سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>موسوی با پوشش پارچه از راهپیمایی فرار کرد

موسوی با پوشش پارچه از راهپیمایی فرار کرد 

 

میرحسین موسوی که با توهم حضور گسرده حامیانش در راهپیمایی 22 بهمن قصد حضور در این راهپیمایی را داشت ، پس از آن که با واکنش و اعتراض شدید مردم مواجه گردید ، از صحنه فرار کرد و به خانه یکی از آشنایان خود در خیابان آزادی پناه برد.

خبرنگار جوان آنلاین کسب اطلاع کرد که میرحسین موسوی قبل از ظهر روز 22 بهمن ساعت 11  از ورودی خیابان رودکی قصد ورود به خیابان آزادی و حضور در جمع راهپیمایان را داشت که با مشاهده وی ، گروه کثیری از مردم با شعارهای تند و اعتراض آمیز راه را بر او سد کرده و اجازه ورود به مسیر راهپیمایی را به وی ندادند.
بنا بر این گزارش ، در حالی که ماموران امنیتی و انتظامی قصد دور کردن مردم معترض و جلوگیری از نزدیک شدن معترضان به موسوی را داتند ، شعارها علیه کاندیدای شکست خورده انتخابات افزایش یافت و به همین دلیل موسوی مجبور به ترک صحنه شد. با این وجود مردم معترض همچنان وی را دنبال نموده وبه سمت یکی از کوچه‌های این خیابان به نام بن‌بست مصطفی رفته و در یکی از کوچه های این خیابان متواری و پنهان شد- نهایتا" وی مجبور شد به منزل یکی از آشنایان خود در همان نزدیکی پناه ببرد.
، میرحسین موسوی از ترس مردم تا ساعت 2 بعداز ظهر در منزل مذکور به سر می برد و  تیم حفاظتی وی پس از مشاهده خلوتی خیابان‌ها و عدم حضور مردم او را تحت مراقبت شدید با پوشش پارچه ای از کوچه خارج کرده و سوار برخودروها به سرعت منطقه را ترک کردند. .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد