سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>به زودی تا آخرین نفر جریان انحرافی دستگیر خواهند شد

به زودی تا آخرین نفر جریان انحرافی دستگیر خواهند شد 

"صراط" - حجت الاسلام «اسلامی» در گفتگو با صراط نیوز با اشاره به عملکرد جریان انحرافی گفت : امروز رفته رفته چهره واقعی این جریان بی ریشه هویدا شده و کارشان به جایی رسیده که با اعتقادات مردم بازی می کنند و در مقابل ولایت فقیه قد علم کرده اند . 


نماینده مردم ساوه تفسیر انحرافی و التقاطی از دین را از شاخصه های خطرناک جریان انحرافی ذکر کرد و گفت : این ویژگی جریان انحرافی گرچه در کلیات با خوارج زمان حکومت علی (ع) مشترک است ، اما باید توجه داشت که جهل و انحراف این فرقه ناشی از تعصب یا بد فهمی از دین نیست بلکه اینها اساسا اعتقادشان در معرفی و ترویج اسلام آمریکایی است و و حرکات و اقدامات این باند منحرف نشان می دهد که اصولا دغدغه دین ندارند و به مراتب پلشت تر از خوارج زمان علی (ع) هستند .
اسلامی از طرح مکتب ایرانی به عنوان رسالت مهم باند انحرافی در راستای رویارویی و تقابل ملی گرایی با توده های اسلامیت خواه در کشور یاد کرد و افزود : منحرفین نسخه به روز شده نهضت غیرقانونی آزادی هستند که با سادگی برخی دوستان به بدنه دولت نفوذ کرده اند و من یقین دارم این عده نه به کوروش، داریوش و پیشینه ایران دلبستگی دارند و نه به اسلام عزیز و تنها سناریوی دستگاه های اطلاعاتی کشورهای غربی را اجرا می کنند .
وی ایجاد تفرقه و شکاف عمیق در بدنه حاکمیت را از دیگر ماموریت های باند انحرافی نام برد و افزود: عمده مشکلاتی که در داخل کابینه و بدنه دولت و یا درگیری های دولت با سایر قوا به وجود می آید متاثر از تحریکات و برنامه ریزی های این جماعت خطرناک است و به زودی به همه اثبات خواهد شد که استکبار و ایادی آنها خصوصا اسراییل به گونه ای ظریف و زیرکانه از این باند در راستای ایجاد تفرقه و درگیری در کشور حمایت می کنند .
اسلامی افزود : فتنه جریان انحرافی که نمود آن در توزیع سی دی مستند ظهور نزدیک است فتنه ای بسیار پیچیده و حساب شده است و من اصرار دارم از آن به عنوان مرحله دوم فتنه گری پس از فتنه 88 یاد کنم .
این نماینده مجلس ادامه داد : در فتنه 88 افرادی با ساده لوحی ماموریت ایجاد مقدمات فتنه بزرگ که فتنه باند انحرافی است را برعهده داشتند و باید توجه داشت که هدف غایی و نهایی این مهره های خاین فتنه 88 و فتنه باند انحرافی حذف ولایت فقیه و تسلیم نمودن انقلاب به دنیای غرب و اسراییل است .
سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به حساسیت کمیسیون متبوعش در زیر نظر گرفتن اقدامات باند انحرافی واکنش های بزرگان نظام خصوصا آیت الله لاریجانی را ستود و افزود : با تعهدی که در رئیس محترم دستگاه قضا سراغ داریم وبا اطمینانی که مقامات قضایی به نمایندگان مجلس داده اند ؛ به زودی تا آخرین نفر باند انحرافی دستگیر خواهند شد و نظام اسلامی این فتنه را نیز مانند سایر کارشکنی ها و فتنه گری ها در هم خواهد کوبید .
وی با ابراز تاسف از عدم تبری رییس جمهور از این جماعت گفت : واقعا دلمان به حال ایشان می سوزد و آقای احمدی نژاد چه بخواهد و چه نخواهد دستان این پدیده شوم قطع خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26

سلام

بیعت ما با امام هرگز گسستنی نیست

یازهرا

hs50 شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:35 http://www.snipers.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
اگه مایل به تبادل لینک هستین خبرشو بدین با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد