سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تنفس مصنوعی به سران از نفس افتاده

تنفس مصنوعی به سران از نفس افتاده  

 

شماری از اعضای سازمان مجاهدین (انقلاب) با میرحسین موسوی ملاقات کردند. این گروه که در میان آنها چند تن از نمایندگان مجلس ششم (وابسته به سازمان) هم حضور داشتند، مشخصا درباره به هم ریختگی شدید روحیه عناصر تندرو و ریزش شدید نیروها در چند ماه اخیر با موسوی بحث کرده اند.

اعضای سازمان به موسوی گفته اند حاکمیت، فضا را به نحوی مهندسی کرده که انگار همه چیز تمام شده و شما باید مانع از این مسئله بشوید. تندروها همچنین از موسوی خواسته اند با اظهارنظرها و صدور بیانیه گاه به گاه چنین القا کند که فتنه پس از انتخابات نمرده است. برخی از حاضران در این ملاقات، برای تشجیع موسوی و در مخالفت با عقب نشینی وی گفته اند، باور نمی کردیم شما به این نحو در مقابل نظام به میدان بیایید و مقاومت کنید. رفتار شما شجاعانه و تحسین برانگیز است. (این همان سیاست تبلیغاتی است که جبهه استکبار برای تشجیع سران فتنه به تندروی در پیش گرفته بودند).
موسوی هم در این ملاقات پس از جوگیرشدن، ادعا کرده اصلی ترین عامل تثبیت و حفظ نظام از بین رفته است. موسوی اگرچه گفته «مجبوریم بایستیم» اما اذعان نموده که «حاکمیت تظاهرات خیابانی را جمع کرده هرچند که مشکلات عمیق تر از این حرف هاست و با جمع شدن تظاهرات، مسئله حل نشده است.»
این اظهارات در حالی است که سیری در رسانه های معرکه گردان در فتنه سبز، به بن بست ضدانقلاب در این زمینه اذعان می کنند. سایت بالاترین در این باره از قول یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت: در دید و بازدیدهای نوروز یک سئوال آزاردهنده و تلخ بین همه ما وجود داشت «یعنی همه چی تموم شد؟» یا «دیگه کاری نمی شه کرد» و جواب این سؤال ها این بود که «ما که از اول گفتیم» و «از اولش هم معلوم بود». اما این پرسش و پاسخ ها ما را به اهمیت رفتاری رهنمون می شود که علی شکوری راد تحت عنوان «سبزها به هم علامت بدهند» و بعد از آن مسعود بهنود با عنوان «علامتی به هم بدهیم که سبزیم» بدان پرداختند. بخش عظیمی از ما به سکوت رفته ایم. راهکار عملی قطعا تجمعات خیابانی نیست، که هزینه های چنین کاری با فایده اش همخوانی ندارد و شاید باعث ارعاب بیشتر شود. باید راههای کم هزینه تر را سنجید. مانند کنسرت هایی در خارج کشور با نماد سبز و سرود. ما می توانیم سرود گوش بدهیم و صدای آن را بلند کنیم تا به هم علامت داده باشیم(!)
سایت ضدانقلابی اخبار روز هم که پس از چند ماه فعالیت پرحجم، ایام رکود را می گذراند در تحلیل مشابهی نوشت: اگر قرار بود سکوت کنیم چرا بعد از انتخابات سروصدا راه انداختیم تا یک عده دستگیر شوند. انصاف هم خوب چیزی است. دستگیر شده ها فکر نمی کردند ما جا می زنیم. مثیبت ]مصیبت[ گریبانگیرمان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد