سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>4خبر ویژه//خاتمی ممنوع الخروج شد

* جزئیات جدید از خروج ناکام خاتمی از کشور 

 

* جلسات فتنه گران با عناصر قومگرا  

 

* پروژه عضو ارشد اصلاح طلبان برای موسوی و کروبی 

 

* جزئیات جدید از اعترافات ریگی

جزئیات جدید از خروج ناکام خاتمی از کشور

سید محمد خاتمی پیش از 22 بهمن قصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی را داشته که به علت پایان یافتن اعتبار پاسپورت خود اقدام به گرفتن پاسپورت جدید می‌کند. ‌
 

گفته می‌شود نماینده تام‌الاختیار خاتمی با مراجعه با یکی از دفاتر پلیس +10 در یکی از مناطق شرق تهران اقدام به گرفتن پاسپورت می‌کند که با توجه به مدارک ارسالی پاسپورت خاتمی بنا به درخواست وی متفاوت از گذشته، ‌‌بدون لباس روحانیت و با کت و شلوارصادر شده است.
 

‌گفته می‌شود خاتمی بنا داشته قبل از 22 بهمن به خارج از کشور سفر کند که این سفر منتفی شد.
 

‌‌پیش از این خبرگزاری فارس از ممنوع الخروج شدن خاتمی از کشور خبرداده بود. ‌‌حجت الاسلام عباس امیری‌فر دبیر اجرایی جامعه وعاظ تهران این خبر را به نقل از یک مقام اطلاعاتی در محفل خصوصی روحانیون این تشکل عنوان کرده است. ‌‌
 

جلسات فتنه گران با عناصر قومگرا

طی چند روز گذشته جلسات مشترکی بین برخی از عناصر قومگرا و برخی از حامیان جریان فتنه برگزار شده است.
جلسات که عمده آن ها در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور برگزار شده طرفین ضمن بررسی شرایط نقش آفرینی خود به مذاکره با یکدیگر پرداخته اند.
گفته می شود در این جلسات یکی از حامیان جریان فتنه گفته است:برای ایجاد آشوب در کشور فعالین اصلاح طلب و قوم گرایان باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند. ما باید تلاش کنیم قبایل و قومیت هایی را که حاضر به گفتگو و تعامل می باشند شناسائی و جهت ایجاد فضای تردید در جامعه با آنها ارتباط برقرار کنیم.
شایان توجه است که اعضای حلقه یک حامیان فتنه جهت ایجاد آشوب در مناطق مختلف کشور جلسات بسیاری را با سران قبایل برگزار کردند اما سران قبایل با اعلام وفاداری به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دست رد بر سینه آنها زدند .

پروژه عضو ارشد اصلاح طلبان برای موسوی و کروبی
یکی از سران اصلاحات پروژه سیاسی خود را در زمینه مواجهه با جنبش سبز و رهبران آن بیان کرده است.
،این عضو ارشد اصلاحات با بیان اینکه نباید ظرفیت جنبش سبز نادیده گرفته شود،خواستار تعریف این جنبش زیر مجموعه جریان اصلاحات شده و گفته است:خطی که من در پیش گرفته ام این است که نمی خواهم از فضای سبزها و مخالفین جدا شوم چون نه رقیب موسوی و کروبی بوده ام و نه تمایل دارم این ظرفیت در مجموعه دوم خردادی ها موجب انشقاق جدی شود.
وی همچنین با انتقاد از مواضع کروبی و موسوی گفته است:کروبی که منشاء اثر نیست فقط نباید کاری کرد که به ما بپرد،اما موسوی رگ دیگری دارد در خصوص این دو نفر می خواهم سطحم را جوری نگه دارم که محور باشم و هر دو را نصیحت کنم.
جزئیات جدید از اعترافات ریگی

یک منبع آگاه با اشاره به اعترافات عبدالمالک ریگی این اعترافات را تکان دهنده عنوان کرد و افزود: وی در بازجویی ها به همه چیز اعتراف کرده و قطعا در آینده نزدیک بخشهایی از این اعترافات که قابلیت نمایش در سیمای جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد از طریق تلویزیون پخش خواهد شد.
وی در ادامه افزود: عبدالمالک ریگی در جریان بازجویی ها اعتراف کرده است که ارتباط نزدیکی با دستگاه اطلاعاتی پاکستان داشته و خود نیز به عنوان یک نیروی امنیتی پاکستان کار بازجویی و شکنجه افراد را بر عهده داشته است.
این منبع آگاه تصریح کرد: عبدالمالک ریگی تحت پوشش یک طلبه جوان قصد سفر به بیشکک را داشته و به همین خاطر هنگام دستگیری مقادیری کتاب دینی از وی کشف شده است.
وی ادامه داد: ریگی به هیچ وجه تصور نمی کرد که در تور اطلاعاتی ایران افتاده است و در هنگام دستگیری نیز بسیار خونسرد بود و ادعا کرده که طلبه است و برای تحصیل در مدارس دینی قرقیزستان در حال سفر به این کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد