سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بعد از بازداشت تروریست‌های اسرائیلی:

دستگیری"ط.م"دومین اقدام‌بزرگ‌امنیتی درسال جاری‌است



فرد بازداشت شده، نقشی کلیدی در تشکیلات مخفی فتنه گران داخل بعهده داشته، رابط برخی از فتنه گران معروف و پر سابقه با اردشیر امیر ارجمند -مشاور فراری یکی از سران فتنه- بوده و برنامه‌های مفصلی در جهت راه اندازی تشکیلات مخفی فتنه گران و ارتباطات پنهان آنها بعهده داشته است.

بدنبال انتشار خبر کوتاهی در روزهای گذشته مبنی بر بازداشت فردی به نام «ط.م» در فرودگاه امام خمینی (ره) و هنگام مراجعت از ترکیه، واکنش سریع و عجیب رسانه سعودی «العربیه» به تنهایی کافی بود تا اهمیت فوق العاده خبر را برساند؛ اهمیتی که سرویس‌های اطلاعاتی حامی فتنه را مجبور به دخالت اورژانسی یکی از بازوهای رسانه‌ای خود در ماجرا کرده بود




به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اصل داستان از این قرار است که پس از انتشار خبر کوتاه باشگاه خبرنگاران و در حالی که هنوز اسم کامل فرد بازداشت شده را به دست نیاورده بودیم، «العربیه» در اقدامی شدیدا عجولانه، اسم کامل متهم و حتی سمت او (معاون هماهنگی ستاد یکی از سران فتنه 88) را اعلام نمود!‌ اقدام عجیب «العربیه» موجب حساسیت هر چه بیشتر خبرنگاران ما نسبت به خبر مورد نظر و پی گیری هرچه بیشتر و جدی تر ابعاد خبر گردید.

نتیجه پی گیریهای آن است که فرد بازداشت شده، نقشی کلیدی در تشکیلات مخفی فتنه گران داخل بعهده داشته، رابط برخی از فتنه گران معروف و پر سابقه با اردشیر امیر ارجمند -مشاور فراری یکی از سران فتنه- بوده و برنامه‌های مفصلی در جهت راه اندازی تشکیلات مخفی فتنه گران و ارتباطات پنهان آنها بعهده داشته است.

در این راستا یک منبع مطلع با «صید طلایی» خواندن عملیات بازداشت «ط.م» به خبرنگار ما گفت: اهمیت این شکار بزرگ و اطلاعات و مدارک مکشوفه چنان بالاست که (از نظر او) این عملیات بعد از بازداشت تروریست‌های اسرائیلی، دومین اقدام بزرگ امنیتی در سال جاری می‌باشد. این منبع مطلع افزود: بعد از ضربات کاری وارد شده به فتنه گران 88 و عوامل تشکیلاتی و عملیاتی آن، سران و حامیان خارجی فتنه در صدد طراحی تشکیلات آهنین و ساز و کارهایی مطمئن برای فتنه انگیزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند. بر این مبنا و با استفاده از تجارب تشکیلاتی و ارتباطی گروهک منافقین و اطلاعات و امکانات برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و با بهره گیری از عوامل فراری فتنه 88 و تعدادی از عناصر اصلی و به اصطلاح سفید فتنه در داخل، مقدماتی را فراهم کرده بودند که متهم «ط.م» نقشی مبنایی در پیاده سازی و مدیریت آن ایفا می‌نمود.

این منبع مطلع افزود: همچنانکه در کیس جمالی فشی (تروریست عامل اسرائیل) تدابیر حفاظتی چند لایه موسوم به «ویندوز قرمز» برای ارتباط او با موساد طراحی شده بود، در اینجا نیز سازمان و ارتباطات چند لایه در قالب تشکیلاتی بنام «طرح تماس» به کار گرفته شده بود که این طرح صرفا لایه رویین تشکیلات را پوشش می‌داد و درون آن، طرح‌های تماس 1و 2 و 3 و ... جای گرفته بودند که برای عناصر مختلف تشکیلات (به نسبت اهمیت افراد و نزدیکی آنها به هسته‌های مرکزی تشکیلات) لایه‌های حفاظتی بیشتر و پیچیده‌تری تعبیه شده بود. همچنین برای بخش‌هایی از این طرح تشکیلاتی، از نام‌های دیگر غیر از نام طرح تماس (که قبلا لو رفته بود) استفاده نموده‌اند تا اطمینان خاطر مرتبطین تشکیلات نسبت به امنیت و سلامت طرح را جلب نمایند.

منبع مطلع پیشگفته در ادامه اظهار داشت: اگر چه هدف اعلامی از راه اندازی طرح‌های تشکیلاتی مورد بحث، انتخابات 92 بوده است اما خط دهندگان و گردانندگان پشت صحنه فتنه گران، به زعم خود بدنبال راه اندازی هر چه بیشتر تشکیلات برای بهره برداری در موقعیت‌های بحرانی احتمالی پیش از انتخابات یا مناسبت‌ها و اجلاس‌های مهم کشور نیز بوده‌اند!

این منبع مطلع افزود: متهم «ط.م» که بنا بر اعترافاتش، از طرفی رابط عناصر رادیکالی، همچون «شیخ عبدا...ن» با اردشیر امیر ارجمند بوده و از طرف دیگر، مسئول اجرایی تشکیلات طرح تماس در داخل بوده است، به منظور انجام آخرین هماهنگی‌ها و دریافت جدیدترین نرم افزارها و دستور العمل‌های تشکیلاتی و کسب موافقت تشکیلات خارج نسبت به انتصاب مسئولین واحدهای مختلف طرح تماس، سرگروه‌ها، روسای هسته‌های خود بنیاد، رابطین استانی، سهمیه بندی‌های استانی و سهمیه گروه‌ها و احزاب و اشخاص مرتبط با عناصر فتنه و طرح تماس و ... به خارج سفر کرده بود و بسیار جالب است که دستگاه امنیتی کشورمان، سوژه را در خارج از کشور تحت تعقیب قرار داده و به محض رسیدنش به فرودگاه امام خمینی (ره)،‌ او را به همراه کلیه ابزار و اسناد و ادوات فنی و نرم افزارهایی که به همراه آورده بود و اسامی افراد تشکیلات و مرتبطین و احزاب و ... بازداشت می‌نماید.

در ادامه اظهارات منبع مذکور آمده است: از بازرسی منزل و سایر اماکن مورد استفاده فرد دستگیر شده نیز مبالغ کلانی ارز خارجی و تعداد متنابهی سکه‌های طلا کشف شده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود و نشان می‌دهد که این گنجینه بزرگ سکه و وجوه نقد خارجی برای توطئه‌های بسیار بزرگ اندوخته شده بود.

این منبع در پایان گفت: بازجویی‌ها از متهم یاد شده و تحقیقات همه جانبه میدانی و ستادی ادامه دارد و در زمان مناسب، اطلاع رسانی مقتضی به عمل خواهد آمد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد