سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نابودی اسرائیل در هشت ساعت

نابودی اسرائیل در هشت ساعت


کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به جنگ‌های 33 روزه،‌22 روزه و هشت روزه گفت: اگر اسرائیل دوباره حماقت‌های خود را تکرار کند و جنگی را به وجود بیاورد، قطعاً 8ساعته از بین خواهد رفت.

 به نقل از فارس، محمد صادق‌الحسینی کارشناس مسائل منطقه در همایش زنده باد مقاومت که در دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار شده بود با بیان اینکه پیروزی اخیر غزه به عنوان فرهنگ مقاومت است، اظهار داشت: جنگ اسرائیل علیه غزه از جنس نامتقارن است.


صادق‌الحسینی با بیان اینکه پایه‌گذار تئوریک جنگ نامتقارن خداوند است، تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «ای پیامبر مؤمنین را برای جنگ بسیج کن که 20نفر از شما می‌تواند 200نفر از دشمن را از بین ببرد و همچنین اگر شما 100نفر باشید می‌توانید 1000نفر از دشمن را از بین ببرید زیرا دشمنان جاهل هستند و فقط محاسبات مادی انجام می‌دهند».


این کارشناس مسائل منطقه با اشاره به جنگ 33روزه لبنان، گفت: در جنگ 33روزه‌ای که علیه لبنان انجام شد یک نفر 33 روز در سنگر انفرادی برای مقابله با دشمن تکان نخورد و بعد از پیروزی وقتی که به خانه خود رفته بود نمی‌توانست بدون پوتین بخوابد ولی دشمن وحشت‌زده است و می‌خواهد در اولین فرصت فرار کند.


صادق‌الحسینی ادامه داد: در جنگ 33روزه لبنان رئیس ستاد نیروهای مشترک اسرائیل تمام سهام خود را فروخت و به دنبال آن بود که به اروپا فرار کند. به همین دلیل است که سید حسن نصرالله می‌گوید خانه اسرائیل از خانه عنکبوت ضعیف‌تر و نازک‌تر است.


کارشناس مسائل خاورمیانه به دیدار امیر کویت با جرج‌بوش اشاره کرد و گفت: دیدار امیر کویت و جورج بوش که در روزهای عاشورا و تاسوعا صورت گرفت؛ امیر کویت به جرج‌بوش گفت: که اینها 1400سال پیش کشته دادند و هنوز به دنبال انتقام‌گیری هستند و نمی‌شود با اینگونه اشخاص جنگ را ادامه داد.


صادق‌الحسینی گفت: حضرت امام بارها فرمودند که بر خود تلقین کنید که می‌توانید و خواهید توانست.


وی افزود: تمام کشورهای منطقه و خیزش‌های عربی در طی 33سال گفتند ما می‌توانیم و بر همین اساس بود که فرعون مصر را پایین کشیدند و برای ریشه‌دار کردن انقلاب خود همچنان تلاش می‌کنند.


این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه جنگ اراده‌ها با نام مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: ظاهر امر این است که ما الان در محاصره هستیم ولی ما همواره قوی‌تر هستیم زیرا در زمینه‌های مختلف ایستادگی می‌کنیم.


وی افزود: با وجود جنگ اراده‌ها که همان اقتصاد مقاومتی،‌ بسیج مقاومتی،‌ دانشگاه مقاومتی و ... است که نمی‌توانیم حتی یک جمله از دشمن را تحمل کنیم و در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم.


صادق‌الحسینی معتقد است در جنگ‌های مختلف اگر مقاومت جمهوری اسلامی نبود امکان وقوع پیروزی‌های حزب‌الله لبنان و غزه فراهم نمی‌شد.


کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه امروز اسلامگرایان هستند که در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، تصریح کرد: اسرائیل ناتوان است و سلاح‌های اسرائیل آهن‌پاره می‌شود.


صادق‌الحسینی با اشاره به جنگ‌های 33 روزه،‌22 روزه و هشت روزه گفت: اگر اسرائیل دوباره حماقت‌های خود را تکرار کند و جنگی را به وجود بیاورد قطعاً 8ساعته از بین خواهد رفت همانطور که کسینجر گفت در 8 سال دیگر اسرائیل در نقشه‌ها وجود نخواهد داشت.


این کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه مشرق زمین جهان اسلام است و ما معادلات را در منطقه تعیین می‌کنیم، اظهار داشت: امروز معادله پیروزمندان جنگ جهانی دوم از بین می‌رود.


وی افزود: اگر سوریه سقوط کند، ناتو در پشت دروازه‌های مسکو می‌آید و به این دلیل است که روسیه برای امنیت خود جنگ می‌کند.


به گفته صادق‌الحسینی امروز معادله‌ای برقرار می‌شود که فقط دولت‌ها در آن مستقر نیستند و گروه‌های مبارز و گروه‌های اجتماعی نیز در این معادله حضور دارند که همان هنر مقاومت است.


کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به دیدار بشاراسد، احمدی‌نژاد و سیدحسن نصرالله در سال گذشته گفت: وقتی که کشورهای غربی این دیدار مشترک را دیدند برای آنها دیوانه‌کننده بود و به خاطر همین جنگ را در سوریه شروع کردند و این از هنر مقاومت و اردوگاه مقاومت است که همه جا حضور دارد و قطعاً ما پیروز می‌شویم.


صادق‌الحسینی با بیان اینکه 1میلیون یهودی بعد از جنگ8 روزه فرار کردند، افزود: یهودیان سه‌هزار میلیارد دلار برای گنبد آهنی هزینه کرده بودند ولی این گنبد آهنی با یک هواپیمایی با نام ایوب که به دست حزب‌الله لبنان مونتاژ شده بود در هم ریخت در حالیکه هزینه ساخت این هواپیمای ایوب به اندازه هزینه خرید یک موتورسیکلت در تهران است.


کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به برخی شعارها مانند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» که توسط برخی اشخاص در سال 88 در ایران سر داده شد گفت: کسانی که این شعار را سر دادند در واقع می‌گفتند جانم فدای صندلی و ... و اینها دروغ می‌گویند زیرا ایران را هم دوست ندارند.


وی افزود: این کسانی که شعارهایی مانند نه غزه ، نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دهند نمی‌دانند امنیت ملی ما در غزه،‌یمن، بحرین و... است و اگر پولهایی را برای غزه و لبنان خرج نکنیم تهران در خطر است.


صادق‌الحسینی با بیان اینکه معادلات دنیا در حال تغییر است، گفت: مردم فلسطین در 100سال اخیر در حال مقاومت هستند و تا پیروزی کامل و محو کامل غده سرطانی مقاومت خود را ادامه خواهند داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی جغفری چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:18

درود خدا بر ارواح طیبه شهدا واما م شهدا
درود خدا بر رزمندگان شجاع وقهرمان حماس
ای اعراب جاهل ای بی غیرتهای خود فروخته ای شهوت رانان دنیا پرست
بدانید که انشالله به زودی زود طبل رسوایی ونابودی شما به صدا در خواهد آمد
شما آنقدر پست ولجن هستید که در مقابل یک مشت یهودی دیوانه ووحشی. سر تعظیم فرود آورید
من به حال همه مسلمانان عالم تاسف می خورم که چرا دست به جهاد نمی زنند واین وحشی های از خدا
بی خبر را نابود نمی کنند
وای به حال ما

سامان یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:37 http://www.samii19.blogfa.com

به امید آن روز که خودم سرباز بشم و با اسراییل ملعون بجنگم..درود بر جمهوری اسلامی ایران..تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست..

علی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:07

درود بر مقاومت و ان شا الله آن روز را خواهیم دید که اسرائیل ملتمسانه به قدرتهای جهانی می نگرند تا آنها را از منجلابی که برای خود ایجاد کرده اند نجات دهند. به امید آن روز. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد