودند، در اختلاف مالی در سال‌های زمان مسئولیت خود، در دادگاه های خارج از کشور (کانادا) علیه یکدیگر شکایت کرده و بر اساس ادعای هوشنگ بوذری، دادگاه کانادایی، مهدی هاشمی را به پرداخت 13 میلیون دلار جریمه محکوم کرده است.

ادامه مطلب ...

>>فروش غذای سگ و گربه در مرکز سیتی سنتر اصفهان + عکس

فروش غذای سگ و گربه در مرکز سیتی سنتر اصفهان + عکس


"سیتی سنتر" اصفهان از جمله پروژه هایی است که بهره برداری از آن به تعویق افتاده و روند ساخت این مجموعه هنوز رشد قابل توجهی نداشته، امااخبار منتشر شده در مورد ساخت این پروژه به نوعی قابل توجه است.


ادامه مطلب ...

>>اگر اینجا ایران بود، رسانه های غربی چه می‌گفتند+فیلم و عکس

اگر اینجا ایران بود، رسانه های غربی چه می‌گفتند+فیلم و عکس


عکس های یادگاری هر ملتی نشان دهنده فرهنگ، روحیه و علایق آن مردم است.


ادامه مطلب ...

>>پژوهش استاد"عباس‌معلمی"پیرامون کاهش‌وجهش‌جمعیت(1)؛

تحریک جنسی در محیط اجتماعی و مسئله کاهش جمعیت در ایران



هدف الگوهای رفتاری و آرایشی اعم از آرایش سر و صورت، آرایش لباس و کفش و کیف این است که فرد زیباتر از آنچه هست بنماید و یا فرد زیبائی هایش را به منظر عموم بکشاند. بنابراین محیط اجتماعی کاملا یک محیط جنسی می شود و افراد در محیط اجتماعی، بهره های جنسی می برند. این پدیده آثار منفی بسیار زیادی بر ثبات خانواده دارد و باعث افزایش سن ازدواج می شود. حضور یک خانم باردار در جامعه و در محیط تحصیل یا اشتغال با گرایش اجتماعی به خود آرایی و خوش اندامی مغایر است. خود آرایی و بروز جذابیت جنسی تقریباً به عنوان یک امر پسندیده در جامعه جلوه کرده است.

ادامه مطلب ...

>>نامه یک دختر چادری به رؤسای محترم صدا و سیما

روشندل:

نامه یک دختر چادری به رؤسای محترم صدا و سیما


نویسنده وبلاگ «روشن دل» در آخرین مطلب وبلاگش نوشت:

ادامه مطلب ...

>>جدال رژیم صهیونیستی با ایران در اریتره

گروه اطلاعاتی استراتفورد منتشر کرد؛


جدال رژیم صهیونیستی با ایران در اریتره


مرکز اطلاعاتی استراتفورد در گزارشی اعلام کرد که وجود نیروهای جاسوسی اسرائیل در اریتره در دریای سرخ برای جمع آوری اطلاعات در رابطه با برنامه هسته ای ایران است.

ادامه مطلب ...

>>روحیه‌ی «تملق» چگونه در ایران شکل گرفت؟

کالبدشکافی یک پدیده مذموم (1)


روحیه‌ی «تملق» چگونه در ایران شکل گرفت؟



یکی از معایب اخلاقی و رفتاری ما که به طور ملموسی در جامعه نمود عینی دارد روحیه‌ی «تملق» و «چاپلوسی» است. اما چرا و چگونه چنین موضوعی در ایران به وجود آمده است؟ چه عوامل و دلایلی را می‌توان در شکل‌گیری روحیه‌ی تملق در کشور بیان کرد؟...

ادامه مطلب ...

>>گزینه های چهارگانه برژینسکی برای مهار تهران؛

از حمله نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل تا عملیات براندازی مخفی علیه ایران


برژینسکی معتقد است که ترکیبی از تحریم‌های دشوار ولی نه چندان نفس‌گیر اما مستمر همراه با پشتیبانی سیاسی آشکار از شکل‌گیری دموکراسی مورد نظر آمریکا در ایران ، بهترین گزینه واشنگتن است.

ادامه مطلب ...

>>غرب، عاشق این اسلام است!+تصاویر

غرب، عاشق این اسلام است!+تصاویر


امام (ره) اسلام آمریکایی را با مصادیقی چون اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها ذکر می‌کند.

ادامه مطلب ...

>>RQ-170 رمزگشایی شد

فرمانده هوا فضای سپاه در نشست خبری‌

RQ-170 رمزگشایی شد


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اعلام خبر رمزگشایی کامل از پهپاد RQ-۱۷۰ گفت: با شکار این پهپاد، پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا در این زمینه در اختیار ایران است.

ادامه مطلب ...

>>کارشناسان ایرانی برای احیای سیستم موشکی شکست خورده کره شمالی ب

بمب خبری رویترز:


کارشناسان ایرانی برای احیای سیستم موشکی شکست خورده کره شمالی به این کشور رفتند


خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک گروه از متخصصین ایرانی برای کمک فنی در ارتباط با پرتال موشک هایی با برد بلند کره شمالی، در این کشور آسیای شرقی مستقر شده اند.

ادامه مطلب ...

>>بازگشت مخفیانه نیروهای آمریکایی به عراق

بازگشت مخفیانه نیروهای آمریکایی به عراق


سه هزار نیروی آمریکایی برای انجام ماموریت‌های مرتبط با تحولات اخیر سوریه و شمال عراق مخفیانه از طریق کویت به عراق بازگشته‌اند.

ادامه مطلب ...

>>دستگیری شبکه همکاری‌کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب

دستگیری شبکه همکاری‌کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب


یک منبع آگاه از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و نیز بازداشت حدود 30 نفر از عوامل و همکاران آن استودیوهای غیرقانونی پرده برداشت.



ادامه مطلب ...

>>گزارشی از دستیابی ایران به RQ-7 Shadow

پهپاد آچار فرانسه هم در اختیار ایران است/ 

آمریکا آخر پاییز جوجه‌های اطلاعاتی‌اش را بشمارد + عکس


RQ-7 Shadow رکورد 750هزار ساعت پرواز و 173هزار مأموریت رزمی را به جای گذاشته است. این پهپاد این توانایی را دارد که با استفاده از طیفهای الکترومغناطیسی، هر منطقه و یا شیء را بازرسی کرده و حتی به مواد تشکیل دهنده آن پی ببرد.

ادامه مطلب ...

>>برگی دیگر از تلاش غرب در جنگ با عقاید اسلامی/1

سناریوی "کریم آقاخان"در ایران و کشورهای اسلامی + تصاویر


از بزرگترین اهداف شبکه آقاخان، شناسایی و جذب استعدادهای درخشان کشورهای مسلمان و ارائه بورس به نخبگان آنان است تا به گفته مقامات این فرقه، در آینده بتوانند فرهنگ کشورهای مسلمان را منطبق با اقتضائات تمدن غرب و گفتمان مدرن شکل دهند.

ادامه مطلب ...

>>فائزه هاشمی کاسه کوزه‌ اپوزیسیون را به هم ریخت

از ژست مرخصی نرفتن برای همدردی تا دلمه هفت رنگ در اوج نمایش اعتصاب غذا!


جالب است بدانید که حتی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های تهران در داخل زندان اوین شعبه دارد و بسیاری از این افراد که پُز اعتصاب غذا می‌دهند و در سایت‌های مختلف هم این موضوع انعکاس می‌یابد، مشتری ثابت و دائمی این رستوران هستند!...

ادامه مطلب ...

>>افشای فایل صوتی مکالمه محرمانه مهدی هاشمی با یک ضد انقلاب

اعتراف مهدی هاشمی : ما نمی توانیم از نظام هیچ امتیازی بگیریم + صوت


در این فایل 20 دقیقه ای مهدی هاشمی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های خودش و پدرش اشاره می‌کند.

ادامه مطلب ...

>>گمانه زنی از جدیدترین شناور نظامی ایران

آیا «ناوشکن سهند» به سواحل آمریکا می‌رود/ 
گام‌های قاطع و محکم ایران برای رادارگریزی

سهند قدرت مانور بالاتری هم نسبت به جماران دارد و پروانه های آن قابلیت تغییر زاویه دارند که برتری قابل ملاحظه ای نسبت به نسل قبلی ساخته شده در ایران محسوب می شود و کشتی با سرعت بیشتری تغییر جهت می دهد.
ادامه مطلب ...

>>نابودی اسرائیل در هشت ساعت

نابودی اسرائیل در هشت ساعت


کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به جنگ‌های 33 روزه،‌22 روزه و هشت روزه گفت: اگر اسرائیل دوباره حماقت‌های خود را تکرار کند و جنگی را به وجود بیاورد، قطعاً 8ساعته از بین خواهد رفت.

ادامه مطلب ...

>>تشکر از ایران به سبک خالد مشعل

تشکر از ایران به سبک خالد مشعل


وی به میان جمعیت آمد و به پیشنهاد اسماعیل هنیه، پرچم معارضه سوریه را در دست گرفته و شروع به چرخاندن پرچم معارضین سوری کرد.

ادامه مطلب ...

>>ایران موشک قاره‌پیما آزمایش می کند؟

ایران موشک قاره‌پیما آزمایش می کند؟


مرکز پژوهش های استراتژیک کنگرۀ آمریکا در گزارش اخیر خود پیرامون پیشرفت های موشکی ایران که در66 صفحه تنظیم شده آورده است: به احتمال زیاد در ابتدای سال 2015 ایران هنوز مراحل ساخت موشک بالستیک قاره پیما را تکمیل نکرده است.

ادامه مطلب ...

>>انتشار فحشنامه باور نکردنی علیه رئیس جمهور در سایت توکلی

ادامه حضور احمدی نژاد به ضرر مراتع،آب‎های زیرزمینی، حیات وحش و حیوانات اهلی است! 


انتشار فحشنامه باور نکردنی علیه رئیس جمهور در سایت توکلی


در حالی که تنها چند روز از هشدارهای مهم رهبر انقلاب مبنی بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در میان مسئولان می گذرد، سایت الف بی هیچ بهانه‎ای با انتشار فحشنامه ای عجیب خطاب به رییس جمهور، ادامه حضور احمدی نژاد را به ضرر آب های زیر زمینی، مراتع، حیوانات اهلی و وحشی دانست و خواستار استعفای وی از ریاست جمهوری شد.

ادامه مطلب ...

>>داستان زنان دوربین به دست/

نسل شناسی زنان فیلمساز در سینمای ایران + عکس


شرایط زنان کارگردان سینمای ایران در حال حاضر و سی سال اخیر دقیقا برعکس سینمای جهان است، زنان فیلمساز بعد از انقلاب به سه نسل تقسیم بندی میشوند و تقریبا هر کدام یک دهه از تاریخ سینمای سی سال اخیر را در اختیار گرفتند.

ادامه مطلب ...

>>آغاز محاکمه 18 مقام آمریکایی در دادگستری تهران

به زودی آنجام می شود؛


آغاز محاکمه 18 مقام آمریکایی در دادگستری تهران


قوانین داخلی ایران به دستگاه قضایی این اجازه را می دهد که افراد دارای تابعیت غیر ایرانی را که در جایی به جز خاک ایران دست به جنایت علیه ملت ایران می زنند محاکمه کند.

ادامه مطلب ...

>>۶۰ خانواده شیعه در محاصره +تصاویر

۶۰ خانواده شیعه در محاصره +تصاویر


وهابیون سال جاری نیز در روز عاشورا به شیعیان اندونزی حمله کردند و اینک ۶۰ خانواده شیعه بدون آب و غذا در محاصره دولت محلی قرار دارند و به آنها گفته شده باید از تشیع برگردند.

ادامه مطلب ...

>>شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه در منطقه خلیج فارس + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه دریادار فدوی خبر داد:


شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه در منطقه خلیج فارس + فیلم

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از شکار یک فروند پهپاد متجاوز آمریکایی از نوع اسکن ایگل (ScanEagle) توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

ادامه مطلب ...

>>روز استکبارستیزی یا خوش رقصی برای استکبار!؟

کالبد شکافی ضدانقلاب در دانشگاه ها


تأکید مقام مـعظم رهبری در جهت راهاندازی و تقویت کرسیهای آزاداندیشی به منظور ایجاد فـضای تـضـاربآرا و روشنسازی کیدهای مغالطهآمیز دشمن نیز در جهت افزایش بصیرت دانشـجویان و روشنسازی فضای تاریکی است که همواره مورد سوءاستفادهی مزدوران بوده است.

ادامه مطلب ...

>>تشت سرهای مطهر شهدای کربلا + تصاویر

تشت سرهای مطهر شهدای کربلا + تصاویر


در قبرستان «باب الصغیر» و در کنار ضریح مقدس سرهای شهدای کربلا، تشت فلزی بزرگی است که گفته می‌شود سرهای شهدای کربلا قبل از دفن شدن در آن قرار داده شده‌اند.

ادامه مطلب ...

>>انتقاد شدید و بی سابقه شریعتمداری به عزل و نصب های اخیر احمدی

انتقاد شدید و بی سابقه شریعتمداری به عزل و نصب های اخیر احمدی نژاد


آقای احمدی نژاد بار دیگر و برای چندمین بار در دوره دوم ریاست جمهوری خویش پای در چنبره فریب حلقه انحرافی پیرامون خود نهاده اند و بی آن که متوجه باشند دست به اقدامی زده اند که نمی تواند غیر از تنش آفرینی در شرایط حساس کنونی، نتیجه دیگری داشته باشد.

ادامه مطلب ...

>>آشنایی با امام جمعه جدید موقت تهران + عکس

آشنایی با امام جمعه جدید موقت تهران + عکس


امام جمعه جدید تهران که خطبه‌های هفته جاری به امامت وی برگزار خواهد شد تاریخ گویای مبارزه است. مردی 81 ساله که 14 سال حضور در کسوت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و حضور در تمامی دوره‌های مجلس خبرگان رهبری از جمله سوابق وی به‌شمار می‌رود.

ادامه مطلب ...

>>همنوا با کاروان اسرای کربلا برگزار شد

حرکت نمادین«کاروان زیباییها»در شرق تهران+تصاویر


همنوا با کاروان اسرای کربلا، حرکت نمادین «کاروان زیبایی‌ها» از مقابل کانون نشر فرهنگ اسلامی فاطمیه ارشاد، واقع در منطقه 8 تهران برگزار ‌شد.

ادامه مطلب ...

>>عمامه طلبه ها نشانه چیست؟

عمامه طلبه ها نشانه چیست؟


برخی ها تصور می کنند که عمامه توسط نهاد خاصی به طلبه ها داده می شود در صورتی که اینگونه نیست و باید آن را خرید. جالب است که برخی از علما برای تشویق طلاب به آنها عمامه هدیه می کنند.

ادامه مطلب ...

>>بینندگان حریم سلطان بخوانند!

بینندگان حریم سلطان بخوانند!


سایت افکارنیوز نوشت: طبق بررسی‌های علمی، مخاطبان سریال‌های تاریخی و در سطح گسترده‌تر، سریال "حریم سلطان" کاملا به این موضوع واقفند که این سریال بیش از اینکه یک سریال مبتنی بر واقعیت باشد، بر اساس داستانهای تخیلی ساخته شده است. و مردم ترکیه در حال حاضر در مورد سریال‌های تاریخی و مستند این کشور دچار تردید شده‌اند.

ادامه مطلب ...

>>مروری بر فتنه انگیزی یک روحانی نمای شیعه و تبعات آن:

حمایت علنی دولت انگلیس از یک روحانی شیعه!


واقعیت این است که حمایت انگلیسی ها از جریان افراط گری شیعی نما در کنار حمایت بی شائبه از جریان افراط گری تکفیری وهّابی، یک قیچی خطرناک علیه مصالح اسلام و مسلمین به وجود آورده است. اما در این میان، آن چه جای سؤال دارد این که چرا برخی "آقایان" در قم، باید حامی این گونه شبکه های ماهواره ای شیعه نما باشند و در سایت رسمی شان، لینک و لوگوی آن ها را قرار داده و مورد حمایت مادّی و معنوی خویش قرار دهند؟

ادامه مطلب ...

>>در پی تلاش برای افتتاح یک مسجد ویژه همجنسبازان:

طرح شیطانی وهابیت برای قبح زدایی از مظاهر فساد


در کمال ناباوری روز گذشته برخی سایت های خبری با آب و تاب فراوان خبر افتتاح اولین مسجد ویژه همجنس بازان را منتشر کردند. بی بی سی در این باره نوشت بانی این کار، یک همجنس باز مسلمان به نام لودویک محمد زاهد است که خود چندی پیش با یک همجنس باز دیگر ازدواج کرده بود. او توجیه خود برای اختصاص چنین مسجدی را ”راحت نبودن همجنس بازان زن و مرد در مساجد عادی“ عنوان کرد و گفت آنها از ترس شناخته شدن، به مسجد نمی روند.

ادامه مطلب ...

>>دسته گل مبتذل مسئولین سینمایی درفیلم جنجالی

دسته گل مبتذل مسئولین سینمایی درفیلم جنجالی


http://www.seemorgh.com/uploads/1390/11/MADAR5.JPG

به گزارش شریان نیوز ، سخنان صریح رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه 14 بهمن سال گذشته در خصوص وضعیت و جایگاه اخلاق در جامعه و موقعیت نامطلوب آن زنگ خطری بود که حجت را بر همه به ویژه مدیران و تصمیم سازان امور فرهنگی – تربیتی کشور تمام کرد.

ادامه مطلب ...

>>نکته‌‏ای ناگفته‌ در مورد فیلم جنجالی «من مادر هستم»

وقتی یکی از مدیران سیما، سینما را به هم می‌ریزد!


رجا نیوز : در حاشیه‌هایی که روزهای اخیر اکران «من مادر هستم» فریدون جیرانی به راه انداخته- فارغ از هرگونه بحثی در مورد درست بودن یا نبودن نوع این اعتراضات- نکته‌ای وجود دارد که عمدا یا به سهو نادیده گرفته شده، یا بنابر این است که نادیده گرفته شود. آخرین ساخته‌ی فریدون جیرانی با آنکه اثری در حوزه‌ی سینماست و طبعا اگر مشکلی هم دارد باید نوک پیکان انتقادات به سمت سازندگان اثر و همچنین مدیران دولتی سینما باشد، اما در این مورد نکته‌ی مغفولی وجود دارد که با توجه به آن باید نوک پیکان انتقادات علاوه بر مدیران سازمان سینمایی و وزارت ارشاد به سمت مدیریت صدا و سیما هم گرفته شود. 

ادامه مطلب ...