سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

مردم سنندج با شعار «مرگ بر موسوی» اهانت به امام را محکوم کردند

امروز در پایان نماز جمعه؛
مردم سنندج با شعار «مرگ بر موسوی» اهانت به امام را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم سنندج با شعارهای مختلف از جمله «مرگ بر منافق» و «مرگ بر موسوی» هتک حرمت به امام راحل(ره) را محکوم کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مردم کردستان در تمامی شهرها امروز بعد از نماز باشکوه جمعه با شرکت در راهپیمایی که به منظور محکوم کردن اهانت به ساحت قدسی امام خمینی(ره) برگزار شد، با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، خمینی افتخار ماست و هیهات من‌الذله حرکت منافقانه اهانت کنندگان را محکوم کردند.
خواص بی‌بصیرت مایه ننگ ملت، مرگ بر موسوی، مرگ بر منافق، خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است و دانشجوی باغیرت، بصیرت بصیرت از دیگر شعارهایی بود که مردم سنندج در اجتماعی باشکوه سر می‌دادند.
نهادها، ادارات و ارگان‌های دولتی و اقشار مختلف مردم در قالب صنف‌های مختلف بعد از اهانت به ساحت مقدس امام راحل با صدور و انتشار بیانیه‌هایی این عمل زشت منافقان را محکوم کرده و از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع و بدون تخفیف این عوامل فتنه شدند.
مردم استان کردستان که از اول انقلاب تاکنون با مشارکت در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و حضور در جبهه‌های داخلی و خارجی جنگ تحمیلی و بعد از آن هم با شرکت در راهپیمایی‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی وفاداری خود را از این نظام اسلامی نشان داده‌اند امروز نیز با مشارکت گسترده خود در این راهپیمایی ثابت کردند که هنوز پیرو و دنباله‌رو امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌های ایشان و نظام هستند.
اقشار مختلف مردم سنندج در قالب بازاریان، اصناف، دانشجویان و دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه‌ها و کارمندان دولت، ورزشکاران با لباس‌های منظم ورزشی و روحانیون و طلاب و همچنین مسئولان ارشد استان در راهپیمایی ضد استکباری سنندج حضور داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه برگزاری این راهپیمایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عمیق‌ترین و موثرترین انقلاب‌ها در طول تاریخ بوده است، گفت: استکبار به واسطه همین تاثیرگذاری از اول انقلاب تاکنون با ایجاد فتنه‌هایی در پی خشکاندن ریشه آن بوده است و هست.
حجت‌الاسلام محسن حیدریان مکتب، قرآن، دین اسلام، آموزه‌های دینی و از جمله رهبری و به ویژه رهبری امام خمینی(ره) در دهه اول انقلاب را از جمله عوامل تاثیرگذاری این انقلاب در دنیا خواند و اذعان داشت: امام خمینی و پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب که با اندیشه و تدابیرشان مانع از ایجاد بحران‌هایی در این انقلاب شده‌اند پس خشم دشمنان از این جایگاه بوده و همواره به دنبال تضعیف و کمرنگ کردنم این جایگاه هستند.
وی اظهار داشت: نظام سلطه که سعی در جلوگیری از ترویج و نشر آموزه‌های امام و منویات مقام معظم رهبری را دارند، این بار نیز با توطئه‌ای جدید و اهانت به ساحت مقدس امام راحل سعی در ایجاد نفاق و جدایی بین مردم و ولایت فقیه را داشتند که هوشیاری مردم این ترفند را نیز خنثی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ملت بزرگوار ایران و به ویژه کردستان هم در این مقطع حساس به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ضمن شرکت و حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی این عمل زشت را محکوم و پاسخ دندانشکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و کج‌اندیشی‌های گروه فتنه عصر حاضر در منطقه را دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد