سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رحیم مشایی عامل دشمن است

حجت الاسلام مهدی طائب:

رحیم مشایی عامل دشمن است 


حجت الاسلام طائب با بیان اینکه مشایی ریاضت کشیده به مقام قدرت رسیده و احمدی نژاد را در دست گرفته است گفت: مشایی عامل دشمن است و می خواهد با زمین زدن احمدی نژاد جامعه را به دست دشمن دهد اما مقابل رهبر انقلاب قرار گرفت و این ستون محکم مانع فعالیت اوست

البرز، حجت الاسلام طائب با بیان اینکه مشایی ریاضت کشیده به مقام قدرت رسیده و احمدی نژاد را در دست گرفته است گفت: مشایی عامل دشمن است و می خواهد با زمین زدن احمدی نژاد جامعه را به دست دشمن دهد اما مقابل رهبر انقلاب قرار گرفت و این ستون محکم مانع فعالیت اوست.

حجت الاسلام مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه در جمع طلاب و روحانیون شاهرود گفت: امام (ره) در ایران بصیرت ایجاد کرد انقلاب ما انقلاب بصیرت بود امام گفت ما این انقلاب و بصیرت را صادر می کنیم و بعد از سی سال در مصر «ارحل ارحل» ناشی از بصیرت بلند شد.

وی افزود: احمدی نژاد نسبت به مشایی بی بصیرت است کسی که توانست شعیب بن صالح بسازد می تواند سید خراسانی را هم از سید خراسانی بودن بیندازد.
طائب با ذکر ویژگیهای شعیب بن صالح گفت: شعیب بن صالح باید عادل باشد آیا عادل شما عدالت را بلد است.

وی افزود: خود را در مواضع تهمت قرار ندهید احمدی نژاد یک هفته در خانه ماند بدون هیچ توضیحی خود را در موضع تهمت قرار داد خوار کردن مسلمان جلوی کفار کار درستی نیست وقتی وزیر را در کشور خارجی از وزارت بر می دارد.

این پژوهشگر مسائل دینی افزود: زیرمجموعه امام زمان باید عادل باشند و عدالت را بشناسند اما آیا شیعب بن صالح ساختگی این ویژگی ها را دارد.

طائب گفت: فقدان بصیرت باعث می شود اگر مشایی به احمدی نژاد بگوید این فرد امام زمان نیست احمدی نژاد جلوی امام زمان هم می ایستد این فقدان بصیرت به فرد است.

وی افزود: هر کسی ریاضت بکشد به مقام قدرت می رسد اگر برای خدا باشد هم به قدرت و هم به حکمت می رسد مثل خضر نبی اما مرتاض های هندی فقط به قدرت می رسند.

طائب افزود: احمدی نژاد در مدیریت و اجرا قوی است هر جا مشایی خواست جان احمد نژاد را بگیرد مقام معظم رهبری ایستاد و او نتوانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد