سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>چرا خبر دستگیری موسوی و کروبی تکذیب شد؟

چرا خبر دستگیری موسوی و کروبی تکذیب شد؟  

 

سایت کلمه خبر دستگیری یکی از سران فتنه را که خودش منتشر کرده بود، تکذیب کرد. آنها طی ۲۱ ماه گذشته بارها دروغ گفتند اما هیچگاه حاضر نشدند خلاف گوئی و دروغ های خود را اصلاح یا پس بگیرند.حال سوال اینجا است که چه اتفاقی افتاده است که اینبار جریان ضدانقلاب تصمیم گرفت این دروغ را تکذیب کنند.

 سایت کلمه وابسته به موسوی گناهکار خبر دستگیری موسوی را که خودش از چندی قبل منتشر کرده بود، تکذیب کرد. تکذیب کردنی که اگرچه کوس رسوایی رسانه های ضد انقلاب را باز هم به جهان طنین انداز کرد و دوباره در جبهه مخالفان انقلاب و سلطنت طلبان صدای خرناس دشمنان و فحاشی آنها علیه یکدیگر را بلند کرد اما هدفی را دنبال می کرد که باید با دقت در آن، عوامل و مقاصد این خودزنی آشکار ولی عمدی را شناخت.

مخالفان نظام و انقلاب همواره در این توهم بوده اند که قاطبه مردم با افکار غلط آنها همراهند. آنها از ابتدای انقلاب تاکنون با طرح مسئله های انحرافی، سعی کرده اند حتی با تمسک به دروغ! مردم را با خود همراه کنند اما تاریخ گواه آنست که هرگز در دستیابی به این هدف پلید خود موفق نبوده اند.

به طور مثال، عناصر نقاب زده ضد انقلاب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها بحث شکنجه را در زندان های کشور مطرح کرده اند. آنها حتی در زمان امام راحل نیز به این مسئله دامن زدند و کار به آنجا کشید که حضرت روح الله (ره) شورایی را برای بررسی این قضیه در زندان های کشور تشکیل داد اما این قضیه هیچگاه ثابت نشد.

بعدها نیز در زمان دولت دوم خرداد و به طور مثال پس از اینکه اکبر گنجی، به دلیل اتهامات مختلف علیه نظام اسلامی به زندان افتاد، همین عناصر بودند که تلاش کردند با انتشار خبر دروغ شکنجه شدن گنجی و چند فعال اپوزسیون دیگر، در میان مردم موج ایجاد کنند. و پس از شکست این پروژه مضحک، خبر مرگ گنجی را نیز در یکی از رسانه های وابسته به دولت وقت منتشر کردند که البته پس از مشاهده سکوت و آرامش مردم در قبال این قبیل اتفاق‌های کم اهمیت و البته دروغ، آن خبر را حذف کردند و نقاب تزویرشان از چهره فرو افتاد.

در واقع باید گفت که تمسک به دروغ و دروغ پردازی همواره در دستور کار چهره ها و رسانه های ضد انقلاب و اپوزسیون کشور، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در همین حال، این رسانه های ضد انقلابی همچون جرس، گویا، بالاترین و ... بودند که طی چند هفته گذشته خبر دروغ دستگیری سران فتنه و انتقال آنها به نقطه نامعلومی را مدام منتشر کردند. این خبر که با اقبال سرد افکار عمومی و حتی مخاطبان سایت های سلطنت طلب مواجه شده بود، نه تنها هیچ دستاوردی را برای جبهه ضد انقلاب و فتنه گران به ارمغان نیاورد بلکه نحوست این دروغ تا آنجا پیش رفت که رسانه های ضد انقلاب و در رأس آنها سایت وابسته به موسوی سرانجام مجبور به تکذیب این خبر شدند.

رسانه های ضد انقلاب قصد داشتند با طرح جنجالی خبر دستگیری سران فتنه، شاهد حضور گسترده طرفداران خود و مخالفان نظام در خیابان ها باشند اما به این واسطه حتی یک مزدور آنها هم به خیابان نیامد و تیر دشمنان به سنگ خورد.

در واقع آنها می خواستند از خبر دروغ دستگیری سران فتنه، به عنوان طعمه برای ضد انقلاب و فرقه سبز استفاده کنند و آنها را به خیابان بکشانند اما با بی محلی مواجه شدند.

این نگاه ابزاری ضد انقلاب به سران فتنه، بعد دیگری نیز دارد.
باید گفت که آنها مجبور به تکذیب خبر دروغ خود بودند. چرا که اگر این اتفاق رخ نمی داد، دیگر بهانه ای به نام "موسوی و کروبی" در دست ضد انقلاب و جبهه اپوزسیون نمی ماند.
البته آنها نشان داده‌اند که برای بهانه جویی هر کاری می کنند. ولی فی الحال هم برای ادامه دادن به مقوله ای به نام "فرقه سبز" و کش دار کردن بهانه های واهی برای اغتشاشات پس از انتخابات، به این دو "گناهکار" نیاز دارند.

در واقع برای جبهه ضد انقلاب هر اتفاقی ولو ناچیز هم ممکن است به یک دستاویز تبدیل شود چرا که آنها برای ادامه حیات به همین دستاوردها نیاز دارند و در حال حاضر نیز بهانه ای غیر از موسوی و کروبی در دستشان نیست.

آنها همانگونه که فتنه ۱۸ تیرماه سال ۷۸ را تا زمان طرح فتنه سبز به بهانه های نخ نمایی مثل زندانی شدن فعالان سیاسی، شکنجه زندانیان، دانشجویان ستاره دار و ... مستمسک خود کردند، برای ادامه فتنه سبز نیز مستمسکی غیر از موسوی و کروبی گناهکار ندارند که یک روز مجبورند در رسانه هایشان از ضرب و شتم این دو خبر دروغ بدهند، یک روز از دستگیری آنها و روز دیگر از اینکه با آنها بدرفتاری می شود!!!

و البته این چنگ زدن به نام موسوی و کروبی گناهکار، تا زمانیست که ضد انقلاب و سلطنت طلبان خائن برای ادامه ابراز وجود خود به آنها نیاز داشته باشند، و این دو گناهکار و طرفداران آنها باید بدانند که با وقوع بهانه‌ ها و فتنه های جدید، دیگر حتی نامی هم از گناهکارانی مثل موسوی و کروبی، نه در رسانه های ضد انقلاب که در هیچ وبلاگی هم یافت نخواهد شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد