سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کاش ارشاد نداشتیم!

هنر ، اسیر در چنگال فساد + روایت تصوی  

 

 

سوال این است که با موسیقی و موسیقی دان های موجود چگونه روح تعهد در انسانها دمیده خواهد شد آیا با تشکیل گروه هایی از موسیقی که هیچ گونه تعهدی در حرکتهای آنها به اسلام و آرمانهای بلند انقلابی دیده نمیشود میتوان روح تعهد را در انسانها دمید . آیا با بر پا نمودن محافلی که رنگ شهوت از در و دیوار آن می بارد میتوان جوان متعهد تربیت نمود آیا این هنر همان هنریست که روح تعهد را در انسانها میدمد

پایگاه 598 - در روزگاری که غرب تمام ابزار خود را در راستای حرکتی خطر ناک تر از حرکتهای نظامی بر علیه جمهوری اسلامی و مجامع الهی جمع کرده است هر روز شاهد هم صدایی بیشتر طیف خاصی از هنرمند نمایان با برنامه های ضد اسلامی غرب هستیم .

از دیدگاه بنیان گذار حکیم انقلاب اسلامی هنری ارزش دارد که جهت گیری آن در راستای پیشرفت جامعه به سمت تعهد باشد همه کسانی که درراستای هنر اسلامی تلاش میکنند این جمله را از امام راحل به یاد دارند که آن پیر فرزانه فرمودند:

"هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسانها"

حال سوال این است که با برخی از حرکتها چگونه روح تعهد در انسانها دمیده خواهد شد آیا با تشکیل گروه هایی از موسیقی که هیچ گونه تعهدی در حرکتهای آنها به اسلام و آرمانهای بلند انقلابی دیده نمیشود میتوان روح تعهد را در انسانها دمید . آیا با بر پا نمودن محافلی که رنگ شهوت از در و دیوار آن میبارد میتوان جوان متعهد تربیت نمود آیا این هنر همان هنریست که روح تعهد را در انسانها میدمد .

آنچه مسلم است با پرده دری و ترویج فساد در قالب گروه های هنری نمیتوان جامعه را به حتی اصول انسانی و نه الهی متعهد نمود جامعه که در چنگال هنر فاسد اسیر است پس از مدتی مرزهای انسانیت را هم خواهد شکست برای باور این مسئله کافیست سری به گروه های متال و راک و ... بزنید گرو هایی که نوع موسیقیشان در ابتدا صدای اعتراض جامعه فقیر اروپا بود اما پس از مدتی نه تنها از آرمان اعتراضی خود دست برداشتند که برای تهیه مواد مخدر و مشروب خود مجبور به حمایت حیوان گونه از سردمداران غربی خود گردیدند . آنها که از نکبت فقر مینالیدند به منجلابی افتادند که روی سن اجرا به کثیف ترین کارها مثل خوردن خون و... تن دادند.

اینجا ایران اسلامیست و چرا باید در مهد علمداری اسلام در آخر الزمان بر خلاف احکام مسلم اسلامی عمل شود .

در ادامه برنامه های خلاف انتظاری که از گروه های مجاز موسیقی و تئاتر در داخل کشور اجرا میشود اخیرا شاهد اجرای کنسرتی از گروه هایی بودیم که در آن علاوه بر ظهور صحنه های خلاف اخلاق از حریمهای شرع و دین نیز گذشتند تک خوانی زن به اسم هم خوانی که به فتوای فقهای عظیم الشان حرام قطعیست و یا اوضاع نامناسب پوشش زنان در مقابل انظار مردانم نامحرم از جمله پرده دریهای صورت گرفته در این کنسرت به شمار میرود .

اما آن نکته ای که شاید اهمیت آن کمتر از این پرده دریها نباشد این است که در روزگاری که امت اسلامی در حال مبارزه با مستکبران جهان هستند و در همسایگی ما شیعیان مظلوم بحرین را قتل عام میکنند کمتر گروهی از این گروههای موسیقی است که آلبومی را در این خصوص عرضه نموده باشند در حالی که برای مسائلی همچون ولنتاین و ... در بسیاری از موارد آلبومهای متعددی به بازار عرضه شده است .

پایگاه 598 پیشاپیش از انتشار تصاویر این کنسرت عذر خواهی میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد