سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بیماری کروبی چیست//اخبار ویژه وطن‌امروز

بیماری کروبی چیست//اخبار ویژه وطن‌امروز

* نشست ربع پهلوی با فتنه‌گران داخلی
رضا ربع پهلوی طی یک سخنرانی در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا نسخه‌ای دیگر برای فتنه‌گران پیچید.
وی ضمن حمایت مجدد از ایجاد حکومت غیردینی و سکولار توسط برخی جریانات سیاسی در داخل ایران، خواهان دور شدن مردم ایران از حکومت اسلامی و فاصله بین آحاد مردم و دولت شد.
وی با اشاره به ارتباطات براندازانه خود با محافل داخلی و خارجی گفته است که نشست‌های متعددی را با مخالفان جمهوری اسلامی بویژه فتنه‌گران داخل و خارج ایران داشته است.
فرزند شاه مخلوع در ادامه به عناصر داخلی فتنه توصیه کرده که باید بین اقشار مردم و دولت فاصله ایجاد کرد. پهلوی با اشاره به کاتالیزورهای برانداز، گفت: اهرم‌های فشار خارجی همچون تحریم‌های اقتصادی بسیار مناسب هستند.آمریکا باید از ایرانیان مخالف نظام حمایت کرده و نیرورسانی کند.
باید سریع عمل کرد و زمان آن هم‌اکنون است. گفتنی است، فرزند شاه مخلوع که از ابتدای آشوب‌های پس از انتخابات به حمایت از جریان اغتشاشگر پرداخته بود، چندی پیش نیز در مصاحبه‌ای با نشریه اشپیگل آلمان گفته بود: خوشحالم که سران اصلاحات در مسیر درست حرکت می‌کنند.
وی همچنین گفته بود که با نزدیکان موسوی در ارتباط است.

* واکنش‌ها به دیدار نماینده سمنان با سران فتنه

جمعی از دانشجویان بسیجی با عنوان "منادیان عدالت " در اعتراض به دیدار تعدادی از نمایندگان گروه اقلیت مجلس بویژه مصطفی کواکبیان نماینده مردم شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با سران فتنه، اعلامیه‌ای صادر کردند.
در قسمتی از این اعلامیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی، ضمن تاکید مجدد بر خواست خود و ملت شریف ایران مبنی‌بر محاکمه و مجازات هر چه سریع‌تر سران فتنه، اعلام می‌کنیم نمایندگانی که به واسطه رای مردم به چنین جایگاهی دست یافته‌اند و اکنون با بی‌اعتنایی به خواست همان مردم و به‌رغم جایگاه حقوقی‌شان، با اعتبار بخشیدن به فتنه‌گران، با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند باید هرچه سریع‌تر به خاطر چنین حرکت اشتباهی از مردم عذرخواهی نمایند و متعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی گردند و در صورت عدم اعلام برائت از فتنه‌گران و نپیوستن به صف ملت باید نسبت به حضور و تایید صلاحیت این عده در انتخابات آینده تجدید نظر اساسی صورت پذیرد تا دیگر شاهد چنین تقابل آشکاری میان عده‌ای سیاست‌زده با خواست و اراده مردم نباشیم.

* فعالیت آشکار شبکه ماهواره‌ای در داخل کشور
بنابر برخی مشاهدات، تصویربرداران یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که عمدتاً به پخش ترانه‌های غیرمجاز برای ایرانیان داخل کشور اقدام می‌کند، به طور گسترده‌ای در سطح شهرهای بزرگ کشور در حال فعالیت هستند و در برخی محل‌های عمومی از جمله کافی‌شاپ‌ها، خیابان‌ها، پل‌های عابر پیاده و اماکن تفریحی مانند دربند، درکه، توچال و لویزان اقدام به مصاحبه با جوانان ایرانی درباره این شبکه و ویژگی‌های آن می‌کنند.
به گزارش خبرآنلاین، این اقدام شبکه مذکور که عمدتاً به منظور جذب مخاطبان جوان صورت می‌گیرد در ایام تعطیلات نوروز شدت بیشتری به خود گرفته بود و اینک کم و بیش ادامه دارد. همچنین برخی کلیپ‌هایی که از این تلویزیون پخش می‌شود در تهران تصویربرداری ‌شده‌اند.

* شناسایی حامیان داخلی‌ریگی
با دستگیری ریگی بسیاری از حامیان داخلی و خارجی وی در حال شناسایی و دستگیری هستند.
به گزارش زاهدان پرس، ریگی که در سال‌های جنایتش به صورت پنهانی از طرف حامیان وهابی‌اش در داخل و خارج از ایران حمایت مالی و انسانی می‌شد، همچنان که قابل پیش‌بینی بود دستگیری ریگی تا به این لحظه بسیاری از حامیان داخلی و خارجی وی را رسوا کرده است.
گفته می‌شود افرادی که در داخل ایران بویژه در استان سیستان وبلوچستان به جنایات تروریستی ریگی دل‌بسته بودند و از وی حمایت مالی و نیرویی می‌کردند در چند هفته اخیر سعی کردند که از کشور از طریق مرز پاکستان یا افغانستان بگریزند که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.
گفتنی است با این دستگیری‌ها قابل پیش‌بینی خواهد بود که موج جدیدی از شناسایی و افشای پشت‌پرده حامیان داخلی ریگی در راه خواهد بود.

* بیماری کروبی چیست؟
در حالی که در روزهای گذشته برخی سایت‌های خبری، اخباری درباره بیماری صعب‌العلاج مهدی کروبی منتشر کرده‌اند، خبرنگار «وطن‌امروز»‌ کسب اطلاع کرد بیماری کروبی "سرطان پروستات " است.
شنیده‌ها حاکی از این است که خانواده کروبی درصدد هستند با استخدام پزشکان اروپایی، برای درمان وی از مرگ اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد