سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>جانبازربذه نشین

جانبازربذه نشین  

 

 

 

جانباز فراموش شده 

 

 

سلام دوستان . همین آلان اس ام اسی به دستم رسید که بنابر تکلیف شرعی مجبور شدم که برای شما بنویسم  متن پیام : سلام . سالها از دفاع مقدس میگذرد سالهای زیادی هم من مجروح و مصدوم شیمیائی  محمد رفیعی نژادبدنبال بدنبال درصد جانبازی هستم به همه جا مراجعه کردم فایده نداشت وضعیت جسمی و روحی روانی خوبی ندارم سه سال و چند ماه اجاره نداده بودم با کمکی که از طرف (وبلاگ جانبازان شیمیائی)و افراد خیر شد فقط توانستم بدهی عقب افتاده را بدهم منزلی که در آن ساکن هستم را باید تخلیه کنم قدرت پرداخت اجاره مسکن را هم ندارم و از لحاظ مالی در فشارم و نمیتوانم منزلی را رهن کنم بیمه نیستم مشکل درمانی دارم امید داشتم میتوانستم وام بگیرم نشد ! بنیادشهید وامور ایثارگران . استانداری . کمیته امداد . فرمانداری . سپاه رفتم فایده نداشت دیگر بایدچکار کنم ؟ در وطن خود غریبم و صدایم بگوش هیچ مسلمانی نمیرسد شرمنده خانواده ام هستم  آنقدرفشارزندگی زیاد شده که توان مقابله با سختیهارا از دست دادم توان کار را چندسال است که ندارم چطورباید جواب خانواده ام را بدهم ؟ دولت هیچ حمایتی نمی کند ! زندگی برای ما شده کابوس وحشتناک که تمامی ندارد حتما باید خودو خانواده ام را از بین ببرم تا همه باورکنند چرا ما فراموش شدیم فقط باید زمان جنگ ما می بودیم حالا که عوارض همان جنگ برای دفاع از ناموس و وطن بوده زمنگیرم کرده ولی فراموش شدم اگر توانم را از دست نداده بودم شاید زندگیم را از دست نمیدادم و جوابگوی حداقل زندگی بودم ! به فریادما برسید و تنهایمان نگذارید برای ما تهیه مسکن آرزوشده نگذارید آبروی ما برود ! مجروح جنگی محمد رفیعی نژاد - گرگان  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد