سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سیاه بازی تازه جناب بهاءالله

مهدی هاشمی عضو اصلی اتاق فکر لندن شد  

 

 

خودنویس با اشاره به سخنان مهاجرانی مبنی بر این که مخالفان آیت الله خمینی جزو جنبش سبز نیستند، می نویسد: اتاق فکر لندن- واشنگتن با این احکام و فتواها، در گام اول آیت الله منتظری را از جنبش سبز اخراج کرد.

زد و خورد لفظی میان محافل ضدانقلاب به خاطر پیامدهای افتضاح گسترده فتنه سبز در 22 بهمن و 22 خرداد با شدت تمام ادامه دارد.
زوج سیاسی مهاجرانی- کدیور(موسسین حلقه ماسونی لندن- واشنگتن) پس از افتضاح براندازی خیالی در 22 بهمن که به پروژه «درازگوش تروا» معروف شد و تداوم آن در 22 خرداد امسال، مجبور شدند به طور گسترده از شعار علنی سرنگونی عقب نشینی کنند. کدیور در این میان مدعی شد آشوبگران در روز قدس شعار «هم غزه، هم لبنان» می دادند و نه شعار «نه غزه، نه لبنان»! پس از آن هم مهاجرانی که رکورددار چرخش های 180 درجه ای است، اعلام کرد مخالفان قانون اساسی و امام خمینی جایی در جنبش سبز ندارند. این اظهارات عاری از واقعیت باعث مچ گیری های محافل گوناگون ضدانقلاب از مهاجرانی و کدیور شد.
محافل رسانه ای ضدانقلاب در پاسخ به اظهارات کدیور و مهاجرانی، ویدئوهای مربوط به روز قدس را که در آن، عناصر آشوبگر شعارهای تند و ساختارشکنانه و ضداسلامی می دادند، منتشر کردند. سایت بالاترین در این زمینه قریب یک هفته است که به شدت مهاجرانی و کدیور را زیر بمباران تبلیغاتی گرفته است.
از سوی دیگر سایت ضدانقلابی خودنویس با انتقاد از دروغ های پرتناقض مهاجرانی و کدیور نوشت: از وقتی آقای مهاجرانی تشکیل اتاق فکر لندن- واشنگتن برای جنبش سبز را رسما اعلام کرد، هسته گزینش این اتاق هم آغاز به کار کرد. عطاءالله مهاجرانی- حجت الاسلام کدیور- مهدی هاشمی- جمیله کدیور- فرخ نگهدار اعضای اصلی اتاق را تشکیل می دهند. محسن کدیور با فتوای جدیدش]![ حضور در VOA را حلال کرد تا به همراه ستاره درخشش بر صفحه ظاهر شود و حکم صادر کند که سبزها شعار می دادند «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران». اگر کسانی شعار دیگری سر داده باشند، سبز نبوده و نیستند.
این سایت که شماری از عناصر فراری را دور خود جمع کرده، اضافه می کند: گفته می شود آقای ]...[ از طریق مهدی هاشمی هزینه اتاق فکر لندن و جرس را پرداخت می کند لذا مدت هاست مهاجرانی و کدیور او را به عنوان یکی از سران جنبش سبز انتخاب کرده اند.
خودنویس با اشاره به سخنان مهاجرانی مبنی بر این که مخالفان آیت الله خمینی جزو جنبش سبز نیستند، می نویسد: اتاق فکر لندن- واشنگتن با این احکام و فتواها، در گام اول آیت الله منتظری را از جنبش سبز اخراج کرد. چرا که هیچ کس در عمر 30 ساله جمهوری اسلامی به اندازه آیت الله منتظری در مقابل امام خمینی نایستاد و با او مخالفت نکرد. علمدار مخالفت و مقابله با امام خمینی، او بود. مقلدان و پیروان آیت الله منتظری هم که با نظرات وی موافق بودند و هستند هم از جنبش سبز اخراج شدند. اتاق فکر لندن نهضت آزادی و بازرگان را هم اخراج کرد. آنها از ابتدا مقابل خمینی و ولایت فقیه ایستادند. عبدالعلی بازرگان در نقدی که بر حجت الاسلام کدیور نوشت، دوباره مخالفت خود را عریان بیان کرد. اگر زوج مهاجرانی- کدیور از نظرات نهضتی ها درباره امام خمینی اطلاع ندارند، از عبدالعلی بازرگان بپرسند که مهدی بازرگان و دیگر سران نهضت آزادی چه نظری در این مورد داشته اند.
خودنویس با بیان این که «تصمیم گیری سیاسی اتاق لندن با مهاجرانی است که کدیور را به دنبال خود برای دفاع از آقای هـ کشیده» ادامه می دهد: مهاجرانی در سخنرانی اخیر به شدت به مثلث رقیب(سازگارا- مخملباف- نوری زاده) می تازد که با نئوکان های آمریکا می خواهند دموکراسی را به ایران بیاورند. اما خود چند ماه پیش به واشنگتن اینستیتوت رفت. در اجلاس سالانه این بنیاد به شدت اسرائیلی شرکت و سخنرانی کرد و سر حق سخنرانی گرفتن هم دعوا درست کرد، که گفته می شود توانست 15هزار دلار ناقابل بابت حضور و سخنرانی دریافت کند. در آن اجلاس معاون وزیر خارجه اسرائیل هم حضور داشت. حجت الاسلام کدیور ]احتمالا[ فتوا داده بود که حضور در این اجلاس از اوجب واجبات است.
این سایت ضدانقلابی در پایان تاکید کرد که کدیور تئوری «قبض و بسط شریعت» سروش را تبدیل به پروژه ای سیاسی کرده و هر از چندگاهی برای قدرت و ثروت، تئوری جدیدی رو می کند

نظرات 1 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام همستگر.
لینک شدید.سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد