سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>مرفهین بی‌درد و دروغی به نام «جنبش»

مرفهین بی‌درد و دروغی به نام «جنبش»  

 

 

ارگان حلقه لندن اذعان کرد برخلاف جنبش‌های واقعی، بقایای فتنه سبز، برخی افراد مرفه بالاشهر تهران هستند

روزنامه کیهان ستون اخبار ویژه روز سه‌شنبه خود را به موضوعات زیر اختصاص داده است:

* مرفهین بی‌درد و دروغی به نام «جنبش» (خبر ویژه)

ارگان حلقه لندن اذعان کرد برخلاف جنبش‌های واقعی، بقایای فتنه سبز، برخی افراد مرفه بالاشهر تهران هستند.

«جرس» در گزارشی به نقل از یک شاهد عینی حادثه سازی 25 بهمن نوشت: ایران با کشورهای ملتهب منطقه متفاوت است. ما در مصر و تونس شاهد حضور متمرکز مردم هستیم. نکته دیگر این است که در آن کشورها بازوهایی چون بسیج و سپاه وجود ندارد. همچنین این کشورها دارای روابط حسنه ای با غرب هستند در حالی که در ایران کاملا برعکس است.

این رسانه راه اندازی شده از سوی سرویس جاسوسی MI6 انگلیس و فعال در فتنه سبز می افزاید: همراهان جریان سبز از طبقه مرفه بوده اند که در نیاوران، تجریش و سعادت آباد و... ساکن هستند در حالی که در محلاتی مانند نازی آباد، خزانه، امیریه، منیریه و... سکوت محض حاکم است.

دروغ بزرگ نهفته در گزارش میدانی ارگان حلقه لندن این مطلب است که ادعا کرده غیر از معدودی افراد مرفه بالاشهری- و البته شماری از بقایای گروهک‌ها- بقیه مردم در سکوت محض هستند حال آن که اگر گزارشگر جرس کور نبود، هویت واقعی مردم تهران و سراسر کشور را در حماسه های بزرگی نظیر نهم دی ماه 1388 و 22بهمن سال گذشته و امسال گزارش می کرد. در حرمت شکنی عاشورای سال گذشته (6 دی 88) نیز همین مردم بودند که از هیئت ها و تکایا به سمت اوباش رفتند و در کمتر از ساعتی آنها را فراری دادند. اگر هم در مواقعی میلیشیای منافقین و مرفهین بی درد بعضا به صورت نقطه ای و لکه ای آفتابی شده اند، صرفا از سر خویشتن داری همین مردم بوده است و الا برای ملتی که جنایتکارانی چون صدام و لشکر منافقین- در عملیات مرصاد- را تا دروازه های جهنم بدرقه کرد، جارو کردن گروهی که هویت خود را با سطل آشغال و آتش زدن آن تعریف و ابراز می کنند، کمترین زحمتی ندارد.

* لیچارهای بالاترین به آنها که الکی «داغ» می‌کنند

رای کاربران حرفه ای شبکه صهیونیستی «بالاترین» به چند دعوت اخیر برای اغتشاش خیابانی و عدم حضور در صحنه واقعی باعث شد تا این شبکه زبان به لیچار و ناسزا باز کند.

طی یک سال اخیر رویه کاربران رند و حرفه ای بالاترین این بوده که سناریوهای دعوت به اغتشاش و تجمع و ... را «داغ» کنند و بدین ترتیب همدیگر را تحمیق و به آفتابی شدن در خیابان تحریک نمایند، هر چند که بسیاری از این کاربران کلاهبردار، اساسا در تل آویو، لندن و پاریس و آمستردام و نیویورک و واشنگتن و برلین حضور دارند و اصطلاحا دیگران را شیر می کنند. نتیجه این چرخه نمایشی هم کمدی درازگوش تروا در 22 بهمن سال گذشته و سپس شعبده بازی های 22 خرداد و روز قدس و 13 آبان و 16 آذر و عاشورا و 25 بهمن امسال بود.

همین واقعیت آزاردهنده بود که باعث شد بالاترین آن روی خود را به نمایش بگذارد و خطاب به همین کنارگودی های پرحرارت فضای مجازی بنویسد: آهای بی غیرت ها! شما لیاقت ندارین. شما غیرت ندارین وگرنه همراه می شدین.

این شبکه صهیونیستی سپس به عقده گشایی علیه ملت ایران پرداخته و می نویسد: ای ملت بی غیرت، ای بازاری و کارمند بی غیرت، ای پدر و مادر بی غیرت، ای لر و ترک بی غیرت که بویی از ستارخان نبردی، یا همراه شو یا بمیر(!)

بالاترین در مطلب دیگری نوشت: اگر شما با شرف بودی، همراه می شدی و تنها به شعار دادن پشت کامپیوتر بسنده نمی کردی. خود من اون پنج شنبه ای که قرار بود به خیابان بیاییم، بیمار بودم و نرفتم اما یک سری از دوستانم هم فقط پشت کامپیوترنشستند و تکان نخوردند. آهای اونی که فقط نشستی پای اینترنت! خیلی بی شرف و نامردی.

در همین حال یکی از کاربران شبکه یاد شده از هم قطاران خواسته در روزهایی که حساسیت پیش می آید، لینک های سرگرمی نگذارند و باعث انحراف ذهن نشوند.

خاطرنشان می شود بالاترین پیش از این هم همفکران ضدانقلاب خود را به بی ناموسی و مفت خوری متهم کرده بود.

* گدایی مجری لوده بر در «صدای آمریکا»

مجری لوده و لمپن سابق سیما، برای ورود به صدای آمریکا به بیان دروغ های مضحک و گل درشت متوسل شده است.
به گزارش خبرنگار کیهان، سید محمد حسینی در گفت وگو با صدای آمریکا، مرگ سیامک علی قلی- مجری سیما- را که سالها پیش در اثر بیماری روی داد، مشکوک جلوه داد.
وی در این گفت وگو همچنین از سران فتنه حمایت کرد.

سیدمحمد حسینی در ایران همواره یکی از آرزوهای خود را تحصیل پسرش به زبانی غیر از زبان فارسی توصیف می کرد. او پس از خروج از ایران، به اجرای مسابقه ای بسیار ضعیف به نام «شیطان» در یکی از تلویزیون های مبتذل ماهواره ای روی آورد. اما ساختار ابتدایی این مسابقه به گونه ای بود که خیلی زود از فهرست برنامه های آن شبکه حذف شد.

پس از این اتفاق، حسینی مجبور شد در بنگاههای معاملات ملکی در خارج از کشور، نقش تابلوی تبلیغاتی را بازی کند. در همین روزها، وی تصمیم به بازگشت به ایران و رسانه ملی را می گیرد که به دلیل همکاری با تلویزیون های مبتذل، با مخالفت صدا و سیما روبرو می شود.
حسینی در نهایت، بمنظور جلب نظر مدیران صدای آمریکا، تصمیم به مصاحبه با این شبه رسانه می گیرد و هر آنچه خوشایند آنهاست، به زبان می آورد.

حسینی که هیچگاه رنگ دانشگاه را ندیده بود و خود را فارغ التحصیل فیزیک کاربردی معرفی می کرد، گفته است با چهار میلیارد تومان وجه نقد از ایران خارج شده است.

* اشپیگل: از این پس باید مصر را حوزه نفوذ ایران حساب کرد

با اتفاقاتی که در مصر در شرف وقوع است، باید این کشور را جزء منطقه نفوذ ایران به حساب آورد.

مجله صهیونیستی- آلمانی اشپیگل با مرور اخبار مربوط به عبور 2 رزمناو ایرانی از کانال سوئز به سمت سوریه تأکید کرد: در شرایط کنونی مصر جزء منطقه نفوذ ایران محسوب می شود. ناوهای ایرانی در حالی با مجوز مصر از کانال سوئز عبور کردند که همین کشور در دوره مبارک و همین 10 ماه قبل اجازه عبور به یک کشتی ایرانی را برای بردن کمک های امدادی به غزه نداد، در حالی که چندین بار کشتی ها و زیردریایی های جنگ رژیم صهیونیستی از آن عبور کرده اند. اکنون اسرائیل نگران تغییر وضعیت در منطقه و از دست رفتن مصر به عنوان مهمترین متحد استراتژیک خود است.

اشپیگل این سخنان شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد که «پرزیدنت مبارک یک سنگ بزرگ برای مهار و ممانعت از سیل در منطقه بود اما اکنون دیگر این سنگ وجود ندارد و علاوه بر آن از درون نیز با مشکل بی ثباتی روبرو شده است.»

یک مقام اسرائیلی نیز به نیویورک تایمز گفته است: عبور رزمناوهای ایرانی از سوئز به سوریه، نشانه گسترش نفوذ ایران ورد پای تازه این کشور در منطقه است. پیش از این حضور حزب الله در شمال و حماس در جنوب (غزه) به اندازه کافی برای اسرائیل نگران کننده بود. هم اکنون حزب الله دارای بیش از 45 هزار موشک و راکت است که می تواند با آن به عمق اسرائیل حمله کند.

در این میان گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ حاکی است: هم تل آویو و هم واشنگتن همه تلاش خود را بکار بستند تا مانع عبور رزمناوهای ایرانی شوند و اوضاع مطابق ممنوعیت روزگار مبارک باشد. این اولین آزمایش برای مصر جدید بود.

از سوی دیگر رادیو فرانسه با مهم ارزیابی کردن عبور رزمناوها، درباره علت مسکوت گذاشتن ماجرا از سوی تل آویو و واشنگتن گفت: در شرایط بحرانی فعلی هم آمریکا و هم اسرائیل ترجیح می دهند با سکوت از کنار ماجرا عبور کنند. شاید اگر قضایای اخیر مصر نبود آنها اقدامی می کردند یا تبلیغات فراوانی برای ممانعت انجام می دادند اما در شرایط بحرانی فعلی ترجیح دادند ماجرا را مسکوت بگذارند.

* آمریکا: ما مبارک‌های ایرانی خود را تنها نمی‌گذاریم

درپی خوش خدمتی فتنه گرانی چون موسوی و کروبی به آمریکا در غائله آفرینی 25 بهمن، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید از این عناصر حمایت و نسبت به محدودیت عناصر ضدانقلاب در داخل ابراز نگرانی کرد.

این جزو معدود دفعاتی است که شورای امنیت ملی کاخ سفید وارد حمایت علنی از عناصر ضد انقلاب می شود. به نظر می رسد فشار فزاینده قیام های اسلامی در خاورمیانه، عرصه را بر آمریکا به شدت تنگ تر کرده و کاخ سفید سرکوب این قیام ها و فشارها را در گرو حاشیه سازی و تحرکات انحرافی در مناطقی غیر از مناطق تحت استیلای رژیم های مرتجع وابسته می داند. همین امر، علت سفارش اغتشاش در 25 بهمن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و سپس حمایت از مهره هایی چون موسوی و کروبی بود.

تامی ویتور سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن قرائت بیانیه این شورا گفته است: ما فشار سیستماتیک حکومت ایران علیه مخالفان و رسانه های مستقل را محکوم می کنیم. آنها حقوق آشکار بین المللی را زیر پا می گذارند و حقوق بشر را با ریاکاری نقض می کنند. ایران به جای حمایت از مردم مصر باید به مخالفان اجازه دهد تا تجمع و راهپیمایی کنند. ایالات متحده قویاً اقدامات سازماندهی شده در بازداشت چهره های سیاسی، فعالان سیاسی، وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر را محکوم می کند.

حمایت آمریکا از عناصر خائن و غربگرای اپوزیسیون پس از آن صورت می گیرد که کاخ سفید و غرب مجبور شدند پشت نوکرانی چون حسنی مبارک و زین العابدین بن علی و معمرقذافی را خالی کنند و بحث های گسترده ای را در رژیم های مرتجع و وابسته برانگیزند مبنی بر اینکه تنها ماندن و تحقیر شدن، سرنوشت همه نوکران آمریکا و غرب است.

همزمان با موضع این نهاد امنیتی آمریکا، یوسف صانعی هم که از سوی رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به عنوان «روحانی و مجتهد واقعی» معرفی شده، بیانیه ای صادر و ضمن آن از فتنه گران آلت دستی چون موسوی و کروبی حمایت کرد. این بیانیه بلافاصله در رسانه های ضدانقلاب نظیر بی بی سی، رادیو فردا، بالاترین، گویانیوز، جرس و... منتشر شد. جالب اینکه صانعی در همین بیانیه دشمن پسند، از موسوی به عنوان «شخصیت خدوم و زبده الاخیار و ذوی العزوالاحترام» و از کروبی به عنوان «یار دیرین و متعهد امام» یاد کرده بی آن که توضیح دهد حضرت امام خمینی(ره) جز دشنام و بغض و حقد، چه بهره از هیئت حاکمه آمریکا و رسانه های ضدانقلاب داشت؟ صانعی در این بیانیه منافقانه- که توسط بیت آلوده وی تدارک شده- همچنین توضیح نمی دهد که اگر هنوز ذره ای باور به امام خمینی و انقلاب دارد، چرا در برابر شعارهای ضد انقلابی و ساختارشکنانه اوباش تحریک شده از سوی موسوی و کروبی و رسانه های بیگانه، سکوت کرده است؟

در این میان پرسشی که پاسخ روشنی نیز در خود نهفته دارد این است که «شورای امنیت ملی کاخ سفید»، «وزارت خارجه اسرائیل»، «فتنه گرانی مانند موسوی و کروبی» و روحانی نمایانی نظیر صانعی و خاتمی و برخی اعضای مجمع روحانیون بر سر کدام موضوع توافق و تفاهم پیدا کرده اند؟ آیا این مسئله غم دین و درد انقلاب و غصه ملت ایران یا ملت های مسلمان و مظلوم منطقه است؟! اگر این گونه بود که اوباش تحریک شده از سوی فتنه گران و گروهک ها، روز 52 بهمن به نام حمایت از قیام مردم مصر و تونس، شعارهای یک روز قبل دیکته شده وزارت خارجه اسرائیل را تکرار نمی کردند؟

یادآور می شود در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته و از جمله حرمت شکنی عناصر روزه خوار در روز قدس سال گذشته (72 شهریور 88)، عناصر محارب شعار می دادند «روحانی واقعی، منتظری- صانعی» و بعدها رادیو فردا براساس همین شعارها، مدال صلاحیت مرجعیت و اجتهاد را به گردن صانعی آویخت.

متقابلاً طی سالهای اخیر، سران و بازیچه های فتنه انگیزی دشمن به دلایل کاملاً مشخص، درباره جنایات و نسل کشی و اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه سکوت اختیار کرده اند تا ابعاد کامل بده بستان آنها با غرب پدیدار شود. مقامات آمریکایی پس از فتنه 88 بارها، حماقت عناصری چون موسوی و کروبی را تحت عنوان «شجاعت» و «شهامت» مورد ستایش قرار داده اند.

* گاوداری آماده است، منتظر ورود گاوها هستیم!

دیروز در حالی اعلام شد که «اتحادیه اروپا» قصد دارد با صدور یک بیانیه رسمی افرادی نظیر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، آیت‌الله سید احمد خاتمی، آیت الله محمد یزدی و حسین شریعتمداری (مدیر مسئول کیهان) را به عنوان «مبلغان فرهنگ خشونت» در لیست تحریم‌های خود جای دهد که تلویزیون‌های VOA (وابسته به سیا) و BBC فارسی نیز از یک ماه گذشته با پیشبرد پروژ‌ای مشترک زمینه سازی برای معرفی این چهره‌ها را به عنوان «سران خشونت در ایران» کلید زده‌اند.

تلویزیون VOA (وابسته به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) دیروز با پخش گزارشی ویژه «حسین شریعتمداری» (مدیر مسئول کیهان) را از «مبلغان برجسته تئوری خشونت مقدس» و یکی از «تئوریسین های رادیکال اسلام شیعی» معرفی کرد و در یک مغالطه مضحک به مقایسه مواضع «روزنامه کیهان» با مواضع گروهک های وهابی پرداخت! این تلویزیون وابسته به CIA سپس با پخش سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه «پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر» مبنی بر «جلوگیری وزارت ارشاد از ترویج فرهنگ خشونت گرا در ایران» گفت: «در محافل فرهنگی ایران گفته می شود این گفته های وزیر ارشاد مبنی بر محکومیت خشونت، صرف نظر از این که کدام گروه مورد نظرند، سخنی درخور تأمل و مثبت است؛ بویژه آن که اگر دیدگاه های مقامات حکومتی، بویژه مسئولان قضایی جمهوری اسلامی را به یادآوریم که رامین جهانبگلو را به اتهام ترویج فرهنگ عدم خشونت مورد بازخواست و محاکمه قرار دادند.»

تلویزیون VOA در این گزارش بدون اشاره به اینکه نخستین بار روزنامه «کیهان» از ماهیت فاشیستی و خشونت گرای نظریه های به ظاهر «خشونت پرهیز» رامین جهانبگلو پرده برداشت، مدعی شد: «ازاین پس می شود به بررسی دیدگاه های مکتوب تندروان شیعی وابسته به حاکمیت، کسانی همچون «آیت الله مصباح یزدی» یا مقالات منتشره روزنامه «کیهان» توسط «حسین شریعتمداری» پرداخت تا روشن شود که آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای زدودن ترویج آشکار خشونت در این حوزه ها کاری خواهد کرد یا تنها خشونت تندروان سنی سلفی و وهابی را محکوم کرده است؟»

یک ماه پیش از این نیز BBC فارسی طی گزارشی ویژه با هدف تفرقه افکنی میان نیروهای انقلاب، ابتدا به حمایت ظاهری از سیاست های فرهنگی دولت پرداخت و به گونه ای سالوسانه و با انتشار مقاله مفصلی به قلم «فرج سرکوهی» (جاسوس فراری) ادعا کرد سیاست های لیبرالی وزارت ارشاد با «ادبیات خشونت طلب» روزنامه «کیهان» برای انزوای روشنفکران سکولار و اپوزیسیون سازگار نیست! گفتنی است اوایل دی ماه سال جاری- دسامبر 2010- شبکه تلویزیونی CNN از دارایی صدها میلیون دلاری مدیر مسئول کیهان در بانک های سوئیس و دوبی و مالکیت دو ویلا در سواحل هاوایی و تورنتو کانادا خبر داده بود و در همان حال، نوری زاده در صدای آمریکا ضمن تأیید این خبر گفته بود شریعتمداری یک گاوداری بزرگ در دماوند نیز دارد و مدیر مسئول کیهان در پاسخ وی به طنز گفته بود؛ این گاوداری آماده است و فقط منتظر ورود گاوهایی هستیم که در چند استودیوی رسانه های فارسی زبان آمریکا و انگلیس پرسه می‌زنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد