سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>همسویی مجری صدا وسیما با اسرائیل/عکس

همسویی مجری صدا وسیما با اسرائیل/عکس

متاسفانه بی توجهی مسئولان محترم سازمان صدا و سیما به ورود عناصر ضدانقلاب تاکنون باعث بروز خسارات بسیاری شده است.

به گزارش صراط نیوز پس از آنکه میلیاردها تومان از بیت المال راهی جیب سیدمحمدحسینی شد و نهایتا نامبرده سر از صدای آمریکا در آورد حالا شاهد آن هستیم که یک مجری لمپن دیگر شروع به شفاف سازی هویت خود کرده و رسما از سران فتنه 88 دفاع نموده است!

رضا رشیدپور که پیش از این، حضورش در برنامه های زنده تلویزیونی با اعتراضات بسیاری از جانب دلسوزان اسلام و انقلاب مواجه شده بود، حالا با کراوات در سایت فیس بوک حاضر شده و با حمله به اخراجی های 3 از کسانی که هدف این طنز سینمایی بوده اند (بخوانید پادوهای میدانی اسرائیل و آمریکا) حمایت می کند.

رشیدپور در فیس بوک می نویسد:
از همه ی شما تمنا می کنم ذهن توده های مردم را نسبت به دهن کجی سه گانه اخراجی ها به فرهنگ و هنر این مرز و بوم آگاه کنید و اجازه ندهید آقای ده نمکی این چنین به ریش من و شما بخندد ... آمار فروش اخراجی های 3 تقریبا سه برابر جدایی نادر از سیمین است . انصافا شرم آور است . بزرگترین زخم پیکر این خاک پاک ناآگاهی بخش عظیمی از مردم آن است ... به اندازه ی خودمان شمعی روشن کنیم تا بلکه گوشه ای از ظلمت اخراجی ها را از بین ببریم.

این در حالی است که پیش از این بنیامین نتانیاهو ، کسانی که در اخراجی ها هدف طنز قرار گرفته اند و اکنون توده های ملت آگاه ایران برای خندیدن به آنها راهی سینماها می شوند را «خط مقدم ارتش اسرائیل» خوانده و شیمون پرز نیز مدعی شده بود صدای آنها، صدای آزادی خواهی ملت ایران است!

البته تنها نکته به درد بخوری که در «حرفهای از سر سوزش» این مجری لمپن سیما دیده می شود اعتراف به وجود اکثریتی بلامنازع، از ملت ایران است که حاضرند به سینماها بروند و به ریش رشیدپور و اربابانش بخندند!

گفتنی است اخیرا صدا و سیما مجری بدسابقه دیگری را که پیش از این به خاطر اهانت به فرماندهی نیروی انتظامی از شبکه 3 اخراج شده بود بار دیگر (آنهم در برنامه زنده تحویل سال نو) به این شبکه بازگرداند!


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد