سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>افشاگری حمید رسایی در تجمع اعتراض آمیز ضد فساد دانشجویان

ماموریت "یاسر هاشمی رفسنجانی" در تطمیع نمایندگان  

 

 

 

نماینده مردم تهران از مسئولان وزارت اطلاعات خواست تا نمایشگاهی از اسناد دارای طبقه بندی مکشوفه از هیئت امنای دانشگاه آزاد برپا کنند.چرا اسناد فوق سری مملکت هنوز دست مهدی هاشمی رفسنجانی که به انگلیس پناهنده شده است، وجود دارد از مسئولان خواست تا این اسنادی که دست مهدی هاشمی و دولت انگلیس است نیز به مردم ایران هم ارائه شود.

به گزارش  فارس، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع دانشجویان معترض به مصوبه اخیر مجلس در خصوص دانشگاه آزاد که از صبح امروز در مقابل نهاد قانونگذاری کشور تجمع کرده‌اند، با تشریح طرح دو فوریتی امروز 80 نماینده ملت برای لغو مصوبه اخیر مجلس درباره دانشگاه آزاد گفت: دو فوریت این طرح به هیئت رئیسه مجلس ارائه و در میان نمایندگان توزیع شد اما بنا به دلایلی فردا در صحن علنی مجلس رأی‌گیری می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه با نمایندگان مجلس در خصوص مصوبه اخیر پیرامون دانشگاه آزاد و اطلاع یافتن از جزئیات آن رایزنی کرده‌ایم، خواستار رأی‌گیری علنی طرح دو فوریتی لغو مصوبه اخیر مجلس درباره دانشگاه آزاد با اسم نمایندگان شد و گفت: اگرچه درباره رأی‌گیری علنی با اسم نمایندگان و یا رأی‌گیری غیر علنی درباره طرح‌ها، می‌بایست نمایندگان نظر خود را اعلام کنند اما از آنجایی که در بحث مصوبه اخیر پیرامون دانشگاه آزاد، کل نمایندگان به جاسبی‌گرایی بودند متهم شدند از این رو می‌خواهیم تا رأی‌گیری فردا علنی و با اسم نمایندگان باشد.
رسایی با اشاره به فواید رأی‌گیری علنی طرح دو فوریتی فردا نیز اظهار داشت: اگر این طرح دو فوریتی رأ‌ی‌گیری علنی شود مشخص می شود که چه تعداد از نمایندگان خواستار مبارزه با فساد هستند و چه تعداد دیگر حامی دانشگاه آزاد که حامی مالی جریان فتنه بود، هستند.
این نماینده اصولگرا مجلس و منتقد مدیریت دانشگاه آزاد، متذکر شد که احتمال دارد فردا صبح بخشی از اسناد سری و طبقه بندی شده که از هیئت امنای دانشگاه آزاد کشف شده است را برای نمایندگان و ملت باز کنیم.
وی سپس از دستگاه اطلاعاتی کشور خواست تا نمایشگاهی برپا کرده و اسناد سری که از هیئت امنای دانشگاه آزاد کشف شده است را به نمایش بگذارند تا شاید برخی خواصی که در بصیرت آنها اشکال به وجود آمده است، متنبه شوند.
وی با طرح این سؤال که چرا اسناد فوق سری مملکت هنوز دست مهدی هاشمی رفسنجانی که به انگلیس پناهنده شده است، وجود دارد از مسئولان خواست تا این اسنادی که دست مهدی هاشمی و دولت انگلیس است نیز به مردم ایران هم ارائه شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مجددا از وزارت اطلاعات خواست تا نمایشگاهی از اسناد دارای طبقه بندی مکشوفه از هیئت امنای دانشگاه آزاد برپا کند تا معلوم شود افرادی همچون حسین فریدون، مرتضی بانک و نیز یاسر هاشمی رفسنجانی مأموریت و جلساتی داشتند تا این طرح طراحی شود و بدون اطلاع برخی نمایندگان در مجلس ارائه شود.
وی تأکید کرد: باید معلوم شود که این افراد در جلسات خود در این زمینه چه مباحثی را مطرح کردند، از این رو اگر روندی که این افراد برای این طرح دنبال کردند اعلام نشود از پشت تریبون مجلس و نه از تریبون دانشجویان، اقدامات آنان را اعلام می‌کنیم.
رسایی در ادامه اشاره‌ای به حکم قضایی دانشگاه آزاد درباره توقف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز کرد و گفت: این حکم مسیر عادی خود را طی نکرده است و مجلس باید به سمت تحقیق و تفحص از این روند برود که چرا حتی رئیس شعبه در این زمینه حکم نداده است؛ اینها موضوعاتی است که باید آیت‌الله لاریجانی آن را با توجه به اهتمامی که دارد، پیگیری کند.
این عضو ارشد فراکسیون انقلاب اسلامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با رأی آوردن طرح دو فوریتی در لغو مصوبه اخیر مجلس که موجب تبعیت دانشگاه آزاد از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌شود و رأی گیری علنی این طرح، نمایندگانی که می‌خواهند با نص صریح قانون و نظرات و فرامین امام و رهبر معظم انقلاب مخالفت کنند معلوم شوند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد