سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>هماهنگی‌های‌محرمانه برای اسکورت‌سیاسی مهدی‌هاشمی

هماهنگی‌های‌محرمانه برای اسکورت‌سیاسی مهدی‌هاشمی

اخبار و گزارش های رسیده از برنامه ریزی محرمانه و برخی هماهنگی های پشت پرده برای بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور حکایت دارد.

به گزارش رجانیوز، پس از تشدید سرخوردگی در رده های مختلف جریان فتنه، این طیف برای بازسازی روحی عوامل میانی خود و نیز عملیات فریب در مقابل برخی دستگاه های ذیربط، اقدام به برنامه ریزی یک سناریوی پیچیده برای روزهای آینده با استفاده از تعطیلات نوروزی کرده است.

بنا بر این گزارش، پس از برنامه ریزی های گسترده، در اولین مرحله از فاز اجرایی این سناریو، فائزه هاشمی سفری را به لندن انجام داده و همزمان فاطمه هاشمی نیز عازم جزیره کیش شده است.

به‌دنبال افشای خبر سفر فائزه هاشمی به لندن توسط رجانیوز، وی که پس از سفر به انگلیس عازم آلمان شده بود، سراسیمه به تهران باز می‌گردد و در ساعت 1:46 بامداد روز چهارشنبه (26/12/1388) با پرواز لوفت هانزا وارد فرودگاه امام خمینی تهران می شود.

خانواده فائزه که به شدت نگران افشای طرح های خود بوده اند، با فعال کردن برخی ارتباطات و نقش آفرینی بعضی عناصر، بلافاصله از طریق وکیل خود، به‌منظور طرح شکایت علیه رجانیوز به دادسرای عمومی و انقلاب تهران مراجعه کرده و مسئول سایت احضار می‌شود.

اما واقعا مراحل بعدی نقشه این محفل چیست که برای جلوگیری از افشای سناریوی خود، دستگاه قضایی را در حالی که پس از گذشت ماه‌ها از وقوع حوادث بعد از انتخابات و در حالی که بارها وعده برخورد یکسان با متهمان حوادث پس از انتخابات را داده اما در احضار مهدی و فائزه هاشمی تعلل کرده است، وادار به احضار سریع و ضربتی مسئول سایت رجا می کند؟!

بر اساس اطلاعات بدست آمده، این جریان بنا دارد طی روزهای آینده عواملی از نزدیکان خود را عازم جزیره کیش کند. مهدی هاشمی هم بناست به سفر 200 روزه خود به انگلستان، امارات، لبنان و... پایان دهد و از طریق مرز هوایی کیش وارد خاک جمهوری اسلامی شود.

همزمان با این اقدامات، در سفری از پیش تعیین شده، یکی از شخصیت های سیاسی طی روزهای آینده عازم این جزیره خواهد شد تا مهدی را با هواپیمای حامل خود به تهران بازگرداند.

برخی مشاوران این چهره سیاسی به وی تضمین داده اند که بر اثر توافقات پشت پرده، مانع از هرگونه برخورد قضایی و حتی نزدیک شدن دستگاه های امنیتی به مهدی هاشمی خواهند شد؛ این در حالی است که گفته می شود با وجود همکاری نکردن برخی مراجع ذیربط در طی سه ماه گذشته که به تقاضای نهادهای امنیتی برای صدور حکم جلب مهدی هاشمی پاسخ منفی داده اند، نهادهای مسئول برنامه ریزی دقیقی را برای اقدام قاطع در برابر وی بعمل آورده اند.

بازگشت مهدی هاشمی به کشور و برخورد قاطع قانونی با وی، قطعا بهترین عیدی به مردم و نیز عناصر فریب خورده ای خواهد بود که در فتنه های پس از انتخابات بازیچه سناریو نویسی چندمرحله ای این محفل شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
e4lyas شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:14 http://www.1.mp3sara.com

سلام دوست عزیز / خسته نباشی
وبلاگ زیبا و جالب و پر محتوایی داری
لذت بردم
اگه به سایت من هم سری بزنی خوشحال میشم
http://www.1.mp3sara.com
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد