سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خدمت صادقانه یک نماینده مجلس+سند

خدمت صادقانه یک نماینده مجلس+سند 


این نماینده در تصویب نهایی کردن برخی از رشته های تحصیلی نقشه مهمی داشت و در حال حاضر آن رشته ها تصویب شده اند ، ایشان وظیفه خود را انجام داده است و نباید جلوی درب دانشگاه آزاد از خدمات و وظیفه ی خود تبلیغات زننده ای را انجام دهد.!

به گزارش همراهان نیوز ، در این چند وقت اخیر از استان  آذربایجان غربی خبر های جالب و عجیب و غریب می شنویم .

جدیدا در شهرستان ها رایج شده هر دستگاهی به بهانه های مختلف  برای نماینده با ابزار های مختلف تبلیغاتی می کنند و ‫اما چنین روش خدمتی از سوی مقام معظم رهبری طرد شده است.

طبق سخنان نماز جمعه ی رهبر انقلاب در سال 23/04/1368  که فرموده بودند : من با تشریفات نظامی مخالف نیستم؛ ولی با مطلق تشریفات و وجود تشریفات در زندگی شخصی خودم و دیگران، صددرصد مخالفم. در عین حال، در تشریفات رسمی که گاهی شعار است و یک معنا و مفهومی در آن وجود دارد، حایز اهمیت است  و بار ها مقام معظم رهبری بر اینکه مسئولین تبلیغات و تجملات را برای خدمت صادقانه خود نکنند را تاکیید کرده است.

برخی از اقایان که معلوم نیست برای چه منفعتی ، خدمات و و ظیفه هایی را که   مسئولین انجام داده اند را  در برخی از نقاط مهم شهر به صورت تبلیغات و پلاکاردی می چسبانند.


این نماینده در تصویب نهایی کردن  برخی از  رشته های تحصیلی نقشه مهمی داشت و در حال حاضر آن رشته ها  تصویب شده اند ، ایشان وظیفه خود را انجام داده است و نباید جلوی درب دانشگاه آزاد از خدمات و وظیفه ی خود تبلیغات زننده ای را انجام دهد.!

آقای نماینده شما وظیفه خود را انجام داده اید با اینگونه تبلبغات تامل برانگیز خدمت  خود را زیر سوال نبرید!

جالب این است که این اتفاق چندین بار در شهر های استان آذربایجان غربی افتاده است و واکنشی از سوی مسئولین صورت نگرفته است‬.

اما در پایان انتظار می رود، مسئولین محترم بیشا ز پیش مراقب بنرهای تبلیغاتی و خدمات صادقانه خویش باشند؛ که اگر چنین اتفاقاتی باردیگر مشاهده گردد؛ اهالی رسانه به وظیفه رسانه ای خود عمل خواهند کردو با انتشار تصاویر این خدمات صادقانه مراتب را به اطلاع مردم و مسئولین محترم خواهند رساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد