سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کینه عمیق بهاییت از قاب «من‌وتو» و «بی‌بی‌سی» بیرون زد

پشت پرده رقص و پایکوبی شبکه بهایی‌ها در شب عاشورا + عکس

شبکه من و تو که هسته اصلی آن را بهایی‌ها تشکیل می‌دهند و حتی استخدام در این شبکه را منوط به اعتقاد راسخ به بهاییت کرده و در فرم استخدام نیز این موضوع را به صراحت عنوان کرده‌اند، در شب‌های عزاداری سالار شهیدان برنامه‌های رقص و پایکوبی را مطابق سال گذشته پخش کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می‌شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.


در ادامه با هماهنگی و درخواست مجری من و تو، دوست دختر فرد شرکت کننده که از قضا انگلیسی هم بود، به روی صحنه رفت و کنار مجری قرار گرفت و به رسم انیمیشن‌های هالیوودی، مقابل دختر انگلیسی زانو زده و در یک حرکت متهورانه و البته غافلگیر کننده حلقه ازدواج را تقدیم سیندرلای خود کرد. کاری که حتی باعث شد تماشاگران غافلگیر شوند.


اما این تمام یا پایان ماجرا نبود پس از آن، قهرمانان داستان "من و تو"، با در آغوش کشیدن یکدیگر بیشتر موجب ذوق زدگی تماشاگران شدند، آنگاه پسر به خواندن ترانه همراه رقص با تازه عروس اش کرد، پس از پایان این سکانس نیز، جناب مجری هم در قامت یک عاقد برآمد و بدون هیچ تشریفاتی یکسره بله را از عروس خانم گرفتند.

در ادامه مجری که دست بردار نبود آن دو را به اجرای نوعی دیگر از رقص و به قول خودش عشقولانه در کردن فراخواند، تا بدین ترتیب شکستن حرمت ماه محرم را کامل کند.


در مورد شبکه من و تو گفتنی است که رها اعتمادی که فردی بهایی زاده و از خانواده نوکران و خدمتکاران دربار شاه مخلوع است، در سال 2010 با همکاری رسمی دربار انگلیس و چند نفر از عوامل دیگر شبکه من و تو را که از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بی بی سی فارسی را یدک می کشید راه اندازی کرد.


اعتمادی در آگهی استخدام این شبکه که چندی قبل در وبلاگش منتشر کرد، سه شرط اصلی را برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت ، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و آمادگی داشتن برای عریان شدن عنوان کرد.

رها اعتمادی از چند سال پیش با پشتیبانی همه جانبه و البته غیر علنی عوامل بی بی سی گروهی به نام "جوانان بدون مرز" را برای ضدیت با جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرد و تمامی عناصر همسو با فرقه ضاله بهائیت و ضد جمهوری اسلامی ایران را شناسایی و هسته اولیه من و تو را با آنها شکل داد.


علاوه بر شبکه «من و تو»، مجریان شبکه بی‌بی‌سی نیز در شب عاشورا برای دومین سال پیاپی همگی بصورت هماهنگ لباس قرمز پوشیدند. شبکه‌ای که در مورد بهایی بودن بنیان‌گذاران بخش فارسی آن و همچنین عوامل کنونی آن، مستنداتی منتشر شده است.


عبدالله شهبازی مورخ تاریخ معاصر در این زمینه می گوید: «بخش فارسی بی بی سی در اوج جنگ جهانی دوم تاسیس شد و کسی که آن را بنیان گذاری کرد، فردی بود بنام «حسن موقر بالیوزی» که از خویشاوندان «میرزا محمد علی شیرازی» معروف به «باب» محسوب می شد. حسن بالیوزی از شخصیت های بلند پایه فرقه بهاییت بود که از نزدیکان «شوقی افندی» (یکی از رهبران بزرگ بهاییان) نیز محسوب می شد.»

البته کینه عمیق بهاییت از شیعه و بویژه امام حسین علیه السلام چیز جدید و پنهانی نیست و سرکردگان این فرقه نیز در آثار خود به این موضوع اذعان کرده‌اند.


شوقی افندی در کتاب «قرن بدیع» می نویسد:


«در عراق شیوه بابیان این بود که شب ها به دزدیدن لباس و نقدینه و کفش و کلاه زوار اماکن مقدسه و شمع ها و صحایف و زیارتنامه ها و جام های آب سقاخانه ها پردازند.»


او می افزاید: «به سبب کینه ای که بابیان از شیعیان داشتند، در ایام عاشورای حسینی در کربلا جشن و پایکوبی راه می انداختند که این سنت بی شرمانه از قره العین به یادگار مانده بود.»

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:22

اللهم العن الجبت والطاغوت

ملائکه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:13

اللهم العنهم جمیعا.
یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد