سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی 10 روزه نابود می‌شود

 امیر چیت‌فروش: رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی 10 روزه نابود می‌شود 
 
خبرگزاری فارس: سنگین‌ترین مانور هوایی‌ در روز ارتش اجرا می‌شود
سنگین‌ترین مانور هوایی‌ در روز ارتش اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک نیروی هوایی ارتش ایران گفت: با توجه به سابقه شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه فلسطین، پیش‌بینی می‌شود در جنگ بعدی که راه‌اندازی کند 10روزه نابود ‌شود.

 حسین چیت‌فروش  در نخستین سالگرد شهادت شهید علی فغانی در روستای فیرزوکنده علیا شهرستان ساری اظهار داشت: افتخار می‌کنم که با لباس سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنم.

* نحوه اجرای سنگین‌ترین مانور هوایی در روز ارتش هستند

وی که خود را حامل صمیمانه‌ترین پیام ارادت دوستی از طرف مسئولان رده بالای ارتش به شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد علیرضا فغانی معرفی کرد، تصریح کرد: مسئولان رده بالای نیروی هوایی در حال بررسی نحوه اجرای سنگین‌ترین مانور هوایی در روز ارتش هستند و به این دلیل در این مراسم نتوانستند حضور پیدا کنند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در طول دفاع مقدس با کار دسته‌جمعی و وحدت انجام شد با کمترین اشتباه و کمترین خسارت پیش رفت.

وی تصریح کرد: در معرفی شهیدان و اقداماتی که در جبهه‌ها انجام دادند باید با وحدت و همصدا گام برداریم زیرا شهدا با حضور مقتدرانه در جبهه درس وحدت و یکپارچگی را به ما آموختند.

چیت‌فروش درباره شهید علیرضا فغانی که سال گذشته در شیراز به علت سانحه هوایی جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: علیرضا فغانی یکی از نیروهای زبده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: شهید فغانی با داشتن اخلاق نیکو و اعتقاد به ولایت فقیه از نیروهای بسیار برجسته و از لحاظ علمی و تخصصی در دوره حضورش بی‌نظیر بود.

* رشادتمندی‌های علیرضا فغانی باید به گوش جهانیان برسد

چیت‌فروش با بیان اینکه شهید فغانی خلبان هواپیما سوخو 24 بود، یادوآر شد: این هواپیما یکی از هواپیماهای پیشرفته در جهان است که شهید خلبان فغانی به خاطر شایستگی‌هایی فنی و اخلاقی، این هواپیما را در اختیار گرفته بود.

مشاور عالی فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شهید بابایی نخستین نفری بود که عملیات پرواز در شب را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بنیانگذاری کرد.

وی با بیان اینکه باید ابتکارات و اقدامات شهیدان ارجمند در کشور باید نحو مناسبی اطلاع‌رسانی شود، تاکید کرد: رشادتمندی‌های علیرضا فغانی نیز باید توسط جوانان برومند به گوش جهانیان برسد.

چیت‌فروش در ادامه با اشاره به ماندگاری نام شهدای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان تاکید کرد: کشور ما در زمان جنگ کمترین ادوات نظامی و جنگی را در اختیار داشت ولی در عوض با اعتقاد و الگوگرفتن از پیام عاشورا در صحنه‌های نبرد حاضر شد.

* نام شهدای بزرگ دفاع مقدس ورد زبان بسیاری از جهانیان است

وی ادامه داد: اکنون نام شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس ورد زبان بسیاری از جهانیان است و این در حالی است که کوچک‌ترین نامی از مزدورانی که در جنگ با کشور ما حضور یافتند برده نمی‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه داشتن ادوات جنگی پیشرفته در جنگ با مسلمین شرط نیست، افزود: در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه در فلسطین اسرائیل پیشرفته‌ترین ادوات جنگی را داشت و شکست سختی در لبنان و فلسطین متحمل شد‌.

* دوام حضور اسرائیل در جنگ به کمتر از 10 روز می‌رسد

وی ادامه داد: در جنگی بعدی که اسرائیل مسبب آن باشد دوام حضور اسرائیل در جنگ به کمتر از 10 روز می‌رسد.

چیت‌فروش در ادامه با بیان اینکه اکنون نیز صحنه کارزار و جنگ است، گفـت: در حال حاضر نوع جنگ و تاکتیک‌های آن تغییر یافت و برای سربلندی در جنگ‌های کنونی تنها راه مقاومت و صبر است.

مشاور عالی فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به وضعیت بسیار بدی که آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان ایجاد کردند، یادآور شد: به جهانیان ثابت شد که حضور آمریکا در عراق و افغانستان بزرگ‌ترین لطمات روحی و روانی را به مردم این کشور وارد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 http://www.ali-avvalin-mazlom.blogsky.com

سلام و خدا قوت !
وب بسیار عالی دارید...خدا خیرتون بده !
از مطالبتون با ذکر منبع استفاده میکنم !
ضمنا با افتخار لینک شدید !
یا علی و التماس دعا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد