سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کشف اسناد جاسوسی فتنه گران بااسرائیل

کشف اسناد جاسوسی فتنه گران بااسرائیل 

 

تسخیر مقرجاسوسی رژیم صهیونیستی درعراق اسنادی مبنی بر ارتباطات آنان بابرخی از افراد فعال در جریان فتنه بدست آمده است.

یک منبع آگاه درگفتگو با«جوان آنلاین»ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت:اخیرا گروهی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که در پوشش کارمندان سفارتخانه های آمریکا و فرانسه در مقری در سطح شهر بغداد فعالیت می کردند توسط گروههای مخالف حضور نیروهای خارجی در کشور عراق شناسایی و مورد حمله واقع شدند که در پی این حملات، جاسوسان مذکور مقر را ترک و به جنب سفارت آمریکا در منطقه الخضراء که از مناطق تحت کنترل نیروهای امنیتی عراق و آمریکایی می باشد نقل مکان نموده اند.
وی افزود:در همین رابطه خبرهاحکایت از آن دارد که در مدارک بدست آمده از ساختمان تسخیر شده جاسوسان رژیم صهیونیستی اسنادی از ارتباط ایشان با یکی از نزدیکان سران فتنه به دست آمده است. فرد یاد شده که در خارج از کشور اقامت دارد تا این لحظه واکنشی مبنی بر رد این مدارک اظهار نداشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه عوامل ارتباط جاسوسان با این شخص در داخل کشور و در دوران انتخابات از فرقه ضاله بهاییت بوده‌اند،اظهار داشت:عوامل جاسوسی از طریق که از همین رابطین مبلغ چند میلیون دلاری، دستگاه ایستگاه ارتباط رادیویی، دستگاه شنود و سلاح به کشور وارد شده و در اختیار فتنه گران قرار گرفته است.
این منبع آگاه در ادامه همچنین با اشاره به برخی مستندات بدست آمده مبنی برارتباطات برخی عناصرفعال درجریان فتنه با دستگاه های اطلاعاتی برخی دیگر از کشورها از شبکه شدن ارتباطاتی خبر داد که بازیگران خارجی آن کشورهایی همچون انگلیس،آمریکا،رژیم صهیونیستی،فرانسه و چند کشورعربی بوده و عناصر داخلی آن جریان فتنه و بهائیان می باشند.
گفتنی است بررسی های صورت گرفته و روند فعالیت های رسانه ای کشورهای فوق در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات،بوضوح حمایت این شبکه از آشوبگران ، خط دهی و شعارسازی برای آنان را نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد