سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بدحجابی تا کجا؟؟

حضرات آیات فرهنگی، لطفا بیدار شوید! /تصاویر  

  

[تصویر: 1303917702_qq21.jpg]

از زمانی که گدایان در سریال ها، چادری شده اند و متمولین و ثروتمندان خانم های «های کلاس»ی هستند که نماد مترقی بودنشان مانتویی بودن و مشخص شدن چند تار موی است، دیگر دختر نوجوان دوره دبیرستانی. . .

این روزها بد حجابی یکی از معضلات اساسی فرهنگی جامعه است.مسئولان فرهنگی کشور پس از یک دهه خواب غفلت، ناگهان خود را در برابر موجی از بد حجابی و در بعضی نقاط تهران بی حجابی و گاها فساد جنسی علنی در سطح شهر مواجه دیدند.حتی تذکرات جدی مقام معظم رهبری هم در چندین سخنرانی نتوانست خواب سنگین غفلت را از چشمان فرهنگی مسئولان دور کند و امروز متاسفانه شاهد برخورد قهری با معضل بد حجابی هستیم.آیت الله جوادی آملی در جایی فرمودند ریشه بد حجابی جهالت است.


 

سوالی که باید از سران فرهنگی نظام پرسید این است که آیا فردی که جاهل است و تفاوت بین خوب و بد را نمی داند می توان با جریمه های میلیونی مجازات کرد.باید به فرد جاهل فهماند. آموزش داد و آموخت که چرا اسلام می گوید حجاب خوب است و بی حجابی بد؟به عقیده نگارنده چرایی حجاب مهمتر است از اصل حجاب.

متاسفانه با نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای هوا در پایتخت و دیگر شهرهای کشور صحنه های بسیار زننده ای از بی حجابی زنان و دختران می بینیم که جای هیچ دفاعی را برای مدعیان فرهنگی کشور باقی نمی گذارد.به عقیده نگارنده از زمانی که در سینما و فیلم های تلویزیونی، سرایدار خانه همان خانم «چادری» به نمایش گذاشته شد و «خانم» خانه، همان خانم «مانتویی» با هفتاد قلم آرایش. ما به دختران و زنان جامعه آموختیم که اگر چادر بر سر داشته باشی و در دبیرستان ظاهر شوی به واسطه فیلم شب قبل، انگشت اتهام دوستن به سویت دراز می شود که تو خدمتکار من هستی و من که زیبایی جسمم را به نمایش عمومی گذاشته ام، ارباب تو.


 

 

از زمانی که گدایان در سریال ها، چادری شده اند و متمولین و ثروتمندان خانم های «های کلاس»ی هستند که نماد مترقی بودنشان مانتویی بودن و مشخص شدن چند تار موی است، دیگر دختر نوجوان دوره دبیرستانی برای اینکه در کنار خیابان سکه کف دستش نگذارند فرار می کند از چادر.

اگر فرض کنیم اتوبان فرهنگی حجاب دو سر داشته باشد؛ شرق و غرب. شرق را نماد حجاب اسلامی و غرب را نماد بی حجابی اروپایی بنامیم متاسفانه سردمداران فرهنگی جمهوری اسلامی در چند ساله اخیر با سرعت غیر مجاز در لاین شرق به غرب در حرکتند و روز به روز از فرهنگ اسلامی دورتر و دورتر می شوند.

گواه این سخن نگارنده جهت دهی سینماها، صدا و سیما (تلویزیون: وضعیت گاهاً اسف بار بازیگران سریالهای تلویزونی و رادیو: سخنان هجو و لودگی که بعضا از مجری های زحمتکش این صنف به گوش می خورد)، بعضا اساتید دانشگاه و افراد تحصیلکرده و ... می باشد.
از سوی دیگر وقتی پا به عرصه خصوصی افراد مشهور جامعه می گذاریم به راحتی در می یابیم که وقتی الگو فرهنگی جوانان ما چنین افرادی باشند نباید از جوانان جامعه انتظار دیگری داشت.

به راستی جای سوال دارد در جامعه هنری چند بازیگر زن داریم که «چادر»ی باشند و یا اگر بخواهیم چادر را برابر با حجاب قرار ندهیم چند بازیگر محجبه خانم داریم که شرع اجتماع بتواند او را بعنوان یک محجبه بپذیرد.آقایان فرهنگی تا بحال چند مقاله علمی در رابطه با «شبیخون فرهنگی» که مقام معظم رهبری سال ها پیش ما را از آن بیم داده بودند، خوانده اید؟
برای مبارزه با تهاجم فرهنگی شما چه کار کرده اید و دشمن برای ترویج آن چکارها کرده است؟

در پایان از مسئولان محترم فرهنگی تقاضامندیم به فرهنگ، فقط و فقط به چشم جذب مخاطب نگاه نکنند. تمام همّ و غمّ فرهنگی شان این نباشد که فیلمی ساخته شود و یا همایشی برگزار شود که قابل استفاده برای تمام اقشار جامعه باشد. در اینجا لازم است به آقایان فرهنگی گوشزد کنیم که حجاب موضوعی است که اتفاقا مورد نیاز همه اقشار اجتماع است. لازم به ذکر است شما حق ندارید با ترویج بی بند و باری فرهنگی پای کسانی را که دغدغه های مذهبی دارند را از محیط های فرهنگی مانند سالن های سینما و تئاتر و پارک ها و ... ببرید.

گویا آقایان فرهنگی یادشان رفته که ما برای چادر و حجاب زنانمان خون داده ایم.

حضرات آیات فرهنگی، سعی کنید به گونه ای دیپلماسی فرهنگی پیاده کنید که در «یوم الحسرت» بتوانید در چشمان صدها هزار شهید این مرز و بوم نگاه کنید. جواب دادن در محضر حضرت فاطمه زهرا(س) پیشکش!

 [تصویر: 1303917703_qq31.jpg]
[تصویر: 1303917763_qq71.jpg]
[تصویر: 1303917702_qq21.jpg]
[تصویر: 1303917669_qq41.jpg]
[تصویر: 1303917711_qq81.jpg]
[تصویر: 1303917722_qq61.jpg]
[تصویر: 1303917706_qq51.jpg]
[تصویر: 1303917733_qq11.jpg]

[تصویر: 1303917704_qq121.jpg]

نظرات 4 + ارسال نظر
گ پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:30

... پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:14

خیلی از این مدل آدم ها رو میشناسم حاضرن یه عالمه کثافت کاری کنن که اندازه2 هزار تومن ته جیبشون بمونه که پول لاک ناخونشون در بیاد...با راننده لاس زدن که پول نگیره کثافت کاری نیست؟ خوش و بش کردن با یه پسر که یه نوشابه مهمونت کنه کثافت کاری نیست؟

رادون پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:06

تا زمانی که یه عده آدم بی عتقاد تو نظام اموزش و پروش معلم و دبیر و ... هستن آینده بچه هامون هم همین طور میشه... اینا 4 تا بچه کم سن و سالن... از کجا باید یاد میگرفتن حجاب و حیا رو و قتی زیر دست 4 تا بی اعتقاد رشد پیدا کردن... از کودکی و از دوران مدرسه باید حجاب رو به پسر ها و دختر هامون یاد بدیم...
اموزش اموزش نه اجبار

همسنگر بسیجی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

این عکسها خیلی بهتر از اون چیزهاییه که ما در جای جای تهران میبینیم.

چی مونده که ندیده باشیم؟ شاید حضرات فکر می کنند که مثلا چون کاباره و کافه بار و ..وجود نداره جای امیدی هست؟
اونم دیدیم. به ویترین مغازه ها که دقت کنید در مبل فروشیها برای تزئین روی میز از شیشه های ویسکی استفاده میشه یا در لوازم خانگی فروشی ها...

و ...و ... و .... در مغازه ها که از مصادیق عینی است که تا چندی پیش اداره اماکن به آنها رسیدگی می کرد.
این روزها هنگام عبور از خیابان باید چشمانمان را ببندیم تا آدمهای کج و کوله رو نبینیم. به ویترین بعضی مغازه ها نگاه نکنیم.... چه مرد و چه زن .....

روزگار بدی است..کجایند مردان بی ادعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردانی که چون متوسلیان با قاطعیت تمام می گفتند جمهوری اسلامی یک کلام و والسلام و این جمهوری اسلامی معنی عمیقی داشت. یعنی جامعه اسلامی ..........

کجایند مردان بی ادعا

راستی چی شد که کلیدی ترین مناصب رو به عرضه ترینها واگذار کردیم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد