سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خواص مردودی که لجاجت میورزند

پیام تسلیت یا تلاش برای زنده کردن مرده؟  

  

رئیس مجمع تشخیص پس از دو سال کش و قوس جریان فتنه بالاخره چه اعتقادی درباره این جریان به خصوص سران آن یعنی موسوی و کروبی دارد؟ آیا ضدیت با انقلاب شاخ و دم دارد که این آقایان ندارند؟ این مسئله دیگر جایی برای حرکت در خط وسط و نگه داشتن میانه ندارد. یا باید طرفدار این فتنه گران بود یا مخالف آنان

به نظر می رسد پیام های فوق پیش از آنکه برای تسلیت به مناسبت درگذشت پدر موسوی باشد جهت زنده کردن مرده ای به نام میرحسین موسوی بوده است.

تاریخ به ظلمی که بر انقلاب از جانب خواص بی بصیرت می رود شهادت خواهد داد


 

 

به گزارش سرویس سیاسی بولتن نیوز - در حالی که میراسماعیل موسوی پدر میر حسین موسوی چند روز پیش درگذشت سود جویان و فتنه گران این فرصت را مغتنم شمردند تا با طرح مسائلی چون اجازه ندادن به موسوی و رهنورد برای شرکت در مراسمات مربوطه از این آب ماهی خود را بگیرند که با شرکت این دو نفر در تمامی جلسات و رسانه ای شدن آن این سناریو نقش بر‌ آب شد اما ماجرای پیام های تسلیت صادر شده برای موسوی و خانواده اش نیز پرده دیگری از این سناریو شده که مورد سوء استفاده گسترده ضد انقلاب قرار گرفته است. مهم تر از تمامی پیام هاٰ پیام تسلیت سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پیام خود میرحسین موسوی را خدوم و برومند نامید همان گونه که سید حسن خمینی پیام را خطاب به شخص میرحسین و با احترام ویژه صادر کرد که این دو حاوی معانی و مفهوم بسیاری است. برای پی بردن به عمق مطلب و ایرادات وارده به چنین اقداماتی چند مطلب را باید مورد توجه قرار داد:

 

1- رئیس محترم مجمع تشخیص پس از دو سال کش و قوس جریان فتنه بالاخره چه اعتقادی درباره این جریان به خصوص سران آن یعنی موسوی و کروبی دارد؟ آیا ضدیت با انقلاب شاخ و دم دارد که این آقایان ندارند؟ این مسئله دیگر جایی برای حرکت در خط وسط و نگه داشتن میانه ندارد. یا باید طرفدار این فتنه گران بود یا مخالف آنان. امیدواریم قراین موجود اشتباه از آب درآید.
2- ملت با تودهنی بزرگ خود در دو سال گذشته عملا جریان فتنه و سران آن را به قعر چاه فراموشی و بی توجهی فرو فرستاده است و مگر نه اینستکه "الباطل یموت بترک ذکره" ( باطل با ترک اسم و یاد‌آوری اش می میرد)؟ پس چرا و به چه دلیل آقای هاشمی و سید حسین خمینی سعی در احیای این باطل مجسم دارند؟ مگر 25 بهمن امسال و موضع گیری رسمی و علنی این دو جرثومه فتنه برای زیر سوال بردن انقلاب های مردمی منطقه و خدشه دار کردن وجهه جمهوری اسلامی از یاد رفته است؟ به نظر می رسد پیام های فوق پیش از آنکه برای تسلیت به مناسبت درگذشت پدر موسوی باشد جهت زنده کردن مرده ای به نام میرحسین موسوی بوده است.
3- مردم و حتی چند میلیونی که به سران فتنه رای داده بودند در طی این مدت شناخت ویژه ای از سرسپردگی این افراد به دشمنان پیدا کرده اند و آنچه روشن است اینکه گره زدن سرنوشت خود به چنین افراد مضمحل و مرده ای نتیجه ای جز از بین رفتن و تباه شدن سوابق و کارنامه قابل توجه کسانی چون آقای هاشمی رفسنجانی در پی نخواهد داشت. چرا که ملت ایران نشان داده اند که در چنین مسائلی بسیار باهوش و عمیق هستند.
4- آخرین مسئله اینکه در صورتی که آقایان قصد داشتند به رسم ادب هم که شده و به یاد دوستی ها و ارتباطات گذشته پیام تسلیتی ارسال کرده باشند، تنها راه موجود این بود که پیام را به صورت خصوصی و یا به صورت شفاهی و با واسطه برای کسی چون میرحسین موسوی بفرستند نه اینکه پیام را در بوق و کرنای رسانه ای کنند تا پیش از آنکه به دست موسوی برسد در دست تحلیل گران سیا چرخیده و هزار بار معنایی از آن استخراج شود مبنی بر اینکه جریانی در ایران قصد داشته و دوست دارد که این دو مرده سیاسی یعنی کروبی و موسوی را احیا کند. کاری که هیچ گاه امکان پذیر نخواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://http://www.siasatnegareh.blogfa.com/

سلام
تنها عکس موسوی وکروبی در حصر را در چشمان سبز ببینید.
http://www.siasatnegareh.blogfa.com/

*آشنای غریب* جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:33 http://www.akharinghatrebaran.blogfa.com

باسلام
با مطالب وعکس راجع به کشتار وحشیانه شیعیان بحرین به روزم.
برا پیروزی هر چه سریعتر شیعیان مظلوم بحرین3صلوات لطف بفرمایید

خادم المهدی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:13 http://www.montazeran-esf.blogfa.com

سلام بهتنون تبریک میگم مطالب جالی و مؤثری داشتید
اگر موافق به تبادل لینک بودید جهت تبلیغ فرهنگ غنی تشیع و فرهنگ انتظار لطفا به وبلاگ ما سری بزنید و ما را با نام (منتظران حضرت مهدی (عج) لینک کنید و به ما خبر دهید تا شما را لینک کنیم
به امید رضایت قلب نازنین مولایمان حضرت مهدی (عج)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد