سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فساد اخلاقی در بازار لوازم آرایش+عکس

فساد اخلاقی در بازار لوازم آرایش+عکس  

 

 

پس از هدف قرار دادن سرمایه های مردم و کلاهبرداری های کلان توسط شرکت های هرمی اکنون نوبت به فعالیت اینگونه شرکت ها با سوء استفاده از جذابیتهای زنان ایرانی و توسعه فرهنگ غرب در بین زنان ایران زمین رسیده است .

"صراط" - پس از هدف قرار دادن سرمایه های مردم و کلاهبرداری های کلان توسط شرکت های هرمی اکنون نوبت به فعالیت اینگونه شرکت ها با سوء استفاده از جذابیتهای زنان ایرانی و توسعه فرهنگ غرب در بین زنان ایران زمین رسیده است .
به گزارش صراط شرکت "اوریف لیم پرشیا" اخیرا با استفاده از روشهای فریبنده هرمی و چاپ تبلیغات خارج از اصول اخلاقی اقدام به فروش محصولات خود می نماید .
این شرکت نمایندگی فروش محصولات زیبایی شرکت oriflame سوئد در ایران می باشد که با استفاده از دختران و زنان جوان بازاریاب تحت عنوان مشاور و با استفاده از حربه های شرکت های هرمی به فروش محصولات خود که اغلب لوازم آرایشی بهداشتی است مبادرت می نماید .
در کاتالوگهای تبلیغاتی شرکت مذکور که هرکدام به مبلغ خاصی به بازاریابان فروخته می شود از تصاویر بسیار زننده و مبتذل زنها در حال استفاده از لوازم آرایش استفاده شده که نظارت ضعیف وزارت بازرگانی و وزارت ارشاد در نحوه فعالیت و تبلیغات این شرکت سوال برانگیز و پر ابهام به نظر می رسد .
فروش محصولات این شرکت به شیوه هرمی در تعارض آشکار با قوانین جمهوری اسلامی است که وزارت بازرگانی بدون کوچکترین تذکر به این نحوه عملکرد تا کنون باعث نفوذ بسیار زیرمجموعه های شرکت اوریف لیم در خانواده های ایرانی شده است .
گفتنی است اولین نمایندگی شرکت اوریف لیم سوئد در خاورمیانه ، در ایران تاسیس شده است . خاورمیانه بیشترین مصرف کننده این محصولات است که این امر نشان از سرمایه گذاری بیش از حد غربی ها در رواج بی بند و باری در میان کشورهای اسلامی است .

 
          
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد