سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>جزئیاتی از دیدار خاتمی با هاشمی‌رفسنجانی

جزئیاتی از دیدار خاتمی با هاشمی‌رفسنجانی 

  

شنیده‌ها حاکی است که محمد خاتمی روز یک شنبه با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و درباره برون رفت اصلاحات از وضعیت بغرنج فعلی با وی مشورت‌هایی انجام داده است.

جزئیاتی از دیدار خاتمی با هاشمی‌رفسنجانی، به مخالفان نظام جای مناسب بدهید، مقایسه برنده نوبل خارجی و ایرانی، عناوینی هستند که اخبار ویژه امروز روزنامه رسالت را تشکیل می‌دهد.

اخبار ویژه امروز روزنامه رسالت

* دیدار خاتمی با هاشمی رفسنجانی
منتقد عملکرد موسوی و کروبی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

با اینکه هنوز اخبار رسمی از این دیدار در رسانه ها منتشر نشده است اما به گفته یکی از نزدیکان خاتمی وی در این جلسه از عملکرد افراطی و اپوزیسیونی کروبی و موسوی گلایه مند بوده و رفتارهای خود محورانه این دو عضو وابسته به جناح اصلاح طلب را از علل اصلی بروز وضعیت اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی دانسته است.
بر همین اساس هاشمی‌رفسنجانی هم در این دیدار با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه هواداران اصلاحات که در قالب جنبش سبز در ماه‌های پس از انتخابات به اقدامات تندی دست زدند از خاتمی خواسته است که با کنترل افراد افراطی و تنظیم حرکت های سیاسی بر مبنای قانون به اصلاح وضعیت موجود بپردازند.
گفتنی است خاتمی ایام نوروز با هاشمی تلفنی صحبت کرده بود و این اولین دیدار حضوری در سال جدید می باشد.

* به مخالفان نظام جای مناسب بدهید
سازمان مجاهدین انقلاب خواستار اختصاص محل های بهتر زندان برای نگهداری معترضان شد!
سازمان مجاهدین انقلاب که سردمداران آن بیشترین سهم را در تحریک و هدایت اغتشاشات خیابانی پس از انتخابات داشته اند با صدور اطلاعیه‌ای به دفاع از متهمان و محکومان امنیتی پرداخت.
در اطلاعیه سازمان مجاهدین انقلاب که از نظر ادبیات با سازمان منافقین مستقر در خارج از کشور مشابهت هایی دارد ضمن مقایسه زندان های رژیم شاه با جمهوری اسلامی نتیجه گرفته که شرایط زندانیان سیاسی در گذشته بهتر از زندان های فعلی بوده است.
ادعای اپوزیسیونی و دشمن پسند مجاهدین انقلاب در حالی صورت می گیرد که تاج زاده و عرب سرخی دو تن از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب پس از آزادی به صراحت اذعان کرده اند که از امکانات رفاهی و نحوه برخورد در زندان رضایت داشته اند.
در اطلاعیه سازمان مجاهدین انقلاب تلویحا درخواست شده که مکان های مناسب برای زندانیان سیاسی اختصاص یابد!

* مقایسه برنده نوبل خارجی و ایرانی

یک برنده جایزه صلح نوبل با مواضع منطقی خود باعث شرمندگی برنده جایزه صلح نوبل ایرانی شد!
جودی ویلیامز برنده جایزه صلح نوبل در مصاحبه ای با اینترپرس به تحلیل رفتار دو گانه غرب با ایران در موضوع هسته ای پرداخت.
جودی ویلیامز بر خلاف شیرین عبادی که نام ایرانی را یدک کشیده اما مواضع دشمنان ایران را مرتب تکرار می‌کند، در این مصاحبه گفت: اگر من جای ایران بودم و می دیدم آمریکا به بهانه تسلیحات کشتار جمعی به عراق عاری از سلاح هسته ای حمله می کند و یا اینکه با کره شمالی برخورد زورگویانه ای می کند چه کار می کردم. آیا مانند آنها رفتار نکرده و مقابله نمی کردم؟
این برنده جایزه صلح نوبل تاکید کرد: آمریکا در بحث هسته ای از این منطق که چون من از بیشترین و بزرگترین تسلیحات هسته ای برخوردارم پس بگذارید هر چه که دلم می خواهد انجام دهم استفاده می کند.
گفتنی است شیرین عبادی پس از دریافت جایزه صلح نوبل به پادوی سیاسی و حقوقی مجامع ضد ایرانی حقوق بشر تبدیل شد و همواره مواضع مخالفان ایران از زبان وی منتشر شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد