سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تحلیلی دقیق از"یادداشت ها":

از لولوی مشایی تا خطراکبر هاشمی رفسنجانی  

 

 

یعنی همه ما اصولگرایان پیاده نظام هاشمی شده ایم و یا اینقدر بازی لولو را طبیعی درست کرده اند که خبر نداریم همان بچه ای هستیم که از ترس لولو داریم آن قاشق پر غذا را می خوریم که بنی صدرسازی احمدی نژاد است...

نویسنده وبلاگ "یادداشت ها" در مطلب اخیر خود نوشت: مادر می بیند بچه غذا نمی خورد قاشق پر غذا را جلوی دهن او می آورد می گوید اگر نخوری لولو را صدا می کنم و بچه از ترس لولو این قاشق پر غذا را می خورد.

این لولو سازی یا بازی لولو در سیاست سابقه داشته و از شگردهای هاشمی رفسنجانی بوده است. از جمله می توان به انتخابات سال 84 اشاره کرد که جبهه مشارکت در مرحله اول انتخابات 84 پس از شکست سناریوی قعر، از دکتر معین به عنوان لولویی استفاده کرد که این بچه در بازی لولو، حزب الهی ها، بسیجی ها، هیئتی ها و ارزشی ها بودند و مادر بچه، جبهه مشارکت و رای به هاشمی در مرحله اول همان قاشق پر غذا بود. که نظرسازی(بنویسید نظرسنجی) وزارت اطلاعات در دقیقه نود مرحله اول انتخابات 84(آقای هاشمی را نفر اول و دکتر معین را نفر دوم اعلام کرد) کمک بسیار بزرگی بود تا بازی لولو به نتیجه برسد. اینگونه القاء شده بود اگر معین مرحله دوم با هاشمی رقابت کند صدرصد معین پیروز است و وی نیز از منتقدین ولایت مطلقه فقیه است پس با آنکه از هاشمی خوشمان نمی آید ولی مجبوریم و تکلیف(الهی) است که برای انکه معین به مرحله دوم نرسد آنقدر رای به هاشمی دهیم تا یک مرحله ای پیروز شود. به واسطه این بازی لولو بود که بسیاری از رای دهنده های ارزشی بین هفت کاندیدای ریاست جمهوری مرحله اول به هاشمی رای دادند و همان ها وقتی به این بازی کثیف پی بردند در مرحله دوم بین دو کاندیدا به دکتر احمدی نژاد رای دادند.

این بازی کثیف لولو مجددا در حال تکرار است. اتاق فکر تیم هاشمی پس از شکست انتخاباتی 84 تحلیل کرد یکی از نشانگاه های اصلی رای دکتر احمدی نژاد هیئت های مذهبی و بچه ها بسیجی هستند و به دنبال طرحی بودند که این طیف وسیع رای دهنده را از او بگیرند. و به دنبال لولوئی برای این بازی بودند. که بهتر از مشایی کسی را برای این نقش بازی کردن گیر نیاوردند. لازم به ذکر است سیاستمدار قوی کسی است که بتواند از مهره هایی استفاده نماید بدون آنکه طرف مقابل بداند که مهره این سیاستمدار شده است. لذا همان طور که دکتر معین نمی دانست مهره بازی لولوی جبهه مشارکت و هاشمی شده است آقای مشایی نیز خبر ندارد که مهره بازی لولوی هاشمی شده است.

لذا می بینیم لولوی مشایی را اولین بار سایت های دبیر مجمع تشخیص مصلحت می نویسد. و پس از انتخابات 88 این لولو سازی وارد فاز جدی تری شد بطوریکه ستادهای مجازی انتخاباتی دکتر احمدی نژاد از جمله حاج منصور ارضی، مشایی را سلمان رشدی ایران و سعید حدادیان او را عورت اسلام نامید.

همان طور که در مقاله "منتظری سازی هاشمی یا بنی صدر سازی احمدی نژاد" نوشتم هدف اصلی از این بازی لولو این است که هاشمی قصد دارد احمدی نژاد را بنی صدر فعلی نماید.

در آخر سخنی با دوستان اصولگرا دارم. مگر قرار نیست جلوتر از رهبری نرویم؟ رهبری در سخنرانی هایش از واژه فتنه برای جریان سبز استفاده کرد و ما هم به تبعیت ایشان از این ادبیات استفاده کردیم. ولی واژه "جریان انحرافی" را از سخنرانی رهبری یادمان نمی آید که اینگونه به صورت وسیع دوستان اصولگرا استفاده می کنند. قصد تبرئه مشایی را ندارم، ایشان حتما خطا دارد ولی جلوتر از رهبری نرویم. و دقیقا یادم می آید که ایشان فرمود این موضوع فرعی است که از اصلی غافل نشوید ولی متاسفانه حاشیه متن شده است.یادمان می آید بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص ابقاء وزیر اطلاعات، تعدادی از روزنامه ها و سایت های اصولگرا به آن پرداختند ولی ایشان فردا آن روز گله نمودند که به این اختلافات دامن نزنید.

پس چه شده است یعنی همه ما اصولگرایان پیاده نظام هاشمی شده ایم و یا اینقدر بازی لولو را طبیعی درست کرده اند که خبر نداریم همان بچه ای هستیم که از ترس لولو داریم آن قاشق پر غذا را می خوریم که بنی صدرسازی احمدی نژاد است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رئیس گروه ولایت تا شهادت دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:58 http://velayattashahadat.vcp.com

بیانات امام خامنه ای در نماز جمعه ی بعد از فتنه ی سبز را مرور کنید و تا حضرت آقا ، آقای هاشمی را مردود نکردند علیه ایشان سخن نگویید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد