سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>روایت آقاتهرانی از استعفای احمدی نژاد

روایت آقاتهرانی از استعفای احمدی نژاد

استاد اخلاق هیات وزیران اخیرا در یک سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاکرات انجام شده میان دکتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است. او با اظهار اینکه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می کند رهبرانقلاب مهلتی تعیین کردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا کند و یا نپذیرد.

حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی اخیرا در یک سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاکرات انجام شده میان دکتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، این استاد موسسه آیت الله مصباح که چند سالی در آمریکا اقامت و تحصیل داشته و پس از بازگشت به ایران به یکی از چهره های حامی احمدی نژاد در قم تبدیل شد، پس از ماجراهای اخیر مربوط به دورکاری و خانه نشینی احمدی نژاد علاوه بر دارا بودن سمت استاد اخلاقی هیات وزیران به سخنگوی غیر رسمی دولت نیز تبدیل گردیده است.

آقاتهرانی که به گفته خودش در هفته جاری جلسه دو ساعت و نیمه ای با محمود احمدی نژاد داشته است، در یک سخنرانی رسمی که تصاویر آن بر روی اینترنت منتشر شده، از مذاکرات محمود احمدی نژاد و رهبر انقلاب در این باره خبر داده است.

آقاتهرانی با اظهار اینکه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می کند رهبرانقلاب مهلتی تعیین کردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا کند و یا نپذیرد.
وی اظهار می کند که احمدی نژاد هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

متن اظهارات آقا تهرانی به نقل از دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

«...پریشب ایشون گفت من صحبتی کردم، وزیر آیا از اختیارات من هست که بردارم، حتی خوب،به نظر شما خوبه، من به هر دلیل می گذارم، به هر دلیل برمی دارم، نمایندگان مجلس حق دخالت ندارند انتخاب منه.
حضرت آقا باید نظر مبارک خودشان را بدهند، باید به نظرشان عنایت شود. آمدیم مخالفت کردند، من چه وظیفه ای دارم؟

من صریحا به حضرت آقا گفتم، اگر ببینم نظر شما هست که باشد، اما نمی تونم باهاش کار کنم، آیا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ گفتند: بله. حتی نسبت به من هم داری.»
گفتم: آقا، حق دارم اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم؟

گفتند اگر خواستی بده.
(آقا) یک زمانی به من دادند، من تا آن زمان فکر کنم. من تا آن زمان یا استعفا می کنم یا می پذیرم یا نمی پذیرم.

این ضد ولایت فقیه است؟
من(آقا تهرانی) گفتم: نه...»

آقاتهرانی در بخش دیگری از سخنرانی می گوید: «احمدی نژاد چندی پیش به من می گفت دوشنبه ها که به دیدار رهبر انقلاب می رود، تا نیمه شب به وزرا زنگ می زند تا اگر فردا زنده نماندم، دستور آقا بر زمین نماند.»
 

نظرات 1 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام
با تسلیت به خانواده محترم شهدا و درود به روان پاک شهدا
هتک حرمت قبور شهدا در قزوین + تصاویر. اصرار حراست بنیاد ضد شهید و جانبازان بر مسکوت ماندن خبر.www.shohadayeiran,ocm


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد