سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>این زنان آبروی ژنرال آمریکایی و دولت اوباما را بردند+تصاویر

این زنان آبروی ژنرال آمریکایی و دولت اوباما را بردند+تصاویر 



این زنان آبروی ژنرال آمریکایی و دولت اوباما را بردند+تصاویر

در حالی که این روزها تحقیقات گسترده ای توسط پلیس فدرال و سازمان سیا در خصوص معشوقه های ژنرال پترائوس در حال انجام است، وضعیت و حال فعلی معشوقه های این ژنرال کارکشته بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است

در حالی که این روزها تحقیقات گسترده ای توسط پلیس فدرال و سازمان سیا در خصوص معشوقه های ژنرال پترائوس در حال انجام است، وضعیت و حال فعلی معشوقه های این ژنرال کارکشته بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
 
 
به گزارش خبرنگار عصر خبر، خبرنگاران سمج رسانه های خارجی پترائوس، همسرش و معشوقه هایش را تنها نگذاشته و هر روز اخبار جدیدی از وضعیت ایشان منتشر می کنند. برادول که از آن بعنوان عامل بدبختی ریس سیا نام می برند که برای مدتی از دست خبرنگاران به منزل برادرش در رفته روزهای ناخوشایندی داشته و رابطه خانوادگی اش دچار بحران شده است.
 
 
از سوی دیگر همسر پئرائوس نیز اعلام کرده هیچ اعتمادی به وی نداشته و با یک وکیل برای طلاق صحبت خواهد کرد تا هرچه زودتر از وی طلاق بگیرد.
 
وی از پترائوس پرسیده که پای چند زن دیگر در میان است؟
هالی پترائوس همچنین خواستار روشن شدن این موضوع شد که آیا همسرش در دوران 38 سال زندگی مشترک با زنان دیگر هم رابطه عاشقانه داشته یا خیر؟
 
یک منبع مطلع به مجله نشنال انکوئرر گفت: همسر پترائوس حتی نمی‌تواند تلویزیون تماشا کند یا روزنامه بخواند و از اینترنت استفاده کند چرا که با موجی از اخبار ضد و نقیض در خصوص همسرش مواجه می‌شود.
 
همسر پترائوس در این باره می‌گوید: دیوید پترائوس با این کار اوضاع خود را خراب کرده است. او از من عذرخواهی و به من التماس کرده است اما من به حرف‌های او گوش نمی‌دهم. پس از تمام دروغ‌هایی که به من گفته دیگر نمی‌توانم به حرف‌های او اعتماد کنم. تصمیم دارم با یک وکیل در خصوص طلاق و جدایی مشورت کنم.
 
خبرنگاران مقابل منزل جیلی
دکتر اسکات کلی همسر جیلی
جیل کلی که از آن بعنوان معشوقه اول پترائوس نام برده می شود، از دوستان خانوادگی پترائوس و ژنرال جان آلن، فرمانده سابق نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان است. وی نیز متاهل بوده و همسرش دکتر اسکات کلی است که با هم در فلوریدا زندگی می کنند.
 
رسانه های مختلف با تجمع مقابل خانه و محل کار جیلی و همسرش و همچنین ورود به زندگی خصوصی آن ها سعی در کسب اخبار درخصوص رابطه میان پترائوس و جیلی هستند.
 ناتیلا خوام، خواهر جیلی در کنفرانس خبری در واشنگتن در خصوص ارتباط جیلی با پترائوس توضیح داد
 
جیل کلی کسی است که ایمیل‌هایی را از برادول در خصوص ارتباطش با پترائوس دریافت کرده و از آن بعنوان رقیب عشقی برادول نام برده می شود.  برادول نیز روزهای ناخوشی را سپری میکند وی که اکنون در منزل برادرش در واشنگتن است پاسخگوی سوالات کمیته تحقیق سیا و FBI است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد