سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تبلیغ آبجو در مترو تهران + عکس

تبلیغ آبجو در مترو تهران + عکس

اخیراً تبلیغاتی که به شکلی نمی‌توان از نظر عرفی در شبکه‌های تبلیغاتی شهری یا رسانه‌ای آگهی شود در نقاطی از ایستگاه‌ها و نیز واگن‌های متروی تهران تبلیغ می‌شوند.
به گزارش  مشرق، به تازگی یک شرکت بازرگانی ایران که امتیاز توزیع ماءالشعیر در کشور را اخذ کرده است به تبلیغ و توزیع نوعی از ماءالشعیر بدون الکل پرداخته است که کارخانه آن از معروف‌ترین سازنده‌های آبجوی الکلی در سراسر دنیاست.
آبجوی ... که در سراسر جهان با 5.5 درصد الکل توزیع می شود در زمان رژیم ستمشاهی با عنوان شراب هامبورگی در کشور توزیع می شد. برای تداعی کردن نام شراب آلمانی تبلیغات خاصی نیز شده است. البته امتیاز این شرکت آلمانی به کشور انگلیس هم فروخته شده و قراردادهای فروش آن در شهر دورکینگ این گشور منعقد می شود.
اما این شرکت که پس از مذاکرات فراوان نتوانست به مانند ماءالشعیرهای دیگر راهی برای تبلیغ کالایش در صدا و سیما بپردازد، متروی تهران را برای انتشار آگهی‌هایش انتخاب کرد.
براساس این گزارش ایستگاه‌هایی از خط یک تهران تابلوهای بزرگی را برای تبلیغ این محصول با نام تجاری …. اختصاص داده‌اند.
شایان ذکر است نام این محصول به صورت انگلیسی نوشته شده است تا کسی در نگاه اول نام سازنده آبجو و تولیدات شوم آن را به یاد نیاورد.
گفتنی است نام این شرکت در هیچ فضایی غیر از مترو نیامده است و محصول آن در کشورهای مسلمان تبلیغ نمی‌شود اما به راحتی در کشور ما در زیر زمین با پس زمینه ای خاص آگهی می شود.
تبلیغ آبجو در مترو تهران + عکس

نظرات 1 + ارسال نظر
راحیل جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://hatef88.blogsky.com

من متوجه نشدم تو میگی این ماءالشعیر نیست یا اینکه با کارخونه اش مشکل داری؟
اگه واقعا ماءالشعیر باشه که ایرادی نداره.ولی اگه مثلا شرکتش صهیونیستی باشه میشه نخرید و برای نخریدن تبلیغ کرد.ولی نمیشه هر چیزی رو که بقیه دنیا تولید میکنن کنار بگذاریم.
بهتره واقع بین تر باشیم.
شایدم من منظورتو خوب نفهمیدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد