سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>یک کلمه دیگر از دوقلوهای فتنه گر!

یک کلمه دیگر از دوقلوهای فتنه گر!    

 

 

 

دو تن از سران فتنه آمریکایی پس از گذشت یک هفته از حماسه بی سابقه ملت ایران در 22 بهمن که مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود ظاهراً اندکی به خود آمده و با هم دیداری کرده اند که البته هیچ عکس و تصویری هم از آن منتشر نشده است.

در این دیدار که سحام نیوز مدعی انجام آن شد موسوی و کروبی که تا قبل از راهپیمایی 22بهمن مردم را دعوت به آشوب می کردند از حضور با صلابت و آرام مردم در راهپیمایی مذکور تشکر کرده و مدعی شدند که جریانی قصد دارد حضور اقشار مختلف جامعه را برای اهداف و اغراض سیاسی خود مصادره کند!
دوقلوهای فتنه گر که گویا به شدت از بی اعتنایی 70 میلیون ایرانی به حرفهایشان عصبانی هستند در ادامه دیدار خود و در اظهاراتی متناقض با حرفهای قبلی خود ادعا کردند که راهپیمایی 22بهمن در تهران و اغلب شهرها آرام نبوده است! موسوی و کروبی سپس مثل بیانیه های پیشین خود که رونویسی از نسخه های دیکته شده بیرونی بود مدعی شدند شرایط راهپیمایی 22بهمن کاملاً نظامی بود و جو رعب و وحشت بر آن حاکم بود!
این ادعای مضحک و خیالی را قبل از موسوی و کروبی، مدیران آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی فتنه همان فردای حماسه 22 بهمن که شاهد شکست پروژه آشوب و فتنه بودند مطرح کرده و گفتند خیابان های تهران پر از تانک (!) بود.
خاطرنشان می شود دوقلوهای فتنه گر در حالی به تکرار ادعاهای واهی درباره حماسه بی سابقه ملت ایران در 22 بهمن پرداخته اند که موسوی از ترس خشم مردم قصد شرکت در راهپیمایی مذکور را نداشت و پس از حضور مختصر نیز مجبور شد با پوشش پا به فرار بگذارد، کروبی هم که با جمعی از اوباش قصد اخلال گری در راهپیمایی را داشت همان ابتدای کار وقتی سیل خروشان مردم را دید فرار را بر قرار ترجیح داد.
گفتنی است سازمان نامشروع مجاهدین انقلاب نیز اخیراً با انتشار بیانیه ای مثل موسوی و کروبی به رونویسی از بیانیه ها و اظهارات سران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی درباره راهپیمایی 22بهمن پرداخت و از اینکه پروژه آمریکایی آشوب در 22 بهمن ناکام ماند به شدت خشمگین شده است.
 

انگلیس: ارتباط با موساد از نان شب واجب تر است!

 

ترورهای موساد غیراخلاقی اما رابطه با این سازمان تروریستی برای لندن حیاتی است! روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی به برخی از ابعاد ترور اخیر موساد در دوبی پرداخته است. حدود یک ماه پیش 11 مأمور موساد با گذرنامه های غیر اسرائیلی که شش تای آنها انگلیسی بود، به دوبی رفته و المبحوح- از فرماندهان حماس- را در هتلی به قتل رساندند.
تایمز در گزارش خود موساد را به دلیل استفاده از گذرنامه های انگلیسی- و نه ترور- مورد سرزنش قرار داده و این کار را غیر اخلاقی توصیف کرده است اما در عین حال تصریح می کند نمی توان از دوستی با موساد چشم پوشید. در عین حالی که انگلیس سعی دارد چهره ای اخلاقی از خود به نمایش بگذارد اما ناگزیر است با کثیف ترین ها (موساد) ارتباط داشته باشد چون برای امنیتش ضروری است.
تایمز در ادامه می نویسد: آخرین باری که عوامل موساد با گذرنامه های انگلیسی دستگیر شدند در سال 1987 بود. تل آویو قول داد دیگر چنین کار فریبکارانه ای نکند اما هیچ کس به قول آن اعتماد نداشت. تاچر در دهه 80 پایگاه رسمی موساد در لندن را تعطیل کرد. این پایگاه مأموریت داشت فلسطینی های تبعیدی را در انگلیس ترور کند. اما عوامل موساد دوباره به انگلیس بازگشتند.
به نوشته تایمز، موساد برای انگلیس سرمایه ارزشمندی است و به دلیل فعالیت هایش در دنیای اسلام برای غرب اهمیت فوق العاده ای دارد.
لندن در حالی اینچنین با موساد و رژیم اسرائیل همراهی می کند که خود را یکی از رهبران مبارزه با تروریسم در دنیا می داند و به همین بهانه دو کشور اسلامی- عراق و افغانستان- را نیز به همراه آمریکا اشغال کرده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد