سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کیهان//پینوکیوی سبز هم به بازار آمد

کیهان//پینوکیوی سبز هم به بازار آمد  

 

دروغ که حناق نیست، مخصوصاً اگر طرف، حجت الامسال هرمنوتیک کدیور باشد.
محسن کدیور عضو حلقه راه اندازی شده توسط مهاجرانی که مدتی است می کوشد پوستین وارونه بر تن فتنه سبز کند و حیثیت از دست رفته این جریان در زمینه همسویی با آمریکا و رژیم صهیونیستی را احیا نماید، اخیراً با تحریف شعار آشوبگران مدعی شد: سبزها شعارشان هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران بود!


کدیور در گفت وگو با تلویزیون صدای آمریکا اظهار داشت: «ما اولویت اولمون، این را هم موسوی ذکر کرده و دیگر رهبران جنبش و مردم در خیابان های ایران فریاد زدند که هم غزه هم لبنان، جانم فدای ایران. این شعار اصلی مخالفان بود، نه مسایل دیگر»!
اقدام ناشیانه کدیور در واقع تلاشی بود برای کتمان ساختارشکنی نفاق جدید و کتمان همراهی آشوبگران با آمریکا و رژیم صهیونیستی در تظاهرات روز جهانی قدس، 13 آبان و 16 آذر سال گذشته. جریان مذکور در آن تظاهرات به مخالفت با دفاع از آرمان فلسطین پرداخت و همزمان شعار جمهوری ایرانی سر داد. آنها روی کلمه اسلامی و همچنین شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل خط کشیده بودند.
به دنبال رفوکاری ناشیانه و منافقانه محسن کدیور، صدای قاطبه ضد انقلاب که پیوند دیرین با کانون های صهیونیستی دارند، درآمد. سایت های ضدانقلابی در این زمینه تصاویر و ویدئوهای مربوط به راهپیمایی روز قدس را که در آن آشوبگران علناً شعار «نه غزه، نه لبنان» و «جمهوری ایرانی» سر می دهند.
یکی از عناصر ضد انقلاب در واکنش به ادعای کدیور نوشت: شعار ما نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی بود که خیلی هم بر دلمان نشست. حالا کدیور دروغ گنده ای چاشنی آن شعارها کرده که توی کت هیچ کس نمی رود. ما کجا گفتیم هم غزه هم لبنان؟
ضد انقلاب دیگر در وبلاگ خود تأکید می کند: ما قرار بود دشمن دروغ باشیم. ما کجا آن چیزی را که کدیور می گوید شعار دادیم. نکند ما شعار درود بر اصل ولایت فقیه هم گفتیم؟!
یکی دیگر از این عناصر دو آتشه خطاب به کدیور نوشت: تو به من بدهکاری. تو دروغ گفتی. من برای آن شعار کتک خوردم و یکی دیگر بازداشت شد. تو باید از من عذرخواهی کنی که وقیحانه به شعورم ]!؟[ توهین کردی.
وبلاگ دیگری از مجموعه شبکه عنکبوت در کنار اظهارات کدیور، کاریکاتور پینوکیو و دماغ بزرگ شده او را گذاشت.
گفتنی است آخرین شاهکار افتضاح زوج سیاسی کدیور-مهاجرانی در حالی رقم خورده که این دو نابغه! سیاست، هم پروژه هایی نظیر اسب تروا را برای تمام کردن کار جمهوری اسلامی در 22 بهمن سال گذشته پیش کشیده اند و هم مدعی اند جنبش سبز مورد حمایت آنها جریانی درچارچوب جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد