سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>یک بام دو هوای خاندان هاشمی در قبال مکتب ایرانی

یک بام دو هوای خاندان هاشمی در قبال مکتب ایرانی  

 

 

مگر در زمان دولت آقای رفسنجانی مقابر متروک پاسارگاد و یا تخت جمشید احیا نشد؟ و وزیر ارشاد ایشان با یارانه های بیت المال تورهای آنجا را به راه نیانداختند ؟! مگر مجسمه سربازان هخامنشی در درب ورودی کاخ مرمر - دفتر کار رفسنجانی - که تاکنون نیز موجود است نشانه عنایت ایشان به ایران باستان نیست و آیا وی اولین مقام جمهوری اسلامی که کوروش را تمجید کرد و حساب وی را از دیگر شاهان جدا دانست نمی باشد؟!

حجت الاسلام شفیعی کیا طی یادداشتی نوشت: پس از آنکه انتقادات حزب الله به بخشی از دولت و عملکرد آن جدَی شد و بزرگانی خطر نفوذ برخی از افراد مشکوک را تذکر دادند جریان فتنه و حامیانش مشتاقانه به دنبال بهره برداری از این فضا برای تبرئه و توجیه عملکرد ضد نظام خود و حمله به رئیس جمهور محترم برآمدند . مانند سخنان گستاخانه اخیر « محمد خاتمی » در یزد که برای تخطئه چندین سال طلایی دولت عدالت با تفسیر به رإی ، علت نام گذاری امسال به عنوان « جهاد اقتصادی » را به دروغ تخریب اقتصاد در دولت نهم و دهم دانست .

آری ! با این حربه آقایانی که گویا در کمین نشسته اند تا که فردی از قافله حزب الله تنها بیافتد و او را بدرند با حمله به دولت خدمتگزار ، خیانت و خباثت نابخشودنی خود را در دوران دولتشان و فتنه 88 در پیروی از « سوروس صهیونیست » پنهان کرده تاکه به خیال خود زمینه بازگشت را فراهم کنند.

گذشته از خاتمی، آقای هاشمی رفسنجانی نیز که اخیراً با « برومند و خدوم » خواندن میرحسین موسوی نسبت خود با وی را بیشتر آشکار کرده است در مصاحبه ای هشدار بزرگان در خطر نفوذی ها را دستاویزی برای پافشاری بر نامه بی سلام و التهاب آفرین 88 به ولی امر مسلمین قرار داده و گفته است : « امروز اشارات و مضامین نامه 88 روشن شده است .» و پایگاه اطلاع رسانی ایشان - که به دلیل منتسب بودن به وی شخصاً مکلف به پاسخگویی مطالب آن می باشد- نیز با تیتر کردن مطالبی از قول وی و یا بازخوانی های جهت دار چنین مطالبی را بر ضد رئیس جمهور محترم انتشار داده است که برخی از آنها که تا به حال در این سایت قرار دارند – اگر بعد از این حذف نشوند - عبارتند از :

هاشمی :
« امام زمان گویان اسلام ایرانی نفوذی اسرائیل اند. بهترین شرایط برای اسرائیلی ها زمانی است که متظاهرین به مقدَسات مردم و اعتقادات اسلامی بتوانند اسلام و ایران را در داخل و اسلام ایرانی را با اسلام عذبی و ترکی و .. در خارج به جان هم بیاندازند .
طرح اسرائیلی ها استفاده از چهره های نفوذی ظاهر صلاح و راه انداختن بازار اسلام ایرانی و عربی و آفریقایی است .»

هاشمی : « مستقیماً سراغ رهبری می آیند.... همه رهبری را سپر می کنند ، رئیس دولت جلوتر « !

در مطلب دیگر ی نیز سایت ایشان تحت عنوان « پیر در خشت خام دید . » از قول آقای رفسنجانی می نویسد:
هاشمی : « بهائیت دنبال طرح اسلام ایرانی است . / تا دیر نشده باید بیدار شویم . »

به دنبال این آتش تهیه ، روزنامه " جمهوری " که آشکار تر از نشریات زرد دیگر از ایشان حمایت می کند بنا را بر حمله به حامیان اصولی دولت و بزرگان قم گذاشت تا مقدمه محاکمه حامیان عدالت و تبرئه کودتاگران مخملین فتنه 88 که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مرتکب « جرم بزرگی » شده اند را فراهم آورند و از این آب گل آلود صید خود را بکنند .

اگر چه با تنگ تر شدن حلقه محاصره منتقدین از این جریان با طراحی فیلم اهانت به فائزه و خبر از نامه ای مبهم از طرف آقای رفسنجانی که می تواند زمینه ساز مشکلات قضایی برای منتقدین فتنه باشد. ولی بنابر آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند خود را موظف به « نقد صریح و محترمانه و به دور از هتک حرمت» می دانیم و از اینکه بار دیگر متهم به تشویش اذهان عمومی و ... شویم باکی نیست . . اگر چه که نمی دانیم این سبک برخورد را چگونه با آزادی دوستی و مردمگرائی آقای رفسنجانی که در سخنان اخیرشان بارها تکرار می شود جمع کنیم !

آقای رفسنجانی توجه داشته باشند که آن نفوذی که بزرگان و حزب الله از آن نگرانند و شخص محترم رئیس جمهور را از آن برحذر می دارند نفوذ همان منش و روش اشرافی و افکار لیبرال منشی در عرصه فرهنگ و سیاست و اقتصاد می باشد که ظهور احمدی نژاد برای فرار از آن رویکرد بود که در دوران دو دولت کارگزاران و مدعیان اصلاحات که مورد تأیید کامل وی هم بودند در جای جای ساختار اداری و تصمیم گیری کشور ریشه دواند .

ایرانی گرایی افراطی همانطور که بزرگان نیز به آن معتقدند ریشه در دو دولت گذشته دارد . مگر در زمان دولت آقای رفسنجانی مقابر متروک پاسارگاد و یا تخت جمشید احیا نشد؟ و وزیر ارشاد ایشان با یارانه های بیت المال تورهای آنجا را به راه نیانداختند ؟! مگر مجسمه سربازان هخامنشی در درب ورودی کاخ مرمر - دفتر کار رفسنجانی - که تاکنون نیز موجود است نشانه عنایت ایشان به ایران باستان نیست و آیا وی اولین مقام جمهوری اسلامی که کوروش را تمجید کرد و حساب وی را از دیگر شاهان جدا دانست نمی باشد؟!

یادمان نرفته است که هوادران دختر دلبند ایشان در تبلیغات مجلس پنجم شعار اصلی انتخاباتی خود « ذائقه ایرانی فائزه رفسنجانی » قرار داده بودند و پس از آن نیز خاتمی با اهدای خشت هخامنشی به سازمان ملل به عنوان نماد تمدن ایران سنگ بنای احیای ملَی گرایی ضد اسلام را گذاشت تا جایی که اقدامات هر دو دولت نیز مورد تمجید ملَی گرایان سنتی قرار می گیرد.حال چگونه است که آن ملَی گرایی ربطی به بهائیت واسرائیل نداشت ولی این دارد ؟!

اگر امروز بدنه حزب الله از ارتباط های مشکوک با سران دیکتاتور منطقه نگرانند ما در دو دولت گذشته ارتباط عادی و صمیمانه با آنان در سطحی گسترده را به نظاره نشستیم و شاهد بودیم که چگونه خانواده مسئولان بالای کشور مهمان دیکتاتور مصر « مبارک » می شدند ولی آبی از آب تکان نمی خورد و به بهانه گفتگوی تمدَن ها «خاتمی ، بن علی ، مبارک » پیمان سه جانبه ای بستند که بازخور آن چیزی جز به رسمیت شناختن رژیم صهیونیست نبود که بنابر‌ آنچه که رهبر معظممان در ملاقات دوم خود با « جامعه محترم مدرسین » در سفر به قم گفتند حتَی این جریان تا مرز اعلام رسمی این خیانت پیش رفت که مانع اصلی آنان ولایت فقیه بود.

نفوذی که بزرگان از آن نگرانند آن نوع نفوذی است که باز زمینه رانت خوری های گذشته را فراهم آورد و ساده زیستی مثال زدنی دولت نهم و دهم را تهدید کند و فساد اقتصادی گذشته از آن نوع فسادی که شهردار نمونه آقای رفسنجانی جناب «کرباسچی » دچار آن شد و محاکمه شد را دامنگیر دولت عدالت کند .

خطر نفوذی که نگران کننده است ارتباط برخی از افراد مشکوک با کارگزاران مدعی اصلاحات و تنها انگیزه این فریادهای ناصحانه چیزی جز هراس از پیش آمدن شرایط دولت های هاشمی و خاتمی نیست.

شاید برخی فریاد بلند کنند که چرا سوابق انقلاب را سیاه می نمایید باید در پاسخ این اشکال هم گفت که اتفاقاً این سوابق داشت انقلاب را به تعطیلی می کشید که با رویکار آمدن دولت عدالت و زنده شدن شعارهای انقلاب و اسلام یعنی آنچه که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی از فضائل این دولت برشمردند ما توانستیم عملکرد اشرافی و قیَم مآبانه برخی از خواص را از اصل انقلاب جدا کنیم .

مگر در همان دولت های گذشته ولی امر مسلمین بارها خطر «‌ نو کیسه گان دولتی » و « طبقه اشراف برآمده از نظام » را گوشزد نمی کردند؟! آقایان گویا با پیش آمدهای اخیر خیز برداشته اند تا که انتقام مقابله با این رویه نامیارک را از رئیس جمهور و حامیان اصولی ایشان بگیرند وزمینه بازگشت خود را فراهم کنند.

سخن مهمی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دوم خویش با جامعه محترم مدرسین داشته اند را به یاد بیاوریم که ایشان دولت دکتر احمدی ن‍ژاد به خلاف دو دولت گذشته فاقد تلاش در جهت ایجاد حاکمیت دوگانه دانستند و حال جالب که همان هایی که زمین گذاشتن فرامین رهبری رویه جاری دولتشان بود و نزدیک شش سال تنفیذ رهبری بر رئیس جمهور را تمکین نکرده اند امروز رئیس جمهور را می خواهند با چوب تهمت ولایت ناپذیری بزنند.

ولی بدانید که این دعوای خانگی حزب الله دخلی به دیگرانی که دورند از این حلقه ندارد و این دیگ برای آنها نمی جوشد و نه تنها دیگر بازگشت آنان برای حزب الله پذیرفته شده نیست بلکه غالب مردم نیز دیگر پذیرای آنان نیستند و هنوز دکتر احمدی نژاد متعلق به حزب الله و مردم است و این خانه تکانی ها نشان دهنده صداقت حزب الله است که در این امتحان و فتنه نیز برایشان اصول محترم است نه حزب و گروههای بسته سیاسی و هیچگاه با مشغول شدن به این حواشی از رسالت خود در دهه عدالت و پیشرفت منحرف نشده و در اوضاع رو به جلو و حساس منطقه با رئیس جمهوری که طراز الگویی خدمت رسانی و استکبار ستیزی ِریاست جمهوران را در کشور بالا برد و سطح توقع مردم از خادمین خود را ارتقاء بخشید تحت منویات امام خامنه ای حرکت کرده و در جنگ اراده خود با مستکبران به یاری خدا و حمایت امام زمان علیه السلام پیروزیم .


نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:01

یاعلی

*آشنای غریب* یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:31 http://www.akharinghatrebaran.blogfa.com

پیکر بی سر شهید برونسی به لطف خدا پیدا شده.
باور کنیم رجعت سرخ ستاره را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد