سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>گزارش کیهان درباره کارگردان فیلم "خصوصی"

گزارش کیهان درباره کارگردان فیلم "خصوصی"



 کیهان نوشت: «حسین فرح بخش» تهیه کننده و کارگردانی که نمایش فیلمش- زندگی خصوصی- در جشنواره فجر اعتراضات مردمی وسیعی را برانگیخت در گفت وگو با هفته نامه یکشنبه مورخه 20/1/1391 (که در محافل رسانه ای وابسته به حلقه انحراف معرفی می شود) ضمن دفاع از فیلمش آن را سیاسی تر از فیلم «قلاده های طلا» خوانده و خواستار پرداخت مبلغ ضرر و زیان فیلمش به مبلغ هفتصد میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. وی در پاسخ به این سؤال که چرا فیلمتان با این همه واکنش همراه بوده می گوید:


«...در خانواده ای بزرگ شده ام که از سابقون انقلاب اسلامی بوده و از کودکی در کنار مرحوم پدرم مسائل مختلف را از نزدیک دیده ام. کسانی که ما در فیلم زندگی خصوصی به تصویر کشیده ایم کسانی هستند که قبل از انقلاب هیچ تلاشی انجام ندادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خود را صاحب این انقلاب معرفی کردند و با کارهای افراطی باعث شدند جمعی نسبت به انقلاب بدبین شوند.»
فرح بخش در ادامه معترضان به فیلم خود را با فتنه گران سال88 مقایسه می کند و می گوید:
«...یک عده به خیابان ها آمدند و مثل همان آدمهایی که سال88 به خیابان ها ریختند، یک کار غیرقانونی انجام دادند.»
وی در ادامه از موضع قدرت ادعا می کند:
«فکر نمی کنم کسی جرأت تهدید کردن من را داشته باشد. کسانی که این جنجال ها را به راه انداخته اند، بهتر از هر کس دیگری من را می شناسند و جرأت تهدید کردن مرا ندارند.»
وی حتی ضمن تعرض به خطیب نماز جمعه تهران می گوید؛ کسی که مردم را به تقوا دعوت می کند، چگونه می تواند ندیده درباره یک فیلم اظهار نظر کند.
هفته نامه یکشنبه در ادامه مصاحبه خود این سؤال معنادار را که ترجیع بند رسانه های ضدانقلاب درباره مدیر مسؤل کیهان است مطرح کرده و می پرسد؛ «رفتن سراغ کاراکتر حسین شریعتمداری کمی جسارت می خواهد»، فرح بخش در پاسخ می گوید:
«یادتان باشد من جز از خدا از هیچ کس دیگری حساب نمی برم و با اینکه آدمهای کره زمین را محترم می دانم اما جز امام زمان(عج) برای هیچ کس دیگری ارزش مطلق قائل نیستم و از کسی هم نمی ترسم...»
وی در پایان فرج الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف(ع) پیامبر» را هم از تیغ زبان خود بی نصیب نمی گذارد و او را فردی مزاحم سینما معرفی می کند.
شایان ذکر است حسین فرح بخش در اوائل دهه1360 توسط دوست کارگردان و سرمایه گذارش «امیر-ت» به عنوان کارگزار و مستخدم وی وارد سینمای ایران شد. اما پس از تولید دو فیلم از سوی امیر-ت، «فرح بخش» با ادعای ورشکستگی کسی که در مجامع سینمایی کیف او را به دست می گرفت و در پشت سر او راه می رفت با معضلات مالی بسیاری تنها گذاشت و با مشارکت عناصری مانند منوچهر-ص تهیه کننده فیلمهای آبگوشتی رژیم شاه، عباس شباویز تهیه کننده توده ای رژیم شاه و افرادی از این دست شروع به تولید فیلمهای بی ارزش تولید به مصرف نمود، فیلمهایی که حداکثر طی مدت کوتاهی فیلمبرداری و تدوین می شوند و در شهرستانها بازگشت مالی هنگفتی داشتند.
«فرح بخش» طی همه این سالها به کمک این روش ثروت زیادی اندوخت به گونه ای که «سینما عصر جدید» بازسازی شده را واقع در خیابان آیت الله طالقانی به همکاری برخی دوستان از صاحب آن «کاوه» خرید تا فیلم های بی ارزشش در سینمای موسوم به دانشجویان و فرهیختگان هم به نمایش دربیاید.
فرح بخش از رهگذر تولید چهل و اندی فیلم که عموماً بی ارزش و گاه مستهجن بوده اند علاوه بر این سینما در زمینه برج و مراکز تجاری سازی هم فعال است. به گونه ای که در حال حاضر یکی از کلان سرمایه داران شهر تهران به حساب می آید.
گفتنی است مصاحبه کننده هفته نامه وابسته به حلقه انحرافی این پرسش از فرح بخش و پاسخ وی را حذف کرده است که «آقای فرح بخش در محافل سینمایی گفته می شود که شما به ثروت دست یافته اید ولی به دلیل احساس کمبود شخصیت و برای مطرح کردن خود در فیلم زندگی خصوصی به دامان این و آن پیچیده اید. آیا این دیدگاه را قبول دارید؟!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد