سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>علت استعفای مصلحی و شنیده ها...

علت استعفای مصلحی و شنیده ها...

شنیده ایم که یکی از علل استعفای مصلحی وزیر اطلاعات، مخالفت رئیس جمهور با برکناری یکی از معاونان وزارت بدون هماهنگی با وی بوده است.

 

* گفته می شود یک جریان انحرافی رایزنی هایی را جهت دیدار زائران عتبات عالیات از ایوان مدائن (طاق کسری) انجام داده است. در صورتی که عراقی ها تامین امنیت زائران را تقبل کنند، زائران عتبات از کاخ پادشاهان ساسانی در 35 کیلومتری بغداد بازدید خواهند کرد.

 

* شنیده ایم که در ماه های پایانی سال گذشته به کاوه اشتهاردی مدیرعامل سابق موسسه ایران دستور داده شده بود آقایان کامران دانشجو،جوانفکر و بقایی جایگزین سعیدلو، مصلحی و شیخ الاسلام در هیات مدیره موسسه ایران شوند که این دستور تا زمان برکناری اشتهاردی عملی نشد. هنوز معلوم نیست با آمدن جوانفکر آیا این دستور عملی خواهد شد و بقایی منصبی دیگر خواهد گرفت یا آنکه ترکیب دیگری چیده خواهد شد.

 

*با انتصاب بقایی به ریاست نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهور، بخش عمده اختیارات رحیمی به بقایی محول شده است. برخی منابع خبر می دهند به جز ریاست رحیمی بر جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسوولیت های دیگر وی به معاونت اجرایی واگذار شده است.


* علیرغم گذشت حدود یک ماه از جشن بین المللی نوروز در تهران که با اعتراضات گسترده ای همراه بود، سایت "جشن نوروز" همچنان در حال فعالیت و تولید خبرهای جهت دار با هدف تقدس بخشی به نوروز است.
خبرنگاران این سایت با دردست داشتن سفارش نامه رسمی دولت به استانداران، با انجام سفر به استانهای مختلف در حال تولید مصاحبه هایی با مقامات اجرایی و چهره های علمی و فرهنگی هر استان هستند.

 

*شنیده ایم یکی از وزرای اقتصادی که این روزها خبر رفتنش از دولت در محافل به گوش می رسد برای تثبیت موقعیت خود و جلب نظر رئیس دفتر رئیس جمهور، با استفاده از بودجه و امکانات دولتی با تشکیل یک تیم رسانه ای زیر نظر مدیرعامل یکی از شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه، چندین سایت خبری راه اندازی و به دفاع از مشایی و تخریب مخالفان وی مشغول شده است.

 

*با تدبیر سرپرست وزارت راه و ترابری، به زودی پرواز هواپیماها از نیمه شب در فرودگاه مهرآباد به جز در موارد ضروری، ممنوع خواهد شد. این تصمیم جهت آسایش حال ساکنان غرب و جنوب تهران گرفته شده است.

 

*گفته می شود برخی مقامات ارشد دولت از مسوولان صدا و سیما به خاطر عدم پوشش و پخش کامل مراسم جشن نوروز گلایه مند هستند. مسوولان رسانه ملی علت عدم پخش کامل جشن های نوروز را همدردی با شیعیان بحرین عنوان کرده اند.

 

* پس از آنکه نمایش ضد انقلابی" تماشاچی محکوم به اعدام" در حضور فائزه هاشمی به روی صحنه رفت و با استقبال وی همراه شد، پنج شنبه گذشته داریوش مهرجویی، نمایش خود به نام «درس» را به محمد خاتمی تقدیم کرد.

 

*گفته می شود اخیرا پنج تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس جمهور دیدار کرده و از کم تحرکی وزارت خارجه در قبال تحولات منطقه انتقاد کرده اند.

 

* در سال جاری شاهد راه اندازی شبکه اختصاصی نمایش فیلم و سریال در صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواهیم بود. در سال گذشته حدود 800 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیونی کشورمان پخش شد.

 

* یک جریان انحرافی منتسب به اصولگرایی که در صدد راه اندازی روزنامه است، سردبیر و اکثر دبیران سرویس خود را با حقوق های کلان از روزنامه نگاران جبهه دوم خرداد انتخاب کرده است.

 

* شنیده ایم که دولت به زودی خبرهای خوشی به دامداران و صنعت گران درباره نحوه محاسبه قیمت برق و گاز خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد