سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

منافقین و فتنه گران باید با اشد مجازات مواجه شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در اجتماع راهپیمایان تهرانی:
منافقین و فتنه گران باید با اشد مجازات مواجه شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه قضا در ارتباط با کسانیکه می‌خواهند به فتنه ادامه دهند باید طبق دستور خداوند به بدترین وضع ممکن برخورد کند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که ظهر امروز در راهپیمایی مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه و در اعلام انزجار از توهین به ساحت حضرت امام خمینی (ره) سخن می‌گفت توهین به امام را هم‌صدایی با فرعون‌ها، ابولهب‌ها، یزیدها و علیه انبیاء و اولیاء الهی توصیف و خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان بدانند اگر در سال 56 یک توهین به امام موجب تسریع در سقوط نظام ستم‌شاهی و شکست همه پشتیبانان آن رژیم شد و باعث پیروزی انقلاب گردید امروز نیز توهین به امام اولا نام امام را احیا کرد و ثانیا چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کرده و خواهد کرد.
وی افزود: باید یادمان باشد در زمان امام و در زمان حاضر یک عده انسان‌های شرور وجود داشته و دارند از آن افراد شرور که جرات جسارت به امام رخ داده، انتظاری نیست اما عواملی که زمینه آن را فراهم کرده و به فتنه دامن زدند و آتش فتنه را روشن کرده و به آنجا رساندند تا آن عده معدود و شرور که در ماه رمضان تظاهر به روزه‌خواری کردند، باید بدانند این کارها گناهش از پاره کردن عکس امام بالاتر است.
نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شعار دادن علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه فلسطین در روز قدس زیر پرچم سبزی که منافقان برداشتند گناهش بسیار است، اظهار داشت: از مواضع مقتدرانه و ارزشمند دستگاه قضایی تشکر می‌کنم.
رحیمیان با اشاره به اینکه باید در این جریانات از آیات قرآن الهام بگیریم، تصریح کرد: آنهایی که واقعا خط امامی هستند باید هر چه زودتر از جریان فتنه خود را جدا کنند.
وی به آیاتی از سوره نساء اشاره و بیان داشت: اگر این فتنه‌گرها آمدند و به دست خودشان آتشی برافروختند اگر بیایند و قسم جلاله بخورند و حساب خود را از آمریکا جدا کنند همانطور که قرآن می‌فرماید این مصداق جذب حداکثری است و باید به انقلاب و نظام برگردند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دستگاه قضا در ارتباط با کسانیکه می‌خواهند به فتنه ادامه دهند باید طبق دستور خداوند که می‌فرمایند اگر منافق‌ها از کار خود دست برندارند و به شایعه پراکنی‌ها و شاد کردن دل دشمنان ادامه دهند آنهایی که همچنان به دنبال تضعیف نظام و ولایت فقیهی که ستون نظام است دست پیغمبر را باز می‌گذاریم تا جایی که جمع دشمنان را متشتت کند و از آنان کسی باقی نماند و به بدترین وضع ممکن باید اعدام شوند.
در این میان راهپیمایان شعار دادند "موسوی موسوی این آخرین پیام است "و "سران فتنه سبز اعدام باید گردند ".
رحیمیان مقابله با براندازان را سنتی خدایی توصیف و خاطرنشان کرد: این سنت خداوند چه قبل از پیغمبر(ص) و چه بعد از پیغمبر و تا ابد بوده و خواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد