سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رونق مجدد پارتی های مبتذل شبانه

رونق مجدد پارتی های مبتذل شبانه  

 

نکته قابل توجه تعداد افراد حاضر در پارتی هاست که در قالب گروههای بیش از 30 نفر در این برنامه ها حاضر می شوند.در یک پارتی تعداد 80 نفر مرد و 79 نفر زن، به صورت نیمه عریان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافی عفت دستگیر شدند.

به گزارش آخرین نیوز 23 زن و مرد در یک پارتی شبانه در شاندیز مشهد دستگیر شدند.دستگیرشدگان شامل 14 مرد و 9 زن هستند.

نگاهی به آمارهای دستگیری  افراد شرکت کننده در پارتی های شبانه در چند هفته اخیر در شهرستان ها نشان می دهد که برخلاف برخی گزارش ها بازار این نوع پارتی ها در شهرستان ها و حتی شهرهای کوچک به طرز هشدار دهنده ای نسبت به تهران در حال افزایش است.

نکته قابل توجه تعداد افراد حاضر در پارتی هاست که در قالب گروههای بیش از 30 نفر در این برنامه ها حاضر می شوند بر همین اساس کارشناسان نسبت به گسترش قابل تامل این گونه برنامه ها در شهرهای کوچک ابراز نگرانی کردند. این درحالی است که پیش از این  گروه پارتی ها کمتر از 20 نفره رونق فراوانی داشت. گفته می شود برگزاری پارتی های شبانه در باغ های حاشیه شهرها افزایش یافته و برگزار کنندگان این پارتی ها در اینگونه باغها احساس امنیت بیشتری دارند.به همین دلیل پارتی های شبانه از شهرها در حال انتقال به باغ های حاشیه ای است.

در چند ماه گذشته گروههای متعددی به جرم شرکت در پارتی بازداشت شده بودند که اکثر این افراد در گروه سنی زیر 25 سال قرار داشتند و اکثرا از دانشجویان حاضر در شهرهای کوچک بودند.

بازداشت 20 نفر در یزد

20دانشجوی دختر و پسر در یک پارتی شبانه و مختلط در یزد بازداشت شدند .
دانشجویان بازداشت شده  مراسم مختلطی را در یک کافی شاپ در روستای ییلاقی و خوش آب و هوای شهر صدوق یزد بر پا کرده بودند که توسط ماموران بازداشت شدند.

گفته می شود در جریان دستگیری این افراد2 نفر از دانشجویان دختر از دست ماموران فرار کرده بودند که دوباره بازداشت شدند .

دستگیری ۶۰ نفر در پارتی شبانه اوشان 

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ از متلاشی شدن یک پارتی شبانه در اوشان در حومه شمال تهران و دستگیری ۶۰ نفر در این رابطه خبر داد.

سرگرد راستی، رئیس پایگاه یکم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در این باره گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر حضور بیش از ۶۰ دختر و پسر جوان در مجلس جشن تولد، ماموران این یگان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی دادسرای ناحیه ۲۱ تهران ماموران به محل موردنظر در بلوار اوشان مراجعه کرده و ۵۷ متهم را که شامل ۲۹ خانم و ۲۸ آقا با میانگین سنی ۲۰ تا ۲۶ سال که در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر کردند.

سرگرد راستی افزود: در بازرسی از محل مذکور چند بطری مشروبات الکلی، دو دستگاه دوربین عکاسی، دو دستگاه دوربین فیلمبرداری و … کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ بیان کرد: در این خصوص متهمان ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند و ۲ نفر از عوامل اصلی آنان بنا بر دستور قاضی پرونده تحویل زندان اوین شدند.

دستگیری دختران و پسران نیمه عریان در پارتی شبانه
 
س از تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس امنیت مبنی بر برگزاری پارتی های شبانه در باغی در منطقه مشکین دشت کرج، عوامل پلیس امنیت طی هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی در محل پارتی مذکور حاضر شده و افراد حاضر در آن مکان را که تعداد 80 نفر مرد و 79 نفر زن، به صورت نیمه عریان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافی عفت دستگیر کردند.
 
اخیرا برگزاری پارتی های مختلط از سوی شرکت های هرمی برای عضوگیری، افزایش یافته است.
 
بازداشت 35 دانشجوی شهرستانی در پارتی مختلط 
 
35 دانشجو که در یکی از شهرهای استان یزد مشغول رقص و پایکوبی و برگزاری پارتی بودند ، توسط نهادهای نظارتی دستگیر شدند .

20 نفر  از  دستگیر شدگان  زن  هستند و گفته می شود دستگیر شدگان بیشتر از استان تهران و تعدادی هم یزدی هستند .دستگیر شدگان با وضع  نامناسب  در یکی از باغ های اطراف تفت در حال رقص بودند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد