سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ما در حد نبودن این دولت و مقابله با آن با شما هستیم

محتوای دیدار پنهانی فتنه گر با بازیگر بزرگ و پنهان فتنه  

 

 

همچنین بنا بر اظهارات یک منبع موثق کاندیدای فتنه گر جریان اصلاحات پس از دیدار اخیر خود با محور پشت پرده فتنه که از خواص قدرت طلب می باشد ابراز داشته که تاکنون هیچ وقت آقای ... را اینقدر عصبانی ندیده بودم.

یکی از سران فتنه در ادامه تلاش های ناکام خود برای فتنه انگیزی ،دیدارهای پنهانی با برخی افراد جهت هماهنگی و کسب حمایت های لازم را در دستورکارخود قرار داده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،کاندیدای اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مدت هاست با آشفتگی روبروست جهت ادامه فتنه انگیزی های خود به دیدار یکی از چهره های سیاسی کشور معروف به بازیگر پنهان رفته است.
گفته می شود در این دیداراین چهره سیاسی در ابتدا انتقادات فراوانی به برخی مواضع وی داشته و تصریح کرده است،برخی مواضع وی کاملا در تضاد با سیاست های کلی نظام است.ما در حد نبودن این دولت و مقابله با آن با شما هستیم اما قرار نیست از مواضع شما در تقابل با نظام حمایت کنیم.
همچنین وی از حمایت های این فتنه گر نسبت به افراد ضد انقلاب معاند که توسط نظام اعدام شده اند اعتراض کرده و اقدام وی را در انتشار بیانیه و محکومیت اعدام را به ضرر موج فتنه دانسته است .
این چهره سیاسی در ادامه خواستار فشارهای بیشتر اما حساب شده این فتنه گر به نظام شده و گفته است شما باید روی راهپمایی 22 خرداد تاکید کنید و مدام بحث نامه و درخواست رسمی خود را گوشزد کنید که با توجه به نظر قطعی مبنی بر عدم صدور مجوز بهانه لازم برای اعتراض به این مساله و به خیابان کشیدن مردم را داشته باشید.
گفتنی است فتنه گر مزبور نیز در این دیدار گلایه هایی را نسبت به برخی دوستان و همفکران خود مطرح کرده واز این چهره سیاسی خواسته است آنان را نسبت به حمایت های صریح تر از وی متقاعد کند.
 همچنین به گزارش استقامت ،شنیده های دیگر حاکیست که تیم  سران فتنه درجلسه مهم اخیر خود در محله ای که به بنیانگذار جمهوری اسلامی منتسب است به احصاء نقاط فرصت برای جریان فتنه در حضور چهره های پشت پرده که از خواص قدرت طلب و موثر  درکشورهستند پرداخته ومشکلات اقتصادی و طرح هدفمند کردن یارانه ها ، نخبگان ، علما ی حوزه علمیه ، بیکاری کارگران کارخانه ها ، مدیریت فضای ضد دولت در اکثریت مجلس،بیت امام راحل،پشتیبانی مالی شهرداری تهران،مجموعه های  خفته تهران و اصلاح طلبان فعال در دانشگاه ها را از فرصت های پیش رو برای تضعیف دولت و نظام بر شمرده اند که شاه بیت آن  دخالت و ورود خواص قدرت طلب برای مدیریت شکاف و اختلاف بین سه قوه می باشد .

 همچنین بنا بر اظهارات یک منبع موثق کاندیدای فتنه گر جریان اصلاحات  پس از دیدار اخیر خود با محور پشت پرده فتنه که از خواص قدرت طلب می باشد ابراز داشته که تاکنون هیچ وقت آقای ... را اینقدر عصبانی ندیده بودم. ،

پدرخوانده‌ها درپوشش احزاب بی‌نام و نشان
دبیرکل یکی از احزاب دوم خردادی اخیراً در یک محفل خصوصی راهبردهای این حزب افراطی را برای برون‌‌رفت از وضعیت موجود ترسیم کرده است.
وی که به واسطه برخی اقدامات غیرقانونی مرتبط با فتنه سال گذشته مدتی را در زندان به سر برده است، تنها راه ادامه فعالیت حزب متبوع خود را فعالیت تحت پوشش احزاب بی نام و نشان و بی حاشیه دانسته و تاکید کرده نباید به احزابی مانند کارگزاران نزدیک شد.
یک منبع مطلع در گفت‌و‌گو با خبرنگار «جوان» افزود: این عضو دوم خردادی با تاکید بر ادامه مشی افراطی حزب خود، در‌عین‌حال پیشنهاد کرده است‌، حتی‌الامکان به‌دنبال ایجاد تشکیلاتی جدید بروند. وی در پایان خطاب به هم‌حزبی‌های خود، با تأکید بر حفظ ارتباطات و جلوگیری از پراکندگی، تشکیل گروه‌های مطالعاتی را حداقل کاری ارزیابی کرده که در شرایط فعلی باید انجام دهند.
 وی همچنین با تاکید بر اینکه باید به هر نحوی سوژه‌های مطالعاتی ایجاد کرد، به دوستان خود توصیه کرده است: شما ممکن است برنامه‌های مطالعاتی، مذهبی و ...داشته باشید و دوستان مشترک شما این ارتباطات را ایجاد می‌کنند و خیلی مشکل می‌شود با این محافل برخورد کرد و این کار برنامه‌ریزی می‌خواهد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد