سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

ویژه//صبح صادق

ویژه/این سه نفر به موسوی تبریک گفتند؟؟ 

 

 

این سه نفر به موسوی تبریک گفتندتهران امروز روزنامه مورد حمایت شهردار تهران نوشت:مصطفی پورمحمدی، ناطق نوری و لاریجانی، سه نفری بودند که روز انتخابات به موسوی تبریک گفتند. این مطلب را سعید شریعتی از قول محمدعطریان فر در نشست چندی پیش خویش نقل کرده و گفته که منبع عطریان فر نیز هاشمی رفسنجانی بوده است.

شکایت به خاطر تعلیق از تدریس

اخیراً هیئت انتظامی دانشگاه به استناد مواد قانونی اقدام به اجرای حکم درباره بهزادیان نژاد و علیرضا بهشتی دو مشاور اصلی موسوی کرده و تدریس آنها در دانشگاه را به حالت تعلیق درآورده است اما بهزادیان نژاد و بهشتی به جای تمکین به اجرای حکم قانونی در پیروی از مراد قانون شکن خود به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اند تا شاید بتوانند جلوی اجرای حکم قانونی را بگیرند.

جشن تولد درروزشهادت

زهرا رهنورد و چند تن از زنانی که همسرانشان در جریان فتنه 88 بازداشت شده اند، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در منزل مسعود مرادی باستانی از هواداران گروهک های چپ مارکسیستی حضور یافته و جشن تولد برگزار کردند.

برای مبارزه با نظام قندو شکر نخورید

سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در جدیدترین مطلب خود خواستار عدم استفاده حامیان میرحسین موسوی از قند و شکر برای مبارزه با نظام شده است.
پس از آگاهی مردم از اهداف ضدانقلاب و فتنه گران و سپس ریزش شدید حامیان این فرقه، سران خارج نشین و رسانه های این جریان که از ادامه رویکرد ماه های گذشته و تولید متعدد اخبار تحریک آمیز بازمانده اند، به انتشار مطالب و موضوعات خنده داری روی آورده اند.
سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات که پیش از این، در اظهارنظری جالب اعلام کرده بود «جنبش سبز همانند پختن سمنو است»، در جدیدترین مطلب خود خواستار عدم استفاده حامیان میرحسین موسوی از قند و شکر شده است!
«جرس» در این باره نوشته است: «از همین امروز تا بیست و دو خرداد با یک اقدام جمعی و تبلیغات متمرکز از مردم بخواهیم که تحریم کنند؛ یعنی قند و شکر را نخرند تا قیمت ان به سطح مورد نظر کاهش یابد. در این تحریم قدرتی نهفته است که در هیچ راهپیمائی نیست.»

کاسبی خاص در تفرجگاههای تهران

اخیراً در برخی نقاط تفریحی مشهور شمال غرب تهران، عده ای بطور علنی کاسبی مشکوک و ویژه ای را به راه انداخته اند.
این افراد که معمولاً ظاهری مثل دستفروشان یا متصدیان پارکینگ دارند، در پارکینگ رستورانها و سفره خانه ها مستقر هستند، با نزدیک شدن به اتوموبیل مراجعان، بطور علنی به زوج های جوان و دخترها و پسرهای مراجعه کننده پیشنهاد استفاده از «منزل شخصی» و تهیه مواد مخدر و مشروبات الکلی و.... خود در نزدیکی رستوران را در قبال دریافت مبالغ قابل توجهی پول می دهند.

پخمه ای که ادعای امام زمانی می کند

فردی به نام ابراهیم میرزایی هر از چندی برگه های تبلیغاتی در ابعاد گوناگون با عنوان «ظهور منجی عالم بشریت ابراهیم میرزایی» در میان مردم پخش می کند و همزمان با آن نیز هزاران ایمیل و هرزنامه که در فضای مجازی از این موعود توزیع می شود کسی نیست جز یک کودک 70 ساله ای که با فکر اندک خود هر از چندی کاغذ ظهورش در لابلای آشغالهای خیابانها به چشم می خورد.
اما این «ابراهیم میرزایی» کیست؟ همین را بدانیم که وی متولد(11/7/ 1318) شمسی در گرگان به دنیا آمده است، دیپلم را در دبیرستان بهرام تهران گرفته و به دانشکده افسری می رود و در گارد جاویدان شاه مشغول خدمت می شود با دقت به تاریخ تولد نامبرده پی می بریم و بر خلاف تصاویری که از او چاپ کرده و توزیع می کنند! عکسی که حکایت از مرد جوانی با چهره ای مصمم و نگاهی گیرا دارد! میرزایی اگر اکنون زنده باشد ـ گزارش هایی موجود است که از مرگ او خبر می دهند ـ پیرمردی است هفتاد و چند ساله و مجهول المکان.

ستاره داود در بی بی سی فارسی

شبکه خبری بی بی سی فارسی در یکی از بخشهای تحلیل خبری خود، از نشانه هایی شبیه ستاره داود در طراحی پس زمینه تحلیلگران خود استفاده می کند. ستاره داود، نماد اصلی پرچم رژیم صهیونیستی است.

برخورد با هرمی ها برای ترساندن مردم است!

«بی بی سی فارسی» در بخش های خود، ضمن انتشار خبر مربوط به عملیات ویژه نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دستگیری عوامل 410 شرکت هرمی، این اقدام را «آماده کردن فضا برای فشار بر معترضین انتخابات» و «ترساندن مردم» نامید!

دادخواهی و عدالتخواهی طلبه سیرجانی

حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی ملقب به طلبه سیرجانی، دور جدیدی از اقدامات اعتراضی خود در واکنش به عدم حرکت جدی قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های مفاسد کلان اقتصادی را آغاز کرد.
طلبه سیرجانی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) راهپیمایی خود را از مسجد مقدس جمکران به سوی تهران آغاز کرد و جمعه گذشته به تهران رسید.جهانشاهی با شعار «دادخواهی، عدالتخواهی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری» حرکت خود را آغاز کرده و قصد دارد در برابر یکی از نهادهای مسئول جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی تحصن کند.

جواب جالب متکی به خبرنگار رویترز

وزیر امور خارجه کشورمان طی یک نشست خبری در تاجیکستان، به سوالات خبرنگاران درخصوص تلاش آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران پاسخ گفت.
خبرنگار رویترز نیز از وزیر امور خارجه کشورمان پرسید نظرتان در این خصوص که با وجود بیانیه ایران، اعضای دائم شورای امنیت در حال تکمیل پیش نویس قطعنامه جدید علیه ایران هستند، چیست؟ و متکی اینگونه پاسخ داد: یکی دو عضو از اعضای شورای امنیت در آشپزخانه هایشان دنبال طبخ غذای جدیدی بودند که در آینده به سایر اعضا ارائه دهند، اما این غذا را وقتی ارائه کردند که دیگران غذای خود را خورده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد